Első fejezet - Váratlan esemény

125 18 22
                                    

Írta: Julcsi1215blabla

~~~

A mai nap is ugyanúgy kezdődött, mint az összes többi. Időben felkeltem, fogat mostam, felöltöztem, megreggeliztem...

Nem is én lennék, ha ez így lenne.

Szóval a mai napon brutál nagy késéssel érkeztem az iskolába, ugyanis a hajamat rendbe szedni idő, meg hát...este a sorozatozás is elhúzódott egy picit.

– Hazel Brown!

– Jelen! – estem be az ajtón, majd lihegve levágtam magam a helyemre.

– Még pont időben! – csóválta a fejét a tanárnő. – Többet ne forduljon elő, hogy késel!

– Rendben van, elnézést kérek! – néztem szigorúan magam elé.

Grace a szája elé tartott kézzel meredt a fejemre, majd hirtelen kibuggyant belőle a nevetés.

– Grace Smith! Mi ez a viselkedés, kérem? – szörnyülködött a tanár.

– Elnézést Tanárnő, csak tudja... – Megint felröhögött.

– Még egy ilyen és indulsz az igazgatói irodába! Utoljára szóltam! – emelte fel az ujját.

– Oké! – ígérte Grace.

– Talán rendben! – csóválta a fejét a tanár.

Grace biccentett, majd felém fordult. Egész órán leveleztünk, és egyfolytában vigyorogtunk. A tanárnőnek elég gyanúsak lehettünk, de nem tudott semmit sem ránk bizonyítani, így hát hagyta az egészet.

Szünetben – mikor éppen Grace-szel beszélgettem a tanórán történtekről – odajött hozzánk Kristen. Hadd pontosítsak: Candice Kristen Blyth. Nekem nincs vele bajom, de Grace teljes szívéből gyűlöli. Hogy miért? Mindjárt elmesélem.

– Sziasztok! – mosolygott ránk kedvesen.

– Szia – viszonoztam.

– Hello – forgatta a szemét Grace, amiért könyökkel oldalba vágtam.

– Csak... azt szerettem volna kérdezni, hogy nem szeretnétek esetleg a szülinapi bulimra eljönni? Tudjátok... mint a barátnőim!

– Egy frá... – kezdte Grace ami miatt megint kapott egy oldalba könyöklést.

– Grace azt szeretné mondani – meresztettem a barátnőmre a szemem – hogy mindenképpen ott leszünk, és köszönjük a meghívást! – villantottam egy félmosolyt Kristen-re, aki bizonytalanul viszonozta.

– Rendben akkor... majd e-mail-ben küldöm a tudnivalókat – hátrált. Szerintem a beszélgetés közben végiggondolta, hogy legközelebb kiket hív el a szülinapjára.

– Úgy utálom – tárta szét a kezét Grace. – És ezt te is tudod, mégis elfogadtad a meghívót!

– Ki tudja? Talán még megkedvelitek egymást!

– Pfff álmaidban – dohogta Grace.

Megpaskoltam a fejét, majd elmentem a mosdóba.

Szóval Grace és Kristen. Mindketten nehéz esetek, Grace-nek ami a szívén az a száján, Kristen pedig kötözködő természet, mindig mindenről tudni akar. Ketten nem férnek meg egymás mellett, ha ők egy légtérbe kerülnek, abból sosem sül ki semmi jó. Múltkor például Kristen hívatlanul (vagy is mint Aiden a „menő csávó" párja) eljött Grace bulijába, aki annyira felhúzta magát ezen, hogy ki akarta őt dobatni. Emiatt Aiden is mérges lett rá, ami csak olaj volt a tűzre, hisz a lány és a fiú között egy szoros barátság szövődött az évek alatt. Ez az egyik ok, amiért nagyon dühös Kristenre. A másik pedig egyszerűen csak annyi, hogy úgy érzi, Kristen mindenben jobb nála, és sokkal többen szeretik, mint őt. Ezt akár féltékenységnek is hívhatjuk, de tudom, hogy Grace nem az a fajta, aki féltékenykedik. Egyszerűen csak... olyan akar lenni, mint Kristen, és ha ezt nem is vallja be magának, de én ezt már akkor tudtam mikor először találkoztak. Kristen mindig nevet, mindenkivel jóban van, Grace pedig nehezen enged fel a társaságban.

Az idő labirintusaWhere stories live. Discover now