Zaparkovali sme pred domom Shawnových rodičov.
Pred dverami sedela Aaliyah s nejakými dvoma kamarátkami a keď nás zbadala, od radosti vyskočila a bežala s krikom dnu,,Shawn a Laura sú tu!!!!"Obaja sme vystúpili z auta a Shawn išiel pre malého. Vytiahol ho z auta a malý Chris mu začal ťapkať po lícach.
Celá jeho rodina vyletela von a zastavili.
,,Čo sa to deje?" Spýtala sa Karen.
Shawn sa obzrel po okolí ,,poďme dnu."
Len čo sme vošli, jeho mama sa na nás pozrela a jej zrak zastal na našom synovi.
,,Shawn? Ten malý chlapček vyzerá ako ty." Do očí sa jej naliali slzy.
,,Zoznámte sa s našim synom Christopherom Swanom Mendesom." Na Shawnovej tvári bol vidieť nádherný úsmev.
,,Ako je to možné?" Vzdychla jeho sestra.
,,Keď som odišiel na turné a zachoval som sa ako hlupák, Laura už bola tehotná. Neodišiel by som, ak by som to vedel." Pozrel na mňa.
,,Takže som dedko?" Zdvihol obočie Shawnov otec.
,,Áno. áno si." Zasmial sa Shawn.
,,Daj mi ho!" Shawnová mama si vzala malého na ruky.
Obaja sme sa vyzliekli a Shawn si hneď omotal ruku okolo môjho tela. Išli sme so obývačky a sadol si tqk tesne ku mne, že som pomaly sedela na ňom.
Do večera sme boli u Shawnových rodičov.
Vrátili sme sa domov a vyzliekli sa.
,,Poďme si dať vaňu. Všetci traja." Usmial sa.
Naša vaňa bola taká veľká že sme sa tam pomestili.
Bolo to niečo úžasné. Všetci traja sme sedeli vo vani a hrali sme sa s malými hračkami do vody.
Z vani sme vyliezli asi po pol hodine a malého som nachystala na spanie a najedený spokojne pozeral po izbe. Shawn sa s ním prechádzal.Niekto zazvonil.
Nechala som Shawna s malým a odišla dolu.
Len čo som otvorila dvere, dnu vletela Tara a Sebastián.
,,Nevieš niečo? Nikto nevie, kde je Shawn. Vyparil sa. Mal mať interview ale nikdy sa neodvysielalo. Odvtedy ho nikto nevidel. Všetky koncerty sa presunuli až o rok a nikde nie je. Novinári si dokonca myslia, že je nejak chorý alebo že ho dokonca niekto uniesol. Nikto sa k tomu nijak nevyjadril." Stresovala Tara.,,Musíme niečo spraviť. Nemôžeme tu len tak sedieť. Laura zavolaj mu. Teba nikdy neodmietne. Si jediná, ktorú vždy dvihne." Prosil ma Seb.
,,Chris už spí. Bolo to také jednodu-..." kráčal dolu schodmi a keď zbadal pred sebou jeho dvoch najlepších priateľov, zastavil.
,,Mrzí ma to." Zašepkal Shawn ,,zabudol som na svoje priority."
Tara sa k nemu rozbehla aha ňou aj Seb. Objali sa ako dávni kamaráti a po chvíli sa odtiahli.
,,Volala si mu?" Otočila sa na mňa Tara.
,,Nie. Zjavil sa dnes ráno pred dverami." Pokrútila som hlavou.
,,Tak ako si sa to dozvedel?" Pozrel naňho Seb.
,,Robil som to interview a tá mrcha to mala naplánované. Pýtal sa samé otázky ohľadne Laury a potom mi ukázala fotku z oslavy, ktorá bola pred 10 dňami. Boli ste tam vy traja. A potom mi ukázala fotku malého a povedala jeho celé meno. Vystrelil som z gauča a vyhrážal sa jej súdom. Bežal som si pre kufre a rovno sem." Pousmial sa.
,,Tá je teda dobrá špina." Zamračila sa Tara.
Otočila sa na Shawna a dala mu facku ,,to máš zato, že si opustil tehotnú priateľku a zato, že si odišiel a zato, že si začal chodiť s Cammilou a ani si sa a Laurou nerozišiel!" Škaredo naňho pozrela.
,,Zaslúžil som si to." Priznal Shawn ,,už to nikdy nespravím." Priblížil sa ku mne a chytil do rúk moju tvár ,,sľubujem."
,,Ja viem, že nie." Objala som ho.
Na druhý deň ráno sme sa zobudili do zasneženého rána.
Všetko bolo biele.Shawn nakŕmil malého a všetci traja sme sa vybrali na prechádzku. Malého Shawna som položila do kočíka a Shawn ho tlačil. Jednou rukou ma držal okolo krku a druhou viedol kočík.
Zastavili sme pri našej obľúbenej kaviarni a Shawn šiel dnu, kúpiť kávu.
Stála som z kočíkom cez cestu a vychutnalvala si bielu krajinu a čerstvý mrznúci vzduch.,,Ale ale. Laura. To si teda dopadla. S deckom a bez vysokej školy." Zasmial sa dievčenský hlas.
,,Tracy." Zdvihla som obočie a obzrela si ju.
,,Vieš, po tom, čo ťa Shawn opustil, myslela som si, že sa necháš od niekoho nabúchať. Aký je to pocit, keď si mala toho najsexy chlapa a opustil ťa kvôli inej? A koniec koncov, nemá ho ani jedna z nás." Zasmiala sa.
,,Páči sa láska." Zjavil sa pri mne Shawn a podal mi kávu ,,Tracy?" Zdvihol obočie ,,drž sa ďalej od mojej ženy a syna." Zamračil sa a začali sme kráčať preč.
Keď som prechádzala okolo nej, zastavila som a zašepkala.
,,Oprava. Ty ho nemáš." Pousmiala som sa a priamka k Shawnovi, ktorý ma chytil okolo krku a s úsmevom ma pobozkal.
YOU ARE READING
Look up at the Stars [Dokončené]
RomanceChlapec, ktorý je bohom na svojej škole. Dievčatá ho chcú ešte skôr ako sa stane slávnym. Chce byt spevák, no nemal inšpiráciu. Dievča, ktoré nemá nikoho, len svojho otca. Často sa sťahujú kvôli otcovej práci. Je uzavretá a hanblivá. Jej život sú le...