Merhaba arkadaşlar kurgumu umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar ⭐
Başlangıç.
"Evet sayın seyirciler son dakika aldığımız bir habere göre ünlü iş adamı cemiyetin gözdelerinden mahir Aydoğan dün gece sularında silahlı saldırıya uğramış ve kaldırıldığı hastaneden hayatını kaybetmiştir.oğlu emre Aydoğan başta olmak üzere sevdiklerine baş sağlığı diliyor sonraki haber geçiyoruz"
Elindeki kumandayı yan koltuğa atarak derin bir nefes alarak gözlerini kapattı.
Kapı açılarak ićeri giren takım elbiseli adam karşısına oturduğunda gözleri kapalı bir halde konuştu.
"Halettin mi her şeyi önder"dedi sesi boğuk çıkıyordu.
"Evet efendim her şeyi tam istediğiniz gibi"dedi genç adam gözlerini koltukta oturan adama çevirerek.
Adam gözlerini açarak karşısında duran avukatına baktı.
"Güzel,şimdi her şey istediğimiz gibi gitmeli Emre'ye göz kulak ol önder o benim canım"dedi. Adam. Derin bir nefes aldığında genç avukat ayağa kalkarak kapıdan dışarı çıktığında koltuktan kalkarak cam pervaza doğru giderek dışarıdaki yağmur damlalarını izlemeye başladı.
"Umarım seni koruyabilirim oğlum"dedi sıkıntılı bir nefes vererek.
08:35
Elimdeki bavulu ile tam önümde duran okula baktığımda derin bir nefes alarak demir kapıdan içeri girerek okulun bahçesine girdim.
Yanımda yürüyen önder abi ile birlikte yeni okuluma girerek en olanlara hala inanamıyorum.
Babam bir hafta önce ölmüş ve babamın serveti borçlu olarak ortaya çıkan memurlar tarafında ele geçirilmişti.
Avukat önder abi babamın avukatı ve hukuki bütün sorumluluğun sahibi tek kişiydi.
Babamın ölmesi beni bir yandan üzerken bir yandan da ağlayamıyordum.annem ben daha küçük iken ölmüş ve bütün yük babama kalmıştı.
Hem bana bakarken hemde evi geçindirmek için gecesi gündüzüne katarak bir servet oluşturmuş ve bir gece ansızın öldürüldüğünde sonraki ki borçlu çıkan insanlar gelerek tırnağı ile yaratığı serveti üstüne almışlardı.
Bu bana şüpheli gelse de önder abiye güveniyordum.o ne bana ne de babama ihanet ederdi.
Bu yüzden her şey kabulenmiş ve bugün okulum ilk günü olarak artık burada okuyacağım.
Tabelada yazan isim beni biraz ürpertirse de yürümeye devam ettik.
Karanlık lise.
Okulun ismi dış görünüşüne uyarken siyah beyaz boyanmış duvarlar iki yan bloktan oluşurken üç kattan oluşan bu ürkütücü okul biraz kasvetli geliyordu.
İçeriye girdiğimizde bizi karşılayan okul müdür yardımcı ile müdür beyin odasına giderek bütün işlemleri haletiğimizde odadan çıkarak koridor boyu yürümeye başladık.
Koridorun ucunda durduğumuzda önder abi bana döndü.
"Benim artık gitmem gerekiyor emre bavulun ve eşyaların yan taraftaki yurtta olacak seni sık sık ziyaret etmeye geleceğim"dedi sarılarak.bende ona sarılarak ayrıldığımız da önder abi okuldan çıkana kadar onu izledikten sonra derin bir nefes alarak yeni okulumun sınıfıma girdiğimde resmen şaşkın bir ifade ile sınıfa bakıyordum.
Öğretmen masasında kendi keyfine bakan öğretmen ve gruplar halinde kendi kafalarında takılan öğrenciler ile tuhaf bir okul ve tuhaf bir sınıf karşılaşmıştım.
Öğretmenin bakışları bana döndü sorgular gibi baktığında boğazımı temizleyerek.
"Ben okula yeni geldim adım emre soyadım Aydoğan"dediğimde sınıftaki bir çoğunun ilgisini çekmiştim.
Öğretmen bana başını sallarken sadece en arkada uzun boylu bir kişini yanı boştu.
"Karanlık liseye hoş geldin"dedi karanlık gözleri bana dönerken.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Yorum ve oy bol bol bekliyorum hadi yorumlara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LİSE-BXB+18
Novela Juvenil|TAMAMLANDI | "burası karanlık lise kimse buradan kaçamaz" emre Aydoğan ünlü iş adamı mahir aydoğanin oğlu ve Aydoğan holding zincirinin tek varisi. zeki,çalışkan ve sesiz biraz da cesur bu lise son sınıf öğrencisi kendisini birden karanlık lise de...