,, Si hladná?" Pozrel sa na mňa.
,,N-Nie." Zaklamala som.
Naposledy som jedla ráno. Bola som naozaj hladná, len som sa hanbila.
,,No tak, nehanbi sa ma." Pousmial sa ,,McDonald alebo pizza?"
,,Pizza." Vyšlo zo mňa.
,,Dobrý výber." Usmial sa a začal ťukať do telefónu.
Vytočil nejaké číslo a o pár sekúnd niekto zdvihol.,,Ahoj Charlie, chcel by som si objednať pizzu." Zastavil na krajnici.
,,Takže ja si dám Cardinalu a ty?" Pozrel na mňa.
,,Ja tiež." Prikývla som.
,,Takže dvakrát Cardinalu a zabaľ nám veľkú 2 litrovú kofolu. Prídem pre ne. No čau." Zložil a telefón ešte držal v ruke.
Zrazu mu znovu začal svietiť telefón a mne tiež.,,Sebastián." Ukázal Shawn.
,,Tara." Zopakovala som po ňom.
,,Nezdvihneme ich." Žmurkol a obaja sme stíšili zvuky na mobiloch.
,,Daj mi tvoje číslo." Usmial sa.
Neisto som mu ho nadiktovala a on ma prezvonil.
Znovu sme sa pohli s autom a zastavili až pred pizzériou. Shawn dal dolu okno na mojej strane a v ňom sa objavil chalan.
Mal vlasy po plecia.,,Čau kámo. Tu máš." Podal nám do auta pizze a kofolu.
,,Ďakujem. Vážim si to." Dal mu peniaze a schoval peňaženku.
,,Ahoj kočka." Oprel sa o dvere a pozrel na mňa.
Najradšej by som sa videla vo vnútri tej sedačky.,,Nie nie nie. Na ňu ani nepozeraj." Povedal Shawn vážnym tónom a zavrel okno.
Skôr ako stihol chalan niečo povedať, auto sa pohlo a my sme mierili do neznáma.
Išli sme pri pláž.Vystúpili sme Shawn vybral deku z kufra, vzal pizze a ja som niesla kofolu. Obaja sme sa vyzuli a kráčali po pláži.
Nikdy som nevidela pláž takto z blízka a nikdy nie v noci.
Ten pocit, keď sa neviete vynadívať na niečo. Hltáte to očami a bojíte sa, že sa Vám to len sníva a o chvíľu sa zobudíte.
Presne tento pocit mám odkedy som ho videla na párty a počula spievať.
Rozložil ju uprostred prázdnej pláže. Sadli sme si na deku a rozložili pizze.
Obloha a more tvorilo milión farieb. Rôzne odtiene modrej až čiernej. Na oblohe boli milióny hviezd. Žiarili a tancovali. Mesiac svietil a ožaroval more. Bolo to naozaj romantické.
,,Povedz mi niečo o sebe." Usmial sa na mňa popri tom ako jedol pizzu.
,,Čo by si chcel vedieť?" Usmiala som sa.
,,Úplne všetko." Usmial sa na mňa a v očiach sa mu odrážali hviezdy.
,,Mama ma opustila, keď som mala 5 rokov. Povedala, že rodina nie je pre ňu. Odvtedy sme to iba ja a otec. Otec robí v jednej banke a majiteľ ho posiela do rôznych pobočiek. Otvára ich a následne rozbieha. Takže, môj život je iba o sťahovaní. Nikde nie sme dlhšie ako rok. Nikde som si nerobila priateľov, pretože to bolo zbytočné." Pousmiala som sa.
,,Takže sa budeš znovu sťahovať?" Povedal so strachom v očiach.
,,Je to dosť možné." Povzdychla som si.
,,Mohla by si tu zostať. S nami." Usmial sa.
,,Možno." Zachichotala som sa.
Najedli sme sa, lahli si na deku a pozerali na oblohu.
,,A čo mi ešte povieš?" Ruky si dal pod hlavu.
,, Rada trávim čas v prírode, čítam knihy a počúvam pesničky. Ale naposledy som skončila s loptou v hlave." Z chuti som sa zasmiala a Shawn somnou.
,,Máš nádherný smiech. Mala by si sa smiať častejšie." Usmial sa na mňa.
,,To aj ty." Uvoľnila som sa.
Shawn dokázal prelomiť moje bariéry naozaj rýchlo akoby to bolo len neviditeľné pole.
,, Nad čím rozmýšľaš?" Usmiala som sa.
,,Počkaj tu." Pousmial sa a rozbehol sa do auta.
Vytiahol gitaru, zošit a pero.
Pribehol ku mne a sadol si naspäť.
Začal si brnkať na gitare a dotoho spieval slová, ktoré si potom zapisoval.Celý čas som ho sledovala. Pozerala som ako mu pár kučier padalo na čelo, ako si ich potom s rukou prehrabol. Sledovala som jeho ústa ako ich otvára a ako z nich vychádzajú slová, v podobe nádhernej melódie. Jeho oči mu žiarili. Bolo naozaj vidieť ako strašne miluje hudbu a spev.
,,Nikdy som rýchlejšie pieseň nezložil." Usmial sa.
,,Zahraj mi ju celú." Povedala som detským hlasom.
Shawn sa zasmial a začal spievať.
Celý čas som ho natáčala na svoj telefón.
Bol tak nádherný. Spieval tú pieseň priamo mne. Díval sa mi do očí a myslel vážne každé jedlo slovo.,,Nádherná." Usmiala som sa.
,,Mám tú správnu inšpiráciu." Nádherne sa na mňa usmial.
,,Bude ťa otec doma hľadať?" Spýtal sa z ničoho nič.
,,Nie. Spím u Tary." Povedala som.
,, Poď ku mne." Povedal z ničoho nič.
,,Čo?!" Zhíkla som naňho.
,,Nie nie, nie tak. Chcel som pozerať film. Ako naozaj pozerať." Začal stresovať.
,,D-D-dobre." Zamumlala som.
Pobalili sme sa z pláže a odviezol nás pred jeho dom.
,,Naši majú grilovačku na terase. Tak sa nezľakni." Usmial sa a vystúpil.
,,Shawn, ja sa hanbím." Vystúpila som z auta.
,,Neboj sa, som pri tebe." Postavil sa za mňa a ruku položil na dolnú časť môjho chrbta.
Jemne ma tlačil pred ním až ku dverám.
Otvoril a vošli sme dnu.
STAI LEGGENDO
Look up at the Stars [Dokončené]
Storie d'amoreChlapec, ktorý je bohom na svojej škole. Dievčatá ho chcú ešte skôr ako sa stane slávnym. Chce byt spevák, no nemal inšpiráciu. Dievča, ktoré nemá nikoho, len svojho otca. Často sa sťahujú kvôli otcovej práci. Je uzavretá a hanblivá. Jej život sú le...