"İMA"

491 10 4
                                    

Bulutla kibritin yankılı bir şekilde gülme sesi gelince hemen kendimi geri çektim üstümü düzeltip duvardan kendimi çektim neyseki hala koridordalardı nefesimi düzene sokmaya çalışırken gülüşerek bulut ve kibrit gelmişti bize ne oldu? Der gibi bakışlar atınca barlas hiç takmadan arabaya yürüdü bulut bana baktı bende ona baktım hızlıca koşarak öne bindim camı açıp arkamda kalan buluta dil çıkardım.

"Look me delişmen seni kill me"
Kaşlarımı çattım yüzüne daha dikkatli bakıp konuştum.

"What dedin gülüm?"
Diyerek Gülmüştüm o da bana bakarak güldü arabayı çalıştırmadan konuşmaya başladı barlas.

"Dosya sende mi?"

"Yok, 15 dakikalığına dedeme bıraktım, tabi ki de bende,...al"

"Aferin"
Diyerek başımı sevmişti elini itip önüme döndüm sonra kibrit konuşmaya başladı

"Vay be sarı senden beklemezdim"

"Ummadık taş baş yararmış kibritçi çocuk"

"Eyvallah"

"Eyvallah"
_____________________________
Yurdun kapısında düşüncelerimle cebelleşiyordum hava esiyordu ama ben üşümüyordum baykuşlar ötüyordu ama ben duymuyordum barlas bana bende ona bakıyordum susuyordum sadece gözlerim konuşuyordu bulut ve kibriti evlerine bırakmıştı yani üçüsü aynı evde yaşadığı için aynı yere bırakmıştı.

"Girmiyecek misin?"

"Hayır,ceza yemek istemiyorum"

"Nerden anlıyacaklar geç geldiğini?"

"Bizim kızlar ötmüştür şimdi"

"Bize gelmek ister misin?"

"Salak değilim daha dün tanıdığım birinin evine gitmem"

"Sen bilirsin"

"Evet ben bilirim"

"Son kez soruyorum, geliyor musun?"
Hiç bir şey söylemeden arabaya geri bindim
Yerime iyice yerleşip kemerimi taktım

"Bende öyle düşünmüştüm"
Dedi alaycı bir tavırla göz devirdim.

"Kesicek misin? İniyim mi?"
Aynen âla çokta umrundaydı gelip gelmemen

"Yok binmen hoşuma gitti, çok güzel biniyorsun"
Değindiği imayla karın boşluğuma bir tekme yedim bu tekme nefes almamı zorlaştırdı ama geri adım atmadım gururum buna izin vermedi ya da libidom.

"Sen iste ben her zaman binerim"
Bu cesareti bekelemiyormus ki kaşları alayla havaya kalktı üslubunu hiç bozmadan konuştu.

"Her zaman isterim o zaman"
Konuşma burda bitmişti bende öyle.
________________________________
Arabadan inip evi süzdüm şaşalı bir evdi çok şaşırmamıştım zenginler sonuç olarak umarım bir gün bende olurdum bir hayalim vardı aşır zengin ama yaşlıda bir adamla evlenmek ilerde ölmesi ve mirasın bana kalması ve o parayı jony depple harcamak ahh hayelerim ne kadar güzelsiniz çok seviyorum sizi.

Barlasın sesi düşüncelerimden sıyrılamamı sağladı.

"Girmeyecek misin?"

"Giriyim o zaman ben"

"Gir"
İceri girdiğimizde bulutun gülme sesi salondan geldi ben çantamı ve montumu girişteki vestiyere bıraktım ayakkabımda indirip pofuduk ev terliğini giydim ve salona doğru ilerledim.
Beni görmemiş olucaklar ki televizyona bakarak barlasa hitaben konuştular.

-B-
"Lan sikik beyinli niye bu kadar geç kaldın bizde seni bekliyoruz yemek alıp geliceksin diye"

-K-
"Midemiz kazındı amk"

-Bar-
"Yemek alacağımı kim söyledi oruspu çocukları"
Hızla barlasa döndüler bana baktılar

-K-
"Deniz kızı?"

-B-
"Delişmen?"

-Bar-
"Ananızın amı"

Ben sadece durmuş saçma konuşmayı izliyordum artık konuşmam gerektiğini anladığımda ağzım aralandı.

"Selam"
Cevap vermediler bende çok takmadan tekli koltuğa oturup konuştum.

"Bakın ne diyeceğim siz barlasa yemek al dememiş olabilirsiniz ama onun aklı yok mu? Yani alabilirdi bu durumda o suçlu o yüzden biz oturalım barlas bize yemek hazırlasın nasıl fikir?"

-B-
"Bence çok mantıklı ben katılıyorum"
Dedi bulut kibrite onaylar mırıltılar çıkardı ve üçümüz televizyona döndük evde tek başına bir çıkmıştı, çok severim.
Biz dalmış televizyonu izlerken masya sertçe pizza ve Pepsi bırakıldı tok sesle irkildik ama buna rağmen hala televizyona bakıyorduk ben bir anada bağırarak konuştum.

"Yere bakın artık oruspu çocukları"
Sinirle söylediğim cümleye kahkaha atarak gülmüşlerdi
Onlara bakarak konuştum.

"Kusura bakmayın ama yeto yeni bir insan evladı hiç mi yere bakmaz ?gözüdemi kaymaz aq"
(Kadın haklı amk)
Sonradan yemeklerimizi yemiştik filmde bitmişti ama hiç birimizin uykusu gelmemişti bulutun basketbol oynama fikrini ortaya atığında herkes kabul etmişti yukarı çıkmıştık herkes eşofmanını giymişti ben bulutun bir tane hello kittyli eşofmanını giymiştim ardından bahçedeki basket sahasına gitmiştik.

Arkadaşlar galiba ben hesabı değiştireceğimiz başka bir hesap açıp kitaba ve diğer kitaplarıma ordan devam etmeyi deneyeceğim çünkü bu hesabı kurduğum e posta silinmiş bu yüzden hesap yenilenmek istiyor bende Kitaplar gitmesin diye yenilemiyorum ama ne mesaj atmama izin veriyor ne de cevap vermeme yeni hasabın adını size diğer bölümün sonunda söylerim daha açmadım açıcam o yüzden

ÂLA+18(SOĞUK KAN)1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin