"ALINTI"

1.1K 19 2
                                    

Derin bakışların ardından sonunda biri konuşmaya başlamıştı.
"Susun artık"
Söyle diği cümleyle hepimiz ona dönmüştük derin nefes aldım terlemiş avuçlarımı pantolonuma sürüp konuştum.
"Kısa keselim,neden burdayım?"
" Deniz biz senden bir iyilik isteyeceğiz"
"Sizi tanımıyorum iyilik yapacağımı nerden çıkardınız?"
"Tanıştık ya az önce "
"Neden bahsettiğimi anladınız bence çünkü kelimelerimi tekrar etmeyi sevmem"
Ağzımdan çıkan kelimeler bir ok misali onlara doğru yol aldı son kelimemle birlikte bütün oklar vücutlarına saplandı artık uzun konuşmamdan sıkılmış olucaklar ki BARLAS konuşmaya başladı.
"Bizim için bir şey çalacaksın"
"Hayır"
Cümlemi beklemiyormuş ki ağzından ufak bir;
"Ne?"
Nidası kaçtı Ufak bir göz devirmemin ardından zehirli bir akrep çıktı ağzımdan.
"Sizin için hiç bir şey çalmayacağım anlamadıysan heceleye bilirim çal-ma-ya-ca-ğım"
Tekrar ettiğim bu kelimeler onların beyninde güzel bir yer edinmişti bunu anlaya biliyordum hepsi bana kaçamak bakışlar atarak konuşmaya başladılar çokta umrumda değildi açıkçası arkamı dönerek yurda doğru ilerlemeye başladım tam dördüncü adımımı atıcaktım ki buna kemikli bir el engel oldu aldığım nefesler yutkunmamı zorlaştırırken eli tutup ters çevirdim kibirin başına doğru eğilerek fısıldadım.
"Sakın bir daha kolumu tutma,sakın!"
Uyarıcı ses tonum kulaklarına ulaştığında KİBİR kolumdan çekerek beni yere serdi beklemediğim bu harekete ne yapacağımı bilmezken bacaklarımla sol bacağının diz kısmını sarıp kendime doğru cektim KİBİR yere düşünce tok bir ses yankılandı sokakta duvarlara çarpan ses beynimde yankılandı hızlıca ayağa kalktım KİBİRin yanına ilerledim dizlerimin üstüne çöktüm tekrarladığım kelimelere ellerimde eşlik ederek kibirin kafasını kavradı.
"HAYIR!HAYIR LÜTFEN KİBİR KALK LÜTFEN ÖZÜR DİLERİM ÖZÜR DİLERİM YEMİN EDERİM HER DEDİĞİNİ YAPACAĞIM YEMİN EDERİM LÜTFEN KALK"
Arkamdan BARLAS ve bulutun gülme sesi gelince kaşlarım çatıldı onlara doğru döndüm.
"Hey ne gülüyorsunuz ambulansı arasanıza dikilmeyin orda korkuluk gibi hadi"
Gözlerim bulutun elindeki telefona takıldı beni çekiyordu tekrar kibrite döndüğümde kafasından kan akıyordu
Hemen kibritin cebinden telefonu çıkardım acil aramalardan ambulansın aradım.
__________________________
Hastanenin kokusu mideme işliyordu sesli bir şekilde aldığım nefesler zehir gibi canımı yakıyordu kibrit iyiymiş fakat bir kaç gün burda kalması gerekiyormuş bacaklarım titriyordu bedenim yaptığım bu şey yüzünden beni azarlıyordu bir yandan elerimle oynuyordum bir yandan ise bacaklarımı salıyordum barlasla bulut kibritin odasından çıkmış bana doğru geliyorlardı hızlıca ayağa kalktım büyük bir dikkatle onlara baktım bulut şakayla karışık gülmeye başladı ve konuştu
"Sen bir anda nasıl uysal bir kediye dönüştün böyle"
"Kibrit iyi mi?"
"İyi iyi de sana söyleyeceğimiz bir şeyler var odaya geç"
Bunu hemen bitmesini ister gibi odaya daldım kibrite doğru baktığımda kafasında sargı vardı bana baktı ve konuştu.
"Korkma iyiyim?"
"Korkmuyorum sadece genç yaşımda katil olmak istemiyorum"
"İtiraf et artık,korktun"
"Sus"
"Neden bana iğrenmiş bir şekilde bakıyorsun?"
"Saçın olmadan bir hiçsin çünkü"
"Ne saçımımı kesmişler?"
Diyerek panikledi kahkaham odayı doldururken içeri barlas ve bulut girdi bana baktılar sonra kibrite bakıp ne oldu manasında başlarını saladılar kibrit bir şey yok dedi mimikleriyle bende sıkılıp oflamaya başlamıştım dayanamayarak konuştum.
"Hadi benimle ne konuşacak sınız?"
"Konuşmayacağız tehtid edeceğiz?"
" o da konuşmak degil mi mal?"
"Gerçekten seni tehtid edeceğiz diyorum sen buna mı takıldın?"
Omuz silktim
"Eyer dediğimizi yapmasan seni şikayet ederiz"
__________ALINTI_________
Derin nefeslerim kasıklarımda yanan Alevi közlüyordu verdiğim her inilti sesiz bir çığlık gibiydi barlasın karınma öpücükler bırakması belimin adeta bir yay gibi kıvrılmasını sağlıyordu belimden çıkan ok bana saplanıyordu uzvlarımda hissettiğim bu hissin haddi hesabı yoktu yüzüme yapışmış saçları geriye doğru çekti ve konuştu.

"Seni şimdi bir yere götüreceğim eğer orasını sevmesen bana söyle tamam mı?"
Kafamı onaylar derecede sağladığımda beni dik bir şekilde kucağına aldı kafamı inime yerleştirdim barlasın boynuna boynuma bıraktığı izler keskinleştirmek ister gibi tekrar emiyordu bir kapıyı açma tıkırıydı gelince kafamı kaldırdım ve kapıyı baktım kapının yanında bir sayaç vardı sayacın üstünde derece vardı ve eksi dereceydi ama kaç olduğunu görmemiştim
İçeri girdiğinde bir otel odası gibiydi beni yatağa yatırdı.

ÂLA+18(SOĞUK KAN)1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin