ellerimi sımsıkı açıp kapatırken sadece aklımda bu işten artık sıyrılamayacağım gerçeği vardı.bu yüzden de akışına bırakmak daha iyi olduğunu düşünerek derin bir nefes alarak okula girdim.
ateşin grubuna girmiştim bir hacker olarak ve benden istediklerini yapmak zorundaydım.fakat bir zorunluluğum yoktu. bu yüzden de korkmam yersizdi.
sahi neyden korkuyordum ateşten mi?yoksa tehlikede olduğum bire işte olduğumdan mı?
kabul etmeliyim ki her ikisi de beni ürkütüyordu.
derin nefes al derin nefes al
kendimi beynimde tembil etikten sonra yukarı çıkarken bazı kişiler hatta bir sürü öğrenci bana bakıp konuşuyorlardı.
sınıfa girene kadar herkes bana bakıp konuşuyordu.ateşin çetesi hariç kimse sınıfta yoktu.
uzun siyah saçları olan çoçuğun ismi uraz ateşe bir şeyler söylüyordu fakat ateşin gözü benim üzerimdeydi.
yerime oturduğumda ateş ve diğer üyeler etrafıma toplandılar.
"bu akşam başlıyoruz" dedi Uraz. Herkes urazı onaylarken ateş gözlerini bana dikmiş bana bakıyordu.
Derin bir nefes verdiğimde biraz rahatladım.Ateş diğerlerine bir işaret verdiğinde herkes dışarı çıktılar.
Sınıfta tek kaldığımızda gerildim.
"benden başka kimse ile muhatap olma" dedi üzerime doğru eğildiğinde tek kaşım kalktı.
"yok ya buna sen mi karar veriyorsun" dedim meydan okuyarak.
"evet" dedi gözlerini bana diktiği de boğazım kurudu.
"haddimizi aşmayalım " dedim. Biraz daha yüzüme yaklaştığında nefesi boynuma vuruyordu.
"benimle çok şey açacaksın emre aydoğan benim karanlığım sana bulaştı artık benden kurtulamazsın" dediğinde ürperdim.
Yumuşak dudaklarını boynumda hissettiğimde resmen kilitlendi.
Geri çekilip yüzüme baktığında dudağı kenarı yukarı kıvrıldı.
"birazdan kapının önünde ol" dedi ve arkasını dönerek sınıftan çıktı.
Evet gençlik kısa oldu ama yarın bayram uzun bölüm atacak beklemede kalın millet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LİSE-BXB+18
Ficção Adolescente|TAMAMLANDI | "burası karanlık lise kimse buradan kaçamaz" emre Aydoğan ünlü iş adamı mahir aydoğanin oğlu ve Aydoğan holding zincirinin tek varisi. zeki,çalışkan ve sesiz biraz da cesur bu lise son sınıf öğrencisi kendisini birden karanlık lise de...