Név: Selena Marie Gomez
Született: 1992. július. 22 (31 éves) Grand Prairie, Texas, Egyesült Államok
Foglalkozás: Énekes, színész
Filmjei amiket érdemes megnézni:
-Gyilkos a házban (misztikus, krimisorozat)
-Monte Carlo (romantikus, vígjáték)
-Hotel Tansylvania 1,2,3 (Gyerek, vígjáték)
-Ramona és Beezus (Gyerek, vígjáték)
-Hercegnővédelmi program (vígjáték)
-Egy esős nap New Yorkban (romantikus, vígjáték)
Érdekességek:
-Igazi megszállottja a horror filmeknek azóta, hogy látta a Chucky ivadéka című filmet.
-A kedvenc színésznője: Rachel McAdams
-Tizenkét éves volt, amikor először csókolozott – méghozzá Dylan Sprouse színésszel a Zack és Cody a fedélzeten című sorozat felvételén.
-Nagyon szereti Az Alice csodaországban és az Óz, a nagy varázsló című filmeket.
-Selena a világ legfiatalabb UNICEF nagykövete.
-Imád bolondozni! 2012-ben a Call Me Maybe című slágert "forgatta újra" barátaival...
- Szereti a jó kis házibulikat! Jaime King, Taylor Swift és Hailee Steinfeld is tagja a baráti társaságának...
- 2010-ben pedig Budapesten forgatott...
Képek:
Idézetek:
"Néha azt hisszük, nem vagyunk elég jók. De aztán megértem, hogy amikor azt hiszem, egyedül vagyok, Isten mindig velem van."
"Az vagy, akikkel körbeveszed magad. Klisének hangzik, de így van."
"Mindenki a szépségről beszél, mi néz ki jól, milyen termékek vagy ruhák tesznek még szebbé. De az én szememben a magabiztosság a szépség."
"Ember vagyok, nem vagyok tökéletes. Állandóan hibázok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hírességek és idézeteik
RastgeleEbben a könyvben amint a címből is kiderül hírességekről fogok pár tényt írni és mellé idézeteket is. Köszönöm ha elolvasod és remélem tetszeni fog.