Uzmierenie

397 13 0
                                    

,,Nahnevane sa zvrtla a začala kráčať na hodinu. Išiel som za ňou a pred triedou si poprehadzovala vlasy, rozotrela rúž a vytiahla si zo sukni tielko.
Netušil som, čo plánuje až kým mi to Seb nepovedal." Uprimne som to rozprával.

,,Nikdy, nikdy som ti nechcel ublížiť. Všetko s tebou som myslel vážne. Do bodky. Aj keď je na to skoro, viem, že si láska môjho života. Viem to, pretože s tebou mi všetko dáva zmysel. S tebou je všetko ťažké zrazu jednoduché. Už teraz viem, že ťa chcem, potrebujem a túžim ťa mať pri sebe. Jedného dňa, si ťa vezmem a budeme mať spolu tie najkrajšie deti." Zasmial som sa ,,mám 18-násť rokov a veľa ľudí si ešte len v našom celu začína hľadať zmysel života ale ja nemusím. Nemusím, pretože som ho našiel. Si to ty. Viem to od toho momentu, čo som ťa trafil tou loptou." Pousmial som sa.

Laura prestala hrať. Pozrela mi priamo do očí a z tých jej, stále vychádzali slzy.

,,Laura-..." začal som ale umlčala ma.
Umlčala ma bozkom.

Jej nádherné mäkké pery sa dotkli tých mojich. Bozk som jej opätoval takmer okamžite.
V mojom vnútri to naozaj vrelo. Chcel som kričať, skákať od radosti. Chcel som ju chytiť a už nikdy nepustiť.
Chutila tak nesmierne dobre. Sladko. Ešte lepšie ako som si celé dni predstavoval.
Ona je naozaj môj anjel. Len jedným bozkom ma dokázala priviesť skoro do neba.

To ona bola môj RAJ.

Pomaly sa odomňa odtiahla a znovu otvorila tie jej krásne oči.

Vzal som jej tvár do rúk a utrel posledné slzy. Palcami som ju hladkal po lícach a hľadel jej do očí.

,,Poď somnou na rande." Zašepkal som jej.

,,Rande?" Vydýchla si.

,,Áno. Rande. Kino, prechádzka, večera." Žmurkol som.

,,D-Dobre." Usmiala sa a postavila sa.

Potiahla ma von z izby a tam stál jej otec.
Obaja sme zamrzli.

,,Čo tak večera u nás?" Usmial sa.
Obaja som zostali celí červení, pretože sme vedeli, že všetko počul.

,,S radosťou." Usmial som sa.

,,Tak fajn. Poďme." Rozbehol sa dole.
Ja s Laurou sme zišli dolu do jedálni.

,,Som Eric, mimochodom." Usmial sa a podal mi ruku.

,,Shawn." Stisol som mu ju.

Sadli sme si za stôl a ani sme si nestihli naložiť jedlo a už Ericovi zvonil telefón.

,,Áno? Ahoj. Jasné, hneď tam budem." Zložil a otočil sa na nás ,, tak predsa len musím ísť do práce."

,,Samozrejme. Bež a ukáž im, kto je šéf." Zasmiala sa Laura.

Jej otec so dal dolu zásterku a vzal si sako. Vyšiel na chodbu, vzal si kľúče od auta, od domu a odišiel.

,,Čakal som, že ma vyhodí." Priznal som.

,,Prečo by to robil?" Zasmiala sa.

,, Pretože som zbláznený do jeho dcéry. Vyznal som jej lásku a ešte ju aj pobozkal a on ma tu s tebou nechal samého." Zasmial som sa.

,,Ale no tak. Ak by ti otec neveril, poslal by ťa určite preč." Naložila si jesť ,,to si môžeš byť istý."

Obaja sme sa najedli a odišli sme na poschodie, no tentokrát som sa ocitol v Laurinej izbe.

,,To rande presunieme na zajtra, čo nato povieš?" Sadol som si na posteľ.

,,Platí." Usmiala sa na mňa.

Stála oproti mne. Pozerali sme sa a seba. Netušil som, čo spraví. Nevedel som, čo od nej očakávať.

Z ničoho nič sa objavila na mne a pobozkala ma.
Pritisol som si ju k sebe pootvorila ústa. Hneď som to využil a vošiel do jej úst s jazykom.

Jedným slovom, RAJ.

Ona je môj raj na zemi.

Vošla mi s rukami do vlasov a jemne potiahla. Potom mi jemne zahryzl do spodnej pery a bola to tá najsexy vec, čo spravila. Lenže potom, vošla pod tričko a prstami mi prechádzala po hrudi ako po piáne.
Och bože spamätaj sa. Žiadny sex!!

,,L-Laura, nebudeme robiť nič viac ako bozkávanie." Zhlboka som sa nadýchol a vybral jej ruku z pod môjho trička ,,najprv ti dokážem, že to s tebou myslím smrteľne vážne." Pobozkal som jej ruky.

Na jej tvári sa objavil veľký úsmev.

A v tom mi to docvaklo.

,,Ty si ma skúšala?" Zasmial som sa.

,,Možno." Zašepkala mi do úst, pričom sa dotýkala mojich pier.

Začal som ju znovu bozkávať a položil som ju na posteľ.

,,Neprovokuj, pretože som len chlap, ktorý ti nevie odolať." Povedal som medzi bozkami.

Laura sa odtiahla a začala sa smiať.

,,Mal by som ísť domov." Zašepkal som jej do ucha a ľahol si vedľa nej.
Laura sa Pretočila a s bradou sa oprela o moju hruď.

,,Zostaň." Pozrela sa mi priamo do očí.

,,Zajtra je škola." Hladkal som ju po líci.

,,Noa? Náhradné veci nosíš v aute a knihy tam máš tiež." Usmiala sa ,,ale keď nechceš, nechaj tak. " Ľahla si odomňa preč a natiahla sa pre ovládač.

,,Samozrejme, že chcem." Pritiahol som ju k sebe.

Išiel som si dolu do auta pre oblečenie. Celý večer sme sa rozprávali a bozkávali, až sme zaspali.

Ráno nás zobudil budík. Obaja sme si dali sprchu a sadli do auta.

Po ceste sme vybehli na kávu so sebou a potom do školy.

Look up at the Stars [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora