chapter four

449 38 34
                                    

-1-

"Maggie,uyan."

"Ha?Noluyor?" gözlerimi açmaya çalışıyordum.

"Partide uyuyanı ilk defa görüyorum." dedi Billy.

"Bok gibi parti olunca böyle şeyler mümkün olabiliyor." dedim ayağa kalkarken.

"İşte tam da bu yüzden Steve Harrington sizi buradan kurtaracaktır."

Anlamsız gözlerle Steve'e baktığımda oflayarak bana baktı.

"Bize gidiyoruz,"

Nancy,Steve,Billy,Eddie ve ben süper beşli olarak partiden ayrıldık.Yolda Jessie'nin bize katılması nedeniyle 6 kişi bizim eve doğru ilerliyorduk.Jessie ortaokuldan bir zamanlar yakın olduğum ve Steve'e aşık olan kızdı.Henüz aşık miydi bilemem ama unutamadığı kesin diye düşündüm.
Kısa bir süre sonra eve geldiğimizde annemin daha gelmiş olmadığını gören Steve bira kasalarını patlatmak için mutfağa koştu.Bahçede öylece duran kırık dökük de olsa kullandığımız şezlonglardan birine oturdum.

"Çekil şuradan Billy."

"Sen niye hep bir yerlerden çıkıyorsun."

"Aynı evdeyiz salak." dedim kolumla onu ittirirken.

"Ben neden buradayım bilmiyorum ama sarıyor." Bu kez konuşan Eddie'ydi.

"Herkes bir kaç tane alsın,Maggie sen bir tane."

"Beni kısıtlamaktan başka bir bok bildiğin yok Steve."

"Kızı rahat bıraksana biraz." dedi Billy ve bana bakarak göz kırptı.

"Bak ben Billy'i ne zamandır tanıyorum,daha önce hiç ağzından bu kadar mantıklı bir cümle çıkmamıştı." dedim gülerek.Elimdeki biranın bitmesiyle ayağa kalkıp kasanın olduğu yere yürüdüm.İçinden bir tane daha alıp yerime oturdum.

"Ee,ne var ne yok görüşmeyeli?" kimse konuşmadığı için konu acmak zorunda kalmaktan nefret ediyordum.

"Hiç konuşmayacaksınız sanırım." Nancy de beni destekledi.

"Mesela," diyerek lafa başladım.

"En son ne yapıyordunuz hatırlamıyorum ama hiç mi değişik bir şey yok hayatsız ucubeler?"

"Aynı karizmam ve yakışıklılığım ile devam ediyorum." diye cevapladı Billy.

"Aman ne karizma."

"Hey Hargrove hala yattığın kızların listesini tutuyor
musun?"

"En azından kızları benimle ilgileniyor Steve." diye cevapladı.

"Çok boşsunuz.Ben havuza giriyorum ne bok yerseniz yiyin." dedi Steve ve elindekileri yere bırakıp üstündeki hırkayı çıkarttı.

try me : billy hargrove & maggie harringtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin