-1-
Bulunduğumuz yere geleli yaklaşık 2 saat olmuştu.Ortamdaki samimiyetsizliği size anlatamam.En sonunda Billy'e arabayı açmasını söyleyip arka koltuğa oturmuştum.Ne olur ne olmaz diye yanıma aldığım kulaklığımı çıkartıp bir şeyler dinlemeye başladım.Bugün hiç bir şey yapmasam bile yorulduğum için gözlerim kapanmaya başlıyordu.Zaten her gün böyleydi.Biraz içmemim etkisi de var denebilirdi aslında.
Camdan dışarı baktım,bizimkiler arabaya ve ağaçlara yaslanmış bir şeyler konuşuyorlardı.Steve ve Billy'nin kahkahalar atarak konuşamamaya başlamasının farkettiğimde iyice kafayı bulduklarını anlamıştım.Hem arabayla geliyoruz hem de kafayı iyice çekiyorlar,aptallar.
Başımı geriye atıp gözlerimi kapadım,bir süre bu şekilde uyuyakalmanın etkisiyle uyandığımda boynumun ağrısından geberiyordum.
Bizimkiler de arabaya doğru geliyorlardı.Siktir,bunlar şimdi bir de araba sürecek.Kaza yapmazsak ya da çevirmeye yakalanmazsak iyidir.Billy şoför koltuğuna oturup anahtarı taktı.Carol'un ön koltuğa doğru hamle yaptığını görünce yanımda oturmaya çalışan Steve'i ittirip arabadan indim.Açık olan kapıyı üst kısmından tutup geçmesini engelledim.Başım dönüyordu ve bu yüzden acilen oturmam gerekiyordu.
"Burayı kaptırmam." dedim sinsice gülerek.
"Ah evet,Maggie her zaman ön koltuğa oturur." dedi Billy onaylarcasına,ona bakıp gülümsedim ve tahtıma oturdum.Bunu yapmak aşırı hoşuma gittiği için bir kaç dakika daha sırıtmaya devam ettim.
"Neye gülüyorsun hala?" diye sordu Billy gözünü yoldan ayırmadan sırıtarak.
"Bilmem."
"Sen çok mu içtin ha?"
"Bunu cidden sen mi soruyorsun?"
"Ben sarhoş muyum?" dedi bakışlarını bana çevirdiğinde.
"Sarhoş olduğunu farkedemeyecek kadar sarhoşsun Billy." dedim.
"Kardeşimle flörtleşmeyi kesip arabayı daha hızlı sürecek misin Hargrove?"
Billy dikiz aynasından Steve'e alaycı bir bakış atıp frene daha da sert bastığında vücudum geriye gitmişti."Bu kadar da hızlı demedi bence ya." diyerek başımı tuttum.Zaten sarhoşsun,araba sürmek senin neyine.
Önce Nancy'i sonra Carol'ı eve bıraktıktan sonra sıra bize gelmişti.
"Billy,dur.Hey,bak burası değil.Yan mahalle,asla dinlemiyorsun beni."
Direksiyonu sola döndürdükten sonra bizim sokağa girmiştik.Elimi koltuğun üst kısmına koyup arkamı döndüm.Arka koltuğa yayılmış gözleri kapalı şekilde duran Steve'e baktım.
"Bayıldın mı sen?"
"Henüz değil."
Kaza yapmadan evin önüne geldiğimizde sesli bir şekilde oh çekip arabadan indim.
"Hey Billy." Steve ona seslenmişti,bir yandan da ev kapısının kenarına tutunarak ayakta kalmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
try me : billy hargrove & maggie harrington
FanficBilmiyordu ki o sadece sevmekten değil sevilmekten de korkuyordu.İnsanlara bağlanıp kaybetmekten korkuyordu. 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐓𝐄𝐃 : 12.08.2022 𝐅𝐈𝐍𝐈𝐒𝐇𝐄𝐃 :13.05.2023