ÜSTEĞMENİM 2/ "ŞEHİT TÖRENİ"

159 12 11
                                    

Merhabalar efendim.
Nasılsınız?
Nasıl gidiyor hayat?
Ben buralarda yokken neler oldu, anlatın bakalım :)

Başlığı farketmişsinizdir, ÜSTEĞMENİM 2 geliyooor🥳 hemde yepyeni heyecan, aksiyon ve acılarla. Ah tabi mutluluklarını da unutmamak lazım :)

İlk kitabımızın sonunu ağlayarak yazmıştım ve ikinci kitabımızın ilk bölümü de öyle oldu 🥺

Ah, Canerim.
Aramızdan ayrılan yiğit. 😔

Şimdi bu ikinci kitaba başlayıp başlamayacağım belli değildi. Bana ilk kitabın sonu, devam gelecek gibi bitmiş deniliyordu. Ben de İnstagram hesabımdan buna bir açıklama yapmıştım. Buradan da yapayım :) benim basılan ilk kitabım olduğu için tutulup tutulmayacağını bilmediğim için sonunu öyle bıraktım. Eğer tutulursa devamı gelecekti ama tutulmazsa devamını sizin hayal güçlerinize bırakmıştım. Fakat her geçen gün kitabım daha çok insana duyulmaya başladı, daha çok mesaj almaya başladım. Bende dedim ki ikincisi ne olur basılır mı bilemem ama wattpadde yazayım. Ve şuan buralardayım :)

Birde başka bir şeyden daha bahsetmek istiyorum. Buraya emek veriliyor ve bu emeğe karşı beğeni ve yorum fazlasıyla çok az. Okunma sayıları ile çok ters orantı da. Neden peki?

Bölümlerin erken gelmesi size bağlı. Çünkü sizin yorumlarınız, beğeniniz ile ben daha çok yazmak istiyorum. Bunu benden esirgemeyin.

Buralarda-yorumlarda- her türlü konu hakkında konuşabilirsiniz :) hem belki bende size dahil olurum, ne dersiniz ;)

Vee hâlâ İnstagramdan takip etmeyen kaldı mıı? Oradan da paylaşımlarda bulunuyorum. Aynı zamanda sizin mesajlarınıza dönüş yapıyorum :) sorularınızı cevaplandırıyorum.

Arada soru cevap yapıyoruz, şu aralar tabi buna ara vermiştim. Çünkü ben bu yıl tekrardan mezuna bırakmıştım. Çok şükür tercihlerimi de yaptım. Şimdi rahata erdiği için geri dönmüş bulunmaktayım. Tekrardan soru- cevaplara döneriz :)

Arkadaşlar ben her türlü eleştiriye açığım. Mesela ilk kitabımda da hatalarım oldu bunu bende farkettim ayrıca bana yazanlarda oldu. Ve ben onlarada bazı açıklamalarda bulundum.

Neyse ben yine uzun uzun yazmışım :) biz geri dönelim hikayemize.

O zaman haydin Bismillah.

🗝️

"Çağırıyor bizi mazi,
Ya şehitiz ya gazi..."

🕊️

Bir yaz akşamıydı. Saat, yedi civarında. Babam uzun bir operasyondan yeni dönmüştü. Bu operasyon tam tamına elli yedi gün sürmüştü. Babamı bir ay yirmi yedi gün sonra görebilmiştik. Bazen öyle bir gidiyordu ki bir babam olduğunu doğru dürüst farkedemiyordum bile. Elli yedi gün bile biz az bir zaman olarak gelmişti. Ama gelmişti. Sağ sağlim bize geri dönmüştü.

Babam, Furkan Aslan.
MİT personeli, Furkan Aslan.
Vatanı için isimsiz kahraman olan Furkan Aslan.
Kendini görevlerine adayan, Furkan Aslan.
Ailesiz olur da Vatansız olmaz diyen, Furkan Aslan.
Kendini ve ailesinin canını, Vatanı için şehit veren Furkan Aslan.

Günlerden 19 Ağustos.
Ailemi şehit verdiğim, o gün.

Dedim ya, babam elli yedi gün sonra bize geri dönmüştü ve o gün akşam bizi dışarı çıkarmıştı. Alışveriş merkezine gidip gezecek belki bir dondurma yiyerek tekrardan bir arada olduğumuzu kutlayacaktık.

ÜSTEĞMENİM (RAFLARDA) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin