lider

2.1K 93 18
                                    

Kurgu nasıl gidiyor arkadaşlar?bence güzel bir giriş oldu eh haydi devam o zaman.



Lider.

"Karanlık liseye hoş geldin "dedi bütün sınıf aynı ağızdan bir şekilde konuşurken gözlerim bana dönen siyah gözlerin sahibinde takılı kalmıştı.

Başımı beli belirsiz sallarken bir kaç saniye sonra herkes kendi alemine dönmüş öğretmen ise telefonuna gömülmüş bende yer bulmak için gözlerimi sınıfı yatıyordum malesef ki tek boş yer arkadaki kapşonlu tek oturan çocuğun yaniydi.

Derin bir nefes alarak arkaya doğru ilerlerken bir kaç bana bakmış beni inceliyordu.
Hiç kız yoktu bu okulda genel olarak erkekler oluşturuyordu.tuhaftı.o zaman neden erkek lisesi yazmıyordu tabelada?

Son sıraya yaklaştığımda onun önünde oturan iki kişi ile konuşan kapşonlu siyah gözlerin sahibi çocuk bana döndü.

Kapşonundan fırlayan ön tarafı uzun saçları beyaz teni ile tezatlik kururken yeni çıkmaya başlamış hafif şakaları ve hafif belirgin kemikli çenesi ona ayrı asi bor hava katıyordu.

On sıradaki iki çocukta bana döndüklerinde etrafıma baktıktan sonra kapşonlu çocuğa döndüm.

"Burası boş ise oturabilir miyim çünkü boş yer yok"dedim gözlerinin içine bakarak.

Kaşları hafif çatılırken gözlerimin içine baktıktan sonra on sıradaki iki çocuğa döndüğünde bu ne yaparsan yap demek oluyordu.

Bende yanına oturarak yanımdaki çocuk hariç her yere bakmaya başladım.

Daha fazla sıkıldığımı fark ederek başımı sıraya koyarak kollarımı birleştirip başımı kolarima yaslayarak yüzümü kapşonlu çocuğa çevirdim.

Gözlüklerin biraz derimi acıtsada bir şey yapmadan kapşonlu çocuğa izlemeye devam ettim.

Kapşonun açıkta bıraktığı boynunda sarmal bir dövme vardı.gözlerim kısılırken gözleri bana dönerek kaşları çatıldığında gözlerine bakmaya devam ettim.

Kaşlarını biraz daha çatarak tek kaşı kalkarak bana baktığında gözlerimi kapatarak uykuya daldım.

"Yeni!kalk lan"bir şey beni durtugunde gözlerimi açarak bana sert bir şekilde bakan çocuğa döndüm.

"Kalk lan "dedi.derin bir nefes alarak esnediğimde etrafımdaki bütün herkes bana şaşkın bir şekilde bakarken kapşonlu çocuğun kaşları daha da derinde çatıldı.

"Neden bağırıyorsun arkadaşım insanca söylesene"dedim karşımda uzun boylu kaşları belirgin iki çocuktan biri bana doğru atılırken hemen iyi bir reflex ile yana kayarak bana yumruk atmasını engeldim.

Diğer çocuğun yumrugundan kaçarak sağ taraftaki masanın üzerine çıktım.

İkisi bana doğru yaklaşırken onlar ve sınıf kapısı arasındaki mesafeyi hesaplayarak sırayı ayagami ile yan olarak itirip üsten atlayarak ikisinin yeri boylamasını sağladığımda bir tarafından kolumdan tutularak ters çevrildiğimde bunu yapan kapşonlu çocuk olduğunu gördüm.

Bir bacağımı arkadan dizine vurmaya çalıştım ama başaramadım.

Kabul etmem gerekirse baya başarılıydı.

"Kendini savunman güzel ama biraz daha egitilmen gerekiyor"dediğinde yan taraftan ona baktığımda bana bakıyordu.

Yüzümü inceliyor tespite bulunuyordu.

"Sende kim oluyorsun da bana emir veriyorsun?"dedim sesim cesur ve korkusuz çıkıyordu.

"Ben bu okulun ve korkusuzlar grubunun lideri ateş karamça ve bu okulda okuyacaksan okulun ve benim kurallarıma uymak zorundasın küçük ninja "dedi sesi sert ve soğuk çıkıyordu.

Bir şey demeden ona baktığımda gözlerime karanlık bir şekilde bakmaya devam ediyordu.

"Sana bir teklifim var küçük ninja gözlemlediğim kadarı ile iyi bir savunma ve dövüş oyuncusunun ve zekânı iyi kullanabiliyorsun teklifim şu grubuma katıl "dediğinde arkamda şaşkın nidalar dökülüyordu.

Ateş karamça bana grubuna katılmayı mı teklif ediyordu?

Hassiktir oradan!



🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Evet yorumlara gelelim bakım nasıl?

KARANLIK LİSE-BXB+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin