TEHOTNÁ?!

422 10 0
                                    


Vianoce sme strávili každý so svojou rodinou ale večer, sme sa stretli v aute.
Shawn mi podal krabičku, v ktorej bol nádherný zlatý náhrdelník so srdiečkom.
Ja som mu kúpila prsteň, kde bolo znútra vyrezané Angel.
Do dlhej noci sme sedeli v aute a pozerali na nočné zimné a zasnežené Toronto.
Potom sme sa presunuli ku mne domov.

Po novom roku sme sa znovu vrátili do školy ale už sme nemali žiadne súkromie. Shawn bol slávny, všade boli novinári a fotografi.
Dievčatá za ním neustále behali a  chceli mu dávať svoje spodné prádlo a dokonca aj panenstvo.

Shawn bol naozaj skvelí. Nebála som sa toho, že by ma podviedol. Ani na jedno dievča sa nikdy nepozrel tak, ako sa pozerá na mňa.

,,Takže. Ako hovorím, maturitný ples bude v máji. Presnejšie 28.05. A bude to tu v škole." Hovorila naša triedna.

,,Láska, ja mám vtedy koncert v Motrealy a v ten večer odchádzame na to dvojročné turné." Zašepkal mi Shawn.

,,J-Ja viem. " zašepkala som neutrálne.

Vo vnútri som bola naozaj smutná ale koniec koncov, bol to len maturitný ples. Shawnov koncert je oveľa dôležitejší a poteší viac ľudí.
A mám ísť so Shawnom na turné a to je dôležitejšie. Aby som bola jeho oporou.

•¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥•

23. Apríl

Shawn ma vzal na rande. Boli sme v kine, na večeri a cestou domov sme  zastavili na našom mieste pri lese.
Nikto som nechodil. Bola tu tma a nikto sem nechodil.

,,Milujem ťa." Pozeral sa na mňa s úsmevom a zapínal pesničku.

,,Aj ja teba."  Usmiala som sa a dala si dole lodičky.

Stihla som si gaťky a vrhla som sa na Shawna.
Začala som ho bozkávať a Shawn sa hneď pripojil. Rukami mi behal po celom tele a zdvihol mi šaty na brucho. Prsia Mo z nich vytiahol a začal mi behať po bradavkach s jazykom.

,,Shawn." Vzdychla som.

,,Ježiš, Laura." Rozopol si nohavice a stiahol na kolená.

Sedačku posunul úplne dozadu a nasadil si kondóm.
Sadla som si rovno naň, až ký som ho nemal vo mne celý.

Obja sme vzdychli a začali sa bozkávať.
Hýbala som panvou dopredu a dozadu, Shawnové ruky  našli moj zadok a pomáhal mi pritláčať.

,,Shawn, sprav ma. Sprav ma, prosím." Vzdychla som a Shawnové oči zaiskrili.

Jednou rukou vbehol do môjho rozkroku a začal prstami dráždiť klitoris.
Obaja sme zrýchlili tak rýchlo, že sme obaja vyvrcholili naraz a oprela sa o volant.

,,Navždy budeš láska môjho života." Zašepkal mi.

,,A ty toho môjho." Pobozkal som ho.


27. Máj

Prišla som domov zo školy a pozerala si poštu.

Jedna obálku ma zaujala.

Bola adresovaná môjmu otcovi a bola zo súkromnej Nemocnice v Toronte.
Otvorila som ju a začala čítať.

Dobrý deň,

pripomíname Vám, že vaša prvá chemoterapia je 1. Júla o 10:00 v súkromnej nemocnici v Toronte.
Je dôležité, aby ste v ten deň nič nejedli a pili len čistú vodu.
Domov vás pustíme 12 hodín po chemoterapií.

Obálkach mi spadla na zem a ja som spadla za ňou. Začala som nekontrolovateľné plakať. Bola som schúlena na zemi a plakala.

Zrútil sa mi svet.

Človek, ktorý tu bol somnou vždy, ktorý ma vychoval, miloval a stál pri mne, zomiera.

Po ani neviem akom čase som sa pozbierala zo zeme a šla do izby. Nie do svojej ale k piánu.
Sadla som si a začala hrať.

Po dlhých hodinách hrania som vyčerpaná prestala hrať a zaspala som.

,,Vstávaj, princezná." Zobudil ma otec.

,,Prečo si mi to nepovedal?" Zašepkala som.

,,Bola si tak šťastná. Nechcel som ti to kaziť." Sadol si vedľa mňa.

,,Mal si mi to povedať." Objala som ho.

,,Ja viem." Objal ma a v tichosti sme obaja plakali.

28. Máj

Zobudila som sa o 9:00 ráno.
Obliekla som sa a s otcom sme zamierili rovno do nemocnice. Sestrička ho vzala preč a ja som zostala čakať na chodbe.

Zatočila sa mi hlava a musela som si sadnúť. Vinila som z toho stres.

,, Prinesiem Vám vodu?" Objavila sa pri mne sestrička.

Vyskočila som zo stoličky ,,Nie. Nie. Ďakuj-.." zahmlelo sa mi pred očami a odpadla som.

Otvorila som oči a ležala som na nemocničnom lôžku.

,,Už ste hore. To je dobre." Usmial sa na mňa doktor.

,,Ako dlho som bola v bezvedomí?" Zašepkala som.

,,6  hodín. Museli ste byť naozaj unavená." Pousmial sa.

,,Povedzme, že včerajší deň bol pre mňa peklo." Pokrútila som hlavou.

,,Vo vašom stave by ste si mali dávať pozor." Napomenul ma.

,,V akom stave?" Vypúlila som oči.

,, Ste tehotná. Musíte byť opatrná."  Pozrel na mňa.

Stratila som reč.

JA SOM TEHOTNÁ?!

Wau.

Začal mi zvoniť telefón.

,,Laura?! Laura?! Kde si ?!" Stresovala Tara.

,,Som-..." Začala som ale prerušila ma.

,,Ako sa cítiš??? Si v poriadku?! Kedy ste sa rozišli? Prečo si nič nepovedala??" Kričala do telefónu.

,,O čom to hovoríš, Tara???" Povedala som zmätene.

,,Ty to nevieš?" Zhíkla.

,,Čo neviem?!" Vystrašene som povedala.

,,Pošlem ti to." Zamrmlala.

Pinkol mi telefón a mne sa zastavil svet.

Look up at the Stars [Dokončené]Where stories live. Discover now