Ráno som sa zobudila v pevnom objatí. Pomaly som otvorila oči a uvodemila som si, že som v Shawnovej izbe.
Cezomňa mal položenú ruku a boli sme na sebe natlačení.
Ležali sme zamotané v perinách. Cítila som ako sa Shawnová hruď pomaly a pravidelne nadvihuje.
Ešte spal.Pomaly som sa vytratila z postele a rozhodla som sa poobzerať sa tu.
Pomaly som sa prechádzala po izbe. Pozerala som si fotky po stenách a potom som zastala pri stolíku. Mal tam položený zošit s pesničkami.
Otvorila som to a listovala v ňom.
Do oka ma padla jedna pieseň.
Dobehla som k posteli a skočila pri Shawna.,,Shawn, Shawn. Zobuď sa." Jemne som ho ťahala za vlasy.
,, Ešte chvíľku." Zamrmlal do vankúša.
,,No tak, Shawn. Prosím." Povedala som prosebne.
Shawn otvoril oči a otočil sa na mňa.,,Nedočkavá, však?" Usmial sa.
Bol taký rozkošný, keď bol rozospatý. Jeho vlasy boli ešte viac strapaté ako včera večer.
,,Zaspievaj mi ju." Vložila som mu do rúk zošit, s nalistovanou piesňou.
,,Teraz?" Zasmial sa.
,,Áno." Potešila som sa.
Shawn sa postavil, natiahol a napil sa.,,Tak poď." Usmial sa a potiahol ma k piánu. Obaja sme si sadli na lavičku a Shawn začal hrať.
,,Nádhera." Usmiala som sa.
,,Nemôže sa ti všetko páčiť." Zasmial sa.
,,A prečo by nemohlo? Je to niekde napísané?" Pozrela som sa naňho.
,,Si jedinečná, Laura." Zasmial sa.
,,Deti, už ste hore?" Zaklopala Shawnová mama.
,,Áno. Sme." Zakričal Shawn,, a nerob sa, že to nevieš. Počula si celú pieseň, pretože si stála za dverami celý čas." Zasmial sa.
,,Dobre dobre. Dostal si ma. Raňajky sú na stole." Zakričala za dverami a odišla.
,,Tak poďme skôr, ako sem príde znovu počúvať." Postavil sa.
,,Počkaj." Vbehla som do šatníku a dala si na seba tú kožennú sukňu. Zapravila som do nej tričko a vybehla von.
,,Uvidím ešte niekedy to tričko?" Zarehotal sa a otvoril mi dvere.
,,Ale áno, uvidíš." Kráčali sme po chodbe ,,ale len na mne."
,,To mi stačí." Zašepkal a vtlačil ma do kuchyni, kde už sedeli jeho rodičia a sestra.
,,Dobré ráno." Povedali sme naraz.
,,Dobré ráno." Usmial sa Shawnov otec. Sedel, pil kávu a pracoval na notebooku.
Aaliyah prezerala svoj Instagram na telefóne a Karen nám nakladala palacinky.
Shawn ma zaviedol k stoličke a najedli sme sa.
,,Bolo to výborné Karen." Usmiala som sa na ňu.
,,Ďakujem!! Som rada, že ti chutilo." Vzala prázdne taniere.
,,Dajte, pomôžem Vám s tým." Postavila som sa a zamnou aj Shawn,, my to upraceme."
,,Tak ďakujem." Usmiala sa a odišla z kuchyne.
Umyli sme a utreli riad. Následne som
Si vzala veci a Shawn ma išiel zaviesť domov.,,Poobede prídeš?" Pozrel na mňa a parkoval pred domom.
,,Kam?" Spýtala som sa.
,,Do parku. Hráme futbal." Usmial sa.
,,Iba ak mi potom zaspievaš." Vystúpila som.
,,O 15tej tam!!" Zakričal a pozoroval ma s úsmevom na tvári.
Otvorila som dvere a vošla dnu.
Otec nebol doma, tak som si napustila vaňu a relaxovala.
Pozrela som na hodiny a bolo 12:18. Vyšla som von a Obliekla som sa.Dala som si biele letné šaty na ramienka, ktoré končili nad kolenami. K tomu som si sála topánky, ktoré sa obmotali okolo nôh a zaviazali.
Vlasy som si zaplietla do vrkočaa sadla si na posteľ.Vytočila som otcove číslo.
Otec: ,,Laura, deje sa niečo?"
Ja:,,nie, teda áno. Mám jednu prosbu na teba."
Otec: ,,O čo ide?"
Ja: ,,Mám kamaráta-...."
Otec:,,To je úžasné, kedy sa s ním zoznámim?"
Ja: ,,Oci, prerušil si ma."
Otec: ,,Prepáč. Som len nadšený, že máš kamaráta."
Ja: ,,No a chcela by som aby si poprosil tvojho šéfa, Trevora, či by nemohol nájsť nejakého agenta, ktorý by mal záujem o Shawna. Má nádherný hlas a je talentovaný."
Otec:,, A ten Shawn, vie o tom, o čo ma prosíš?"
Ja: ,,Nie. Nevie."
Otec:,,Tak dobre teda. Uvidím, čo sa dá robiť. Pošli mi nejaké jeho piesne a ja to dám Trevorovi."
Ja:,,Ďakujem oci!!! Ahoj."
Otec: ,,Ahoj princezná."
Do mailu som otcovi poslala pieseň, ktorú zložil pri mne a pár ďalších čo spieval na tej párty.
Vzala som si knihu a začítala sa.
Pink! Pink!
Shawn: Dúfam, že už si na ceste ;-)
Ja: Samozrejme. :-) dúfam, že máš aj gitaru.
Shawn: Leží v aute a čaká na teba.
Usmiala som sa sama pre seba a nasadila si slnečné okuliare.
Vzala som si malú čiernu kabelku a dala do nej mobil, knihu a peňaženku.
Vyšla som z domu a kráčala do parku.,,Laura!!! Stoj!!!" Kričal na mňa ženský hlas, len čo som vstúpila do parku.
Otočila som sa a ku mne kráčala zúrivá Tara.,,Kde si sa vyparila?! Celý večer som ti volala!!" Vrčala na mňa.
,,J-Ja.. so-m b-ola so Shaw-nom." Koktala som.
,,Kde?" Vyzvedala.
,,Boli sme pre pizzu a potom sme boli na pláži." odpovedala som.
,,Čo ste robili na pláži?" Zamračila sa.
,,Jedli pizzu, rozprávali sme sa a potom skladal pesničku a spieval." Pousmiala som sa.
,,Ďalšiu pieseň?" Zdvihla obočie.
,,Áno. Má ich naozaj veľa." Usmiala som sa.
Vytiahla som telefón a pustila jej video.
ESTÁS LEYENDO
Look up at the Stars [Dokončené]
RomanceChlapec, ktorý je bohom na svojej škole. Dievčatá ho chcú ešte skôr ako sa stane slávnym. Chce byt spevák, no nemal inšpiráciu. Dievča, ktoré nemá nikoho, len svojho otca. Často sa sťahujú kvôli otcovej práci. Je uzavretá a hanblivá. Jej život sú le...