,,To si robíš piču?!" Zhíkla som ,,Tara, som v nemocnici." Rozplakala som sa.
,,Idem tam!!!" Zakričala a vypla ma.
Do pol hodiny rozvrátila dvere spolu so Sebastianom.,,Čo sa ti stalo?" Zašepkala mi a objala ma.
,,Otec má rakovinu a včera som sa to dozvedela. Dnes išiel na chemoterapiu a mne zostalo zle." Plakala som,, Tara, ja som tehotná."
,,Ten bastard!!!!" Zakričala.
Sebastián bol ticho ale myšlienkový pochod mu pokračoval. Bol bledý ako stena. Chcel sa zastať svojho najlepšieho kamaráta ale nevedel ako.
Chytil telefón a listoval.Našiel LIVE natáčanie jeho koncertu.
Pozeral zaujato a čakal na niečo. Na nejakú indiciu, ktorej by sa mohol chytiť.
Ale prišlo ešte väčšie sklamanie.,,Rád by som Vám predstavil novú pieseň." Povedal Shawn do mikrofónu.
Tara pritiahla Sebastiana k sebe aby sme videli aj my dve.
,,Hajzel." Zasyčala som a znovu sa rozplakala ,,ak tá pieseň, je naozaj o nich dvoch, tak ma podvádzal.",,Pšššt. No tak." Zašepkala Tara ,,musíš byť silná. Kvôli bábätku."
Mala pravdu. Musím byť silná. Toto už nebolo o mne ale o tom maličkom živote, čo vo mne rástol.
Zablokovala som si Shawnové číslo a vymazala si všetky sociálne siete. Nechcela som o ňom vedieť nič.
Dokonca sa raz pokúšal dovolať aj môjmu otcovi a ten mu povedal, aby na mňa zabudol.
Otcove chemoterapie zaberali a pomaly sa z toho dostával. Ja som žila svoj život ako predtým. Bola som len doma a chodili ku mne Sebastián s Tarou. Trávili somnou celé dni a niekedy tu aj prespávali.
Dokonca somnou chodili aj na vyšetrenia. Tí dvaja sa na to malinké tešili viac ako ja.
Aj keď pochybujem, že to ide.5. Mesiac tehotenstva - September
Ležala som v ambulancii u gynekológa a robil sono.
,,Malinké je zdravé a pekne rastie." Usmial sa lekár.
,,A už vidieť, či to je chlapček alebo dievčatko?" Vyzvedala som.
,,Áno, je to chlapček." Zasmial sa.
Zamilovane som sa pozrela na čiernobielu obrazovku a stratila sa v myšlienkach.
Naspäť do reality ma priviedol až tlkot toho malého srdiečka.,,Tak, vidíme sa o mesiac." Podal mi do rúk papiere ,,sestrička Vám ešte vezme krv a zmeria tlak." Ukázal na dvere ,,Dovidenia."
,,Dovidenia." Usmiala som sa a odišla.
Keď som vyšla na chodbu, vytrhla sa na mňa Tara.
,,Čo povedal?" Čakala na odpoveď.
,,Bude to chlapček!!" Vyskočila som od radosti a Tara tiež.
,,Vedel som to!!!" Usmieval sa Sebastián ,, poďme do cukrárni."
14. Január
Hrala som na klavíri melódiu piesne, ktorá mi tak veľmi chýbala.
Odkedy som tehotná, hrám na piáne skoro stále. Ale už nie od smútku ale hrám bábätku piesne, ktoré Shawn naspieval pre mňa a o mne.
Do izby vtrhla Tara.
,,Toto musíš počuť." Vykríkla a pustila pieseň na telefóne.
Sadla si ku mne a položila predomňa telefón.
,,To už nie je o mne... už má ju." Zašepkala som.,,Rozišli sa." Pozrela na mňa.
,,Tak potom tá pieseň je o nej." Pokrútila som hlavou.
,,Prečo si taká tvrdohlavá?" Pohladkala mi brucho.
,,Pŕetože nechcem mať zbytočnú nádej. Odišiel bez slova a z internetu som sa dozvedela o jeho novej priateľke. Preto." Postavila som sa.
V Tarinom telefóne začala hrať ďalšia pieseň.
Pri slovách "len si predstav všetkých nahých" som si spomenula na jeho prvý veľký koncert v Toronte.
Vtedy som mu to povedala.,,Táto pieseň-..." stopla som ,,Au."
Chytila som si brucho.,,Čo sa deje ?" Postavila sa Tara.
,,J-ja neviem." Zašepkala som.
A znovu. Bolesť v podbrušku. Ako keď má dievča kŕče pri menštrúacii.
Začala som sa prechádzať po dome a bolesť sa opakovala každých 5 minút.,,Bábätko je na ceste." Zahlásila som.
,,Ideme do nemocnice?!" Zvreskla Tara.
,,A-asi áno." Prikývla som ,, v aute mám kufor."
,,Tak poďme." Otvorila dvere.
Medzi dvermi stal Sebastián s mojim otcom, ktorí práve prišli z nákupov.
,,Kam idete?" Pozrel na nás Seb.
,,Do nemocnice. Bábätko ide na svet." Piskla Tara a odomkla auto.
Nasadli sme a odišli naozaj rýchlo.
,,Moja dcéra rodí!!" Zkríkol otec, keď rozvalil vchodové dvere.
,,Kľud pane. Postaráme sa o ňu." Usmial sa doktor a so sestričkou ma odviedli do izby.
4 hodiny som chodila do sprchy. Dávala som si horúcu sprchu a čakala, kým sa otvorím na 9 prstov.
Kontrakcie sa zhoršovali a boli čoraz silnejšie.
Zastala som pri posteli a pevne sa chytila železa na nej.Prišla tak silná kontrakcia, že mi praskla plodová voda.
Ohlásila som sestričku a tá ma skontrolovala.
,,Je čas. Poďte somnou." Usmiala sa.
Prešli sme na sálu a ľahol som si na posteľ. O pár minút prišiel doktor.
,,Takže, začneme tlačiť." Dal si rukavice.
7 zatlačení.
7 zatlačení a bábätko bolo vonku.
Tak nádherné stvorenie.,,Ako sa bude volať?" Spýtala sa ma jedna sestrička, zatiaľ, čo druhá ho umývala a obliekala.
,,Christopher Shawn Mendes." Vzdychla som ,,toto musí zostať v tejto miestnosti.
,,V poriadku. Boli ste sa mi naozaj povedomá. Už viem odkiaľ." Zachichotala sa.
•¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥•
,,Je tak nádherný!!" Pestovala ho Tara.
,,Vyzerá ako jeho otec." Povedal Seb.
,,Áno. Je ako Shawn." Pousmiala som sa.
YOU ARE READING
Look up at the Stars [Dokončené]
RomanceChlapec, ktorý je bohom na svojej škole. Dievčatá ho chcú ešte skôr ako sa stane slávnym. Chce byt spevák, no nemal inšpiráciu. Dievča, ktoré nemá nikoho, len svojho otca. Často sa sťahujú kvôli otcovej práci. Je uzavretá a hanblivá. Jej život sú le...