Vysvetlenie

439 12 0
                                    

Laura

Otec išiel na pár dní do Ottawy kvôli práci a ja s Chrisom, som zostala sama doma.

Malý Chris sedel na koberci v obývačke. Pozeral videoklipy a koncerty jeho otca a hral sa s hračkami. Naozaj ho zaujímalo. Sedel pri tom ticho ako malá myška. Kto by to bol povedal, že malé dieťa, ktoré ničomu nerozumie, bude stále dookola pozerať koncerty a videoklipy otca, ktorého nikdy nevidel.
Áno, hrávam mu Shawnové piesne na piáne a spievam mu ich pred spaním.

Niekto zazvonil.

Prišla som ku dverám a otvorila.

Stá predomnou ešte krajší ako si ho pamätám. Bol mužnejší a vypracovanejší.

,,nie." Dvere som išla zavrieť ale v poslednej chvíli mi medzi ne strčil nohu.

,,Laura, prosím." Zašepkal svojim nádherným hlasom.

,,Shawn, prosím. Odíď." Oči sa mi plnili slzami.

,,Už nikdy viac. Bol som hlupák. Prosím." Zašepkal

,,Nerob to." Vzdychla som si.

A v tom sa Shawnové oči premiestnili niekam za mňa. Nerozumela som kam, až kým mu nezačali tiecť slzy.

Otočila som sa a videla sedieť na dlážke malého Chrisa. Hľadel na nás a nespúšťal svoj zrak so Shawna.

,,Takže je to pravda." Zašepkal si popod nos.

Malé dieťa sa usmialo na Shawna tak veľmi a úprimne, že som sa zhlboka nadýchla a otvorila dvere.

Shawn vstúpil. Zavrela som za ním a sadla si na schody.

Shawn si vyzliekol kabát a podišiel k bábätku.

Vzal ho do náručia a jeden druhého navzájom študovali. Shawnovi pri tom tiekli slzy a nakoniec mu dal bozk na čelo. Bola to tá najkrajšia vec, čo som videla.

,,Si tak nádherný." Pohladil ho po líci.

Malý Chris sa usmial a vypýtal sa dolu. Keď ho Shawn položil, pomaly odišiel do obývačky. Shawn pozrel na televízor a videl, že sú pustené jeho piesne.

Otočil sa na mňa a kvokol si predomnou.

,,P-prečo si odišiel?" Plakala som.

,,Bol som hlupák. Nikdy si to neodpustím. V deň odchodu som stretol Tracy a ukázala mi fotky teba a nejakého muža pred nemocnicou. Jediné, čo som mal v hlave bolo, že ma podvádzaš. Dva dni si mi nedvíhala ani neodpisovala. Spanikáril som a podpísal zmluvu s Camillou." Povedal a držal ma za ruky.

,,Nehovor jej meno v tomto dome." Zavrčala som a odtiahla svoje ruky.

,,Nič medzi mnou a ňou nebolo. Všetko bolo len pred médiami. Ukončil som to hneď ako vypršala zmluva."Šepkal mi.

,,Opustil si ma. Nechal si ma tu samú na všetko!!!" Rozplakala som sa ešte viac ,,otec mal rakovinu. Zistila som to deň pred tvojim odchodom. Do noci som bola pri piáne. Na druhý deň mal chemoterapiu. To jeho som obíjmala pred nemocnicou. Tam som zistila, že som tehotná. Potrebovala som ťa a ty si tu nebol. Vieš aké to je, keď ležíš v nemocnici na izbe, a zrazu ti zavolá Tara, že kedy a prečo sme sa rozišli?? Poslala mi fotku časopisu, kde si bol ty a Camilla. Ona aj Sebastián prišli zamnou a potom sme videli koncert. Ako s ňou spievaš."
Dala som si tvár do rúk.

,, Prepáč. Prepáč mi to všetko. Prosím. Bol som obrovský debil. Prosím odpusť mi to." Jeho oči sa leskli.

Zahľadel sa mi hlboko do očí a aj ja jemu.

,,Navždy budeš láskou môjho života. Moja láska voči tebe je ešte väčšia ako kedykoľvek predtým." Šepkal mi.

S uplakanými očami som sa naňho pozrela a hodila sa naňho. Pobozkala som ho tak vášnivo.
Chýbal mi. Chýbali mi jeho oči, pery, úsmev, smiech, hlas. Chýbal mi on. Privinul si ma k sebe ešte bližšie a bozk mi oplácal rovnako.

,,Už nikdy, nikdy, nikdy ťa neopustím." Zašepkal pomedzi bozkami.

,,Ak áno, už by si neopustil len mňa." Pozrela som mu priamo do očí.

Shawn

Mala pravdu. Už to nie je len o nás dvoch. Už to je o tej najväčšej láske, ktorú sme stvorili spoločne. Nemusel som sa pýtať, či je môj. Bol moja kópia.
Laura mi zmenila život a mení mi ho k lepšiemu stále.

,,Naozaj si mu dala stredne meno Shawn ?" Usmial som sa a stále ju stískal v objatí.

,,Áno." Prikývla ,,je to predsa tvoj syn."

,, Tak strašne ťa milujem. Nemôžem uveriť tomu, že ťa znovu držím v náručí, že sa ťa dotýkam, bozkávam a že mám syna." Usmieval som sa a bozkával ju.

,,Kedy odchádzaš?" Zosmutnela.

,,Teraz nie. Celý rok budem tu. Zastavil som turné a budem len nahrávať piesne a tak v Toronte. Nabúduci rok budem pokračovať s turné ale to pôjdete obaja somnou. Už nikdy vás nenechám." Ujistil som ju.

Ako odpoveď sa usmiala z rozžiarenými očami a dala mi bozk.

Nevedeli sme sa odtrhnúť jeden od druhého. Obaja sme sa báli, že to je len sen.
Po ani neviem akom dlhom obíjmaní sme sa obaja postavili a Shawn zamieril rovno k malému. Oprela som sa o zárubňu dverí a sledovala ich.

Po chvíli sa Shawn postavil ,,hneď prídem."

,,Kam ideš?" Spýtala som sa.

Zasmial sa a keď prechádzal okolo mňa, dal mi bozk.

,,Idem si pre gitaru." Žmurkol a odišiel do auta.

Look up at the Stars [Dokončené]Where stories live. Discover now