"KANLI DENİZ"

1.2K 32 0
                                    

Sıcak bir hava gibi esti giti anılarım en sert poyraz gibi parçalara ayrılıp kum taneleri gibi uçuştum güneşte görünen tozlar gibiyim güneş yoksa ben bir hiçim.
Korunaklı düşüncelerim beynimi ele geçiriyor ben ne yapıyorum
Hiç bir şey!
Gözlerim artık kapanmak adına bana yalvarırcasına kısılıyor ama her kapandığında beynimin bana kurduğu tuzaklara maruz kalıyorum.
bu kaçıncı kahvem saymayı unuttum galiba.
Üstünden duman çıkan kahve taktığım yuvarlak çerçeveli gözlüğümü Buhara boyuyor her esnediğimde gözlerim daha sıkı kapanıyor ellerimi şakaklarıma koydum yavaş bir şekilde ovmaya başladım pencereden bir tıkırtı geldi arkamı dönücektim ki ağzım iki el tarafından kapatıldı kıvranmaya başlayıp ellerimi ağzımı kapatan elleri ayırmaya çalışırken kulağımdaki fısıltıyla kalbim tekledi.
"Şsh,burdayım"
Nefesimin düzensiz oluşu beni şaşırttı normalde soğuk kanlı bir insanım niye bu kadar paniklemiştim
Sesin sahibi tekrar fısıldayıp beni
Uçurumdan aşağı bırakarak parçalarlar ayrılmamam sebep olmuştu.
"Şimdi ellerimi çekicem tek bir nefesinin bile sesli olduğunu duyarsam"
Bir anda duraksadı.
"Çokta bir şey olmaz aslında"
Ellerini cekti kendi nefesimi düzene sokmaya çalışırken ona doğru döndüm.
Kaşlarımı çattıp.
"Çaylak,ne işin var lan senin burda?"
"Sus kız şimdi basılıcaz"
"Ne işin var burda?"
Diyerek bağırdığımda sus işareti yaptıktan sonra,
"Seni görmeye geldim kız"
Diyip susmuştu ismimi bilmiyordu derin bir nefes aldım.
"İsmim DENİZ"
Dedim tek nefeste kafasını salladı.
Beni oturduğum sandalyeden kolumdan tutarak kaldırdı ayağa kalkınca kolumu elinden kurtarıp onu ittim bir anda beli duvara değdi ardından kendini ayakta tutmayıp kalçasının üstüne düştü çıkan sesle yüzümü buruşturdum bir anda iniltileri odayı doldurdu.
"Ahh,kasam kasam"
Diyerek bağırmaya başlayınca ona sert bakışlarımı yolladım bir anda susup söylenerek kalktı üstünü sirkelemeye başladı ayı Anda da konuşuyordu.
"ben anladım sana dokunmayacağım bana zarar amk"
"Umarım çaylak umarım"
Diyerek sitem ettiğimde bana bakınca o an susumam gerektiğini anladım.
___________________________
Kafamdaki tilkilerle içimdeki kurtlar derin bir sohpete dalmıştı karnıma ağrılar girmeye başlamıştı yurdun avlusundan çıkıp hemen yan sokağa doğru ilerlemeye başlamıştık etrafa göz gezdirmiştim nasıl beni ikna etti anlamıyorum bir anda kendimi dışarda buldum sokağın başında bizi bekleyen iki erkek bedeni vardı onların yanına ilerledik onlar okuldaki çocuklardı sigara içen çocuğun yanına ilerlediğim de sigarasını ağzından çekip dumanını üfledi ardından sigarayı yere attı ve üstüne bastı yüzüme alaycı bir gülümseme yerleştirip konuşmaya başladım.
"Öğrenmişsin"
Bana baktı kaşlarını çattı ve bana cevap vermeden önüne döndü bu haraketine karşı kafamdaki tilkiler sikik beynli diyerek başladıkları küfür paragrafını sonu gelmiyordu.
Ben bunları düşünürken bulutun sesi düşüncelerimin ortasın bir kara basan gibi çöktü.
"Evet beyler bu DENİZ,DENİZ bunlarda KİBİRLE BARLAS"
"Bir dakika bir dakika adın KİBİR mi? Kara KİBİR mi? Ak KİBİR mi?"
"Asıl sen söylesene sen berrak bir DENİZ misin? Kirli bir DENİZ mi?"
"Kanlı"

ÂLA+18(SOĞUK KAN)1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin