Acı Ama Gerçek

967 51 4
                                    



Saklanan yalanlar mı daha acı verici mi yoksa arada kalan gerçekler mı?

Sinirli bir şekilde odaya girdiğimizde bir saniye sonra Yeliz uraz ve muratta geldiklerinde ateşe Sinirli gözler ile bakarak.

"sen ne dediğinin farkında mısın kaçık herif" diye bağırdığımda ateş ifadesiz bir şekilde gözlerime bakıyordu.

"herkes dışarı" dedi Soğuk bir ses ile. Çocuklar dışarı çıktığında ellerimi saçlarımdan geçirerek ateşe döndüm.

"şimdi çıkıyorsun oraya ve bunun gerçek olmadığını söylüyorsun" dedim.

"sesini alçat" dedi bana doğru  yaklaştığında geriye doğru gittim.

"ayrıca yalan değil benim ile evlenmek zorundasın" dediğinde delirmek üzereydim.

"zorunda falan değilim" dedim ne yaptığımı bilemeden

Üzerine doğru yumruk attım çenesine. Ateş saçan gözler ile bana bakarak iki kolumdan tutup beni sert bir şekilde duvar a çarptığında sırtım acımıştı.

"zorundasın neden biliyor musun?" dediğinde anlamayan gözler ile ona bakarken kolumdan tutarak okuldan çıkartıp siyah Mercedes ine zorla bindirerek kendisi de sürücü koltuğuna geçerek arabayı çalıştırarsk okuldan çıktığımızda ateşe döndüm.

"nereye gidiyoruz?" diye sorduğumda
Cevap vermediğinde bende Sinirli bir şekilde oturmaya devam ettim.

Yarım saat sonra lüks bir villanın önünde araba durduğunda önce ateş indi benim tarafıma geçerek beni araba Dan indirip karanlık villanın kapısını açıp içeri soktuğunda hiç bir şey görmüyordum.

Bir kaç saniye sonra ışıklar açıldığında büyük lüks bir salon ile karşılaştım. Ama yerde çizilmiş bir insan iskelete cizimi beni korkuttuğunda bileğimi bırakan ateş Karşımda bana bakıyordu.

"çünkü senin baban benim bu hayatta ki tek değer verdiğim kişiyi babamı öldürdü" dediğinde başımı iki Yana salladım.

"yalan söylüyorun" dediğimde gülümsedi. Ve bana doğru yaklaşarak arkama geçt. Salonun duvar tarafından duran büyük TV açtıldığında ekranda iki Adam vardı. Bu adamlar Dan biri de babamdı.depo gibi bir yerdeydiler. Konuşuyorlardı. Sonra babamın karşısındaki Adam mühtemelen ateşin babası arkasını döndüğünde babam belinden silahı çıkartığında gözümden bir damla yaş düştü. Ve tetiği çekerek adamı vurduğunda ekran kapandı. Ateşin elleri bellime sarıldığında nefesini kulağımda hissediyordum.

"baban benim hayatımı mahvetti Ama sen benim mahvedilen hayatımı bana yeni bir hayat, nefes olarak vereceksin" dediğinde bir damla daha düştü gözyaşım Kader çizgime.

Bölüm nasıl sizce? Yorum bekliyorum.

KARANLIK LİSE-BXB+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin