Son Hamle

779 38 0
                                    

Diğer bölüm final. Iyi okumalar.

Vezir korkaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vezir korkaktı. Piyon olmadan bir adım ileri gidemezdi.

Tıpkı ateş gibi tıpkı bu oyunu kurduğunu zanneden diğerleri gibi.

Oyunu onlar başlattı ama hamlelere ben kadar verdim. Biliyordum! Ateşin beni boşun a seçmediğini biliyordum.

O en başımdan beri Kim olduğumu biliyordu fakat bu oyunda anlamadığım şey babamın bu oyunda yeri nerdeydi.

Derin bir nefes alarak gözlerimi Aynadaki yansımama diktim.

Birazdan ateş karamça ile evlenecektim. Fakat zamanının bana öğrettiği iki şey vardı.

Kendisinin bir hilekar olduğu nerden ne geleceğini bilemezdiniz. Ikincisi ise hızlı olmanız. Sen duruma çünkü zaman aleyhine işliyor.

Derin bir nefes alarak telefonum a baktığımda beklediğim mesaj gelmişti.

Gülümsedim. Içeriye ateş siyah takım elbisesi ile girdiğinde beni süzerek gülümsedi.

"Harika görünüyorsun" dedi Şerefsiz.

"sende öyle" dedim gülümseyerek madem bu kadar zekisin ateş bey bakalım ne yapacaksın süprizimi görünce.

"gidelim mi" dedi elini uzatarsk. Elini tutarak merdivenlerden aşağı inerek bahçeye girdiğimizde ekip ve bir kaç yaşı büyük insan vardı. Evin etrafında bir kaç koruma da vardı.

Içimden güldüm. Sizi benim gazabımdan Kim koruyacaktı ateş efendi.

Nikah kürsisine geçtiğimizde Ak sakalı dedeye benzeyen yaşlı bir papaz elinde taç şeklinde bir kitap ile karşımızda durduğunda ateşe döndüm.

"ateş sana bir şey söylemem gerek" dedi elimi cebime soktum.

"ne söyleceksin" dedi yüzümü incelerken.

Gülümsedim.

"piyon olmadan Vezir bir hiçtir" dedim ve etrafı bir gürültü yankılanırken cebimdrki iğneyi ateşin boynuna vurdum.

Yüzünde bir afallama oluşurken kolumdan tutarak onu Arka taraf a çektim.

Baygınlık geçiriyordu. Silah sesleri Etrafta yayıldığında sadece ateşe bakıyordum.

Ateş bayılarak bedeni yere yığılmadsn önce onu tutum.

"sana verdiğim sözü tutum." dedim artık kimseye acımayacaktım. Eski emreye dönüştüğümü hissediyordum.

*********

Bölüm nasıl eski emreyi finale göreceğiz yorum yapmayı unutmayın.

KARANLIK LİSE-BXB+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin