Új nap virradt Hendersonék birtokán. Jodie kómás szemekkel, pislogva kelt ki a friss és puha paplan alól. Még most sem akarta elhinni, hogy ez történt vele. És a luxus amibe csöppent felettébb szokatlan volt a számára.
Hamar megjelent Agotha és Polly, a két szobalánya, hogy segíthetnek-e valamiben. De Jodienak az előző este történtek miatt nem volt sok kedve a társasághoz, így dolgukra intette a lányokat.
Még reggelizni sem volt semmi kedve, de miután egy órát ücsörgött az ablakpárkányon, mégis úgy döntött hogy erőt vesz magán, és felkeresi a konyhát egy kávé miatt. Csak remélte, hogy Nickkel nem fog összefutni.
Ám ez hamar megcáfolódott amikor a folyosón az említett férfi jött vele szemben. Sokkal korábban kelhetett, mivel már elkészülve öltönyben, mobillal a fülén futott végig a folyosón. Majd intett a lánynak, hogy mondani szeretne valamit.
A telefont egy pillanatra a hóna alá dugta, és oda szólt hozzá.
-Megtennéd hogy felöltözöl? Nem sokára vendégeink lesznek. Szeretném ha ott lennél. -mondta, majd hirtelen tovább is állt.
Jodie nem értette ezt az egészet. Semmi kedve nem volt hozzá, de végül megkávézott és elkészült. Kérdezősködött Carlottától, de ő sem tudott semmiről. Pár órával később, mikor már nem győzte a várakozást a szobájában, úgy döntött hogy magasról tesz az egészre. Vele ne szórakozzon Nick. Majd a könyvtár szobában kutakodott épp, valami olvasnivaló után, amikor Agotha rontott rá.
-Asszonyom, hát itt van! Már mindenhol kerestem! Jöjjön! -intett felé.
Jodie morcosan, de csendben elindult és követte a szobalányt.
A nagyteremben Nick már várta őt. Karját kinyújtva átakarta ölelni, de Jodie félrehúzódott.
Majd megszólalt a csengő, Carlotta pedig ajtót nyitott.
Először egy idősebb, hatvan év körüli nő lépett be az ajtón. Öltözékéből ítélve szerette a cicomát, és a puccos dolgokat. Nagyon előkelőnek szeretett volna látszani, de épp az ellenkező hatást váltotta ki a környezetéből. A fintorai sem nyűgözték le Jodiet, amelyekkel próbálta "elvarázsolni" a körülötte lévőket.
Őt követte egy barna, hosszú hajú fiatal nő, ő már meglehetősen szolidabb volt nála, majd még egy szőke hajú, ők ketten bizonyosan testvérek voltak, mert nagyon hasonlítottak egymásra.
Mindhárman feketében voltak, mintha gyász öltözet lett volna rajtuk.
-Emmeline! -zökkentette ki Nick. -Hadd mutassam be Violet Westerlinget, és a lányait, Sophia és Vanessa Westerling. -mutatott irányukba.
Jodie elbűvölőnek szeretett volna látszani, de nem tudta elfolytani az arcán, micsoda visszataszító érzést vált ki belőle ez a három nőszemély. Akaratán kívül is. Egyáltalán nem voltak szimpatikusak.
-Kedvesem!! -lépett oda hozzá az idős nő. -Annyira jó hogy újra látlak! -ölelte meg, mire a lány reagálni sem igen tudott döbbenetében.
Nick ezt látván, gyorsan a nappali felé intette a többieket.
Helyet foglaltak, Carlotta pedig teát szolgált fel.
Nick Jodie mellé ült, velük szemben pedig a három perszóna.
Rosalinn látta, hogy Jodienak fogalma sincsen kik ezek a hárpiák, ezért odafutott, és a fülébe súgott.
-Ők a szegény eltávozott Mr. Westerling özvegye és lányai. Ne tévessze meg önt az állszentségük. -mondta halkan.
YOU ARE READING
Elrabolva //BEFEJEZETT//
General FictionJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...