Şu an koca bir şirketin önündeyiz ve bina o kadar büyük ki
binayı süzmek bile 47 saniyemi almıştı ve evet saymıştım kafamı barlasa doğru çevirdiğimde onunda bana baktığını gördüm beni süzüyordu."Barlas?"
Demiştim yüzümdeki boş bakışla affaladı ve söylediğimi kaçırmış gibi bir ses çıkardı"Hı"
Bu nidası karnımdaki filerin tepişmesini hızlandırdı."İyi misin?"
Dedim yüzünü süzerken filere eşlik ederek konuşmaya başladı bulut."İyi iyi birazdan daha iyi olacak"
"Umarım"
_____________________________
Sandalyeye oturmamla konuşmamız başlamış olmuştu konuya girişi ilk yapan Barlastı."Şirkete girdiğinde bi asistanla karşılaşacaksın bu asistan ilk önce seni süzücek ve sana neden buraya geldiğini sorucak ona Yelda demircinin yeğeniyim diyeceksin o da gidip Yelda'yı aryacak o sırada biz zaten Yelda'nın yanında olacağız o gün Yelda'nın amcamla iş yemeği var ama amcam her işini sağlama alan bir insandır kendi odasında çalışırken kameralar kayıt almaz ama bir yere çıktığında kameraları etkin hale getirir Yelda amcamı arayıp hemen odasına gelmesini isteyecek Yelda'nın odası amcamın hemen karşısında olduğu için amcam kameraları açmayacaktır sende bu sırada amcamın kasasından dosyayı alıcaksın anladın mı?"
Kaşlarımı çattıp sorgulayıcı bir ifadeye bedenini süzdüm."Neden amcandan dosya çalıyorsun?"
"Çünkü onu tehtid edeceğim"
"Neden?"
"Sen böyle herseyi sorgular mısın?
"Evet, başka soru?"
Verdiğim cevap bir tokat misali çarpmıştı yüzlerine gözlerimi asla kırpmadan göz temasına devam etti bir yerde bir boşluk vardı ve bu boşluk benimle dolduruluyordu neden beni bu iş için bu kadar çok istemişlerdi şirketleri bile vardı kolaylıkla profesyonel bir hırsız tutabilirlerdi neden ben?."Neden ben?"
Aklımdan geçenleri dilime döktükten sonra sıkıştıkları köşeden çıkmak adına çırpınmaya başladılar stresli bir ses tonuyla konuştu kibrit."Yelda'nın yeğeni anlattığına göre aynı sen mavi göz, sarı ve kısa saç"
bu steresi iyi tanırım açığa çıkmaktan korkuyorlar bir şeyler saklıyorlar ama ne?""Öyle milyonlarca kız var kibritçi çocuk?
Çocuk mu kandırıyorsun? Ya da beni aptal falan zannediyorsun"
Konuşmalarına izin vermeden konuştum."Ya bana herseyi tek tek anlatırsınız ya da az önce kaydettiğim ses kaydını babana atarım"
Kararlı ses tonumdan ben bile korkmuştum onlardan farklı bir şey bekleyemezdim."Amcamı öldüreceğim"
Aldığım cevapla karın boşluğuma büyük bir yumruk yemiş gibi olmuştum şu an dizlerimin üstüne düşmüş kan kusuyordum kan beyaz parkeyi kırmızıya boyuyordu beni ise korkuya.Duruşumu hiç bozmadım tek bir mimik bile oynamadı yüzümde içimde olanlar zaten yeterince büyük bir tepkiydi bide bunu dışa yansıtmak istemezdim sesli bir yutkunustan sonra alt dudağımı ısırdım kafamı biraz yere eğdim ne söyliyecektim? ne tepki verecektim?
Kafamı kaldırdım belki farklı bir mimik görürüm diye,ne bileyim işte? Gülme yada gözlerdeki o şakalandın ifadesi falan ama hala aynı ciddiyetle bana bakıyorlardı.
Kaçmalı mıydım?
Susmalı mıydım?
Ya da en basidinden onları polise ihbar ede bilirdim
Hayır olmaz çünkü bende sorgulanırım sonra hop mardin
Kafamı barlasa çevirdim derin bir nefes alıp konuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÂLA+18(SOĞUK KAN)1
AksiHayatta ilk defa Paronayak olmak işime yaramıştı.... Genç cesur bir kız. Araftaki bir çocuk. ~Alıntı~ Sert bir yutkunuştan sonra kurumuş Dudaklarımı araladım " ne yapmalıyım?" Dedim nefesim kelimelerime yetmezken. "Ne için?"dedi bana bakmadan yan pr...