Bazen hayat sizi şaşırtacak anların içine hapseder ya bende şuan o anı yaşıyordum.
Gözlerim gözlüklerimden fırlayacak derece de ateşe baktığımda üzerime doğru geldi.
Kapıyı tek Eli ile kapattığında odada yanlız kalmıştık.
"ne?" verdiğim tepki onu gülümsetirken bana doğru yaklaştığında adımlarım gerilemeye başladı. Sırtım duvar a çarptında Hala ona bakıyordum.
"sana başta iyi davranmadım hata nefret etmiş bile olabilirim" dediğinde bir an gülesim geldi.
"Yani" dedim karanlık gözlerine bakarak.
"Yani şu ki meğersem nefretim bana sana hissetirdiği hopşlantı duygusunu bastırmak içinmiş" dedi biraz daha yaklaştığında gözlerimi birbirinden hiç ayrılmıyordu.
Gözleri önce gözlerime sonra dudaklarıma kaydığında ben bunun sonunu bildiğim için gözlerimi kapattım.
Bir kaç saniye sonra nefesini boynumda ellerini belimde hissetiğimde gözlerimi açtığımda kulağıma doğru nefesini bıraktı.
"sen istemediğin sürece seni öpmeyeceğim" dedi belimi okşarken"dokunmayacağım kimse in dokunmasına izin vermeyeceğm"dedi Elleri sıklaştığında gözlerime derin bir ifade ile bakıyordu.
"sana Bundan sonra Zarar gelmesine izin vermeyeceğim" en büyük zarar senin zaten demek istedim.
"benim sevgilim olur musun?" dediğinde kaçarak odadan çıkıp aşağa inerek kendi odoma girdğimde karanlıktı.
Derin bir nefes alarak hızlı atan kalbimimi durdurmaya çalıştım.
Bu neydi şimdi ateş bir işler çeviriyordu. Yoksa neden bana sevgilim olur musun desin.
Gözlerimi açıp kapatarak yatağıma geçerek yüz üstü yatarak düşünmemeye çalıştım. Ve gözlerimi kapattım.
Sabah aynı rutin ile geçereken Yeliz ile çok iyi anlaşmıştık. Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra uraz murat ve ateşin yanına gittiğimizde bir şeyler konuşuyordular.
Ateş saatine bakıp ayağa kalkarak bize doğru geldiğinde gözleri üzerimdeydi.
"zamanı geldi" dediğinde Yeliz gülümsedi.
Kolumdan tutarak beni sürükleyerek okul binasına soktuğunda kaşları çatılmıştı.
"ne yaptığını zannediyorsun" dediğimde beni takmadan çekiştirdiğinde binanın üst katının avlusuna çıktığımızda kolumdaki Eli aşağa inerek elimi tutuğunda Bütün okul bize baktığında Ömer cebindeki telefonunu çıkartarak bir şeyler yaptıktan sonra telefonu ağzına yaklaştırdı.
"liderlik Savaşı sona erdi kazanan karanlık lise ve lider ateş karamça eyalet liderliği ateş karamça ya aitir. Tebrikler" hoparlörden gelen erkek sesi ile okuldaki öğrenci ler gülerek birbirlerine sarılarak tokalaştığında Ömer mikrofonda kendi sesi yankılandı.
"tek bir farkla, liderliği ateş karamça olarak Emre aydoğan ile paylaşıyor eyalet lideri ilan ediyorum." dediğinde herkes şaşkın bir şekilde bize bakıyordu.
Tabi beni şaşırtan bu değil son söylediğiydi.
"tabi sevgilim ve yakında evleneceğimiz haberi de var" dedi ve herkes şok oluştu. Tabi bende.
Size şaçma bir yere gidiyor gibi gelebilir ama hiç öyle değil. Çünkü arkasında yatan gerçek ve Gizem var Emin olun kaçırmayın derim Neyse yeni bölüm devamke😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LİSE-BXB+18
Teen Fiction|TAMAMLANDI | "burası karanlık lise kimse buradan kaçamaz" emre Aydoğan ünlü iş adamı mahir aydoğanin oğlu ve Aydoğan holding zincirinin tek varisi. zeki,çalışkan ve sesiz biraz da cesur bu lise son sınıf öğrencisi kendisini birden karanlık lise de...