"Üç gündür,tamı tamına üç gün..."dedim yolu izlerken."Neredeydin?"
"Bilmiyorum."
Çok tutarsız davranıyordu.En son üç gün önce konuşmuş,bugün de öğlene doğru evin önüne beni almak için gelmişti.Israr etmeme rağmen yine de o arabaya binmiştim.Salak mıydım yoksa bir şeyleri düzeltmeye çalışan bir aşık mıydım?
"Hiç bir şeyi bilmiyorsun."
Burnumdan soluyarak konuşuyordum.Billy ise gayet sakindi.Bu beni delirtiyordu.Kısa bir yolculuğun ardından evinin önüne geldiğimizde gözlerimiz buluştu.Öfke doluydum.
"Neden böyle davranıyorsun?Bilmediğim bir şey mi var?Seni çözemiyorum artık!" birbiri ardına sıraladığım cümlelerin hiç birini duymuyormış gibi gayet sakin davranıyordu.Eve girdiğimizde önce odasına yöneldi,ben ise peşinden ona saydırıyordum.Sonra üstünü çıkarttı,deri ceketini yatağına fırlattı.Mutfağa geçerken yine sakindi.
"Aldın getirdin beni buraya,ne yapmaya çalışıyorsun ki?"
Cevap yok.
Öfke patlaması yaşıyordum,aklıma ne geliyorsa söylemiştim çoktan,O kadar garip bir andı ki söylenecek şeylerim tükeniyordu bile.
"Sinirliyken bile çok güzelsin."
"Ne?"
Artık akıl sağlığının iyi olmadığını düşünmeye başlamıştım iyice.Ya o delirmişti ya da ben delirecektim.
"Sen...sen iyi değilsin Billy.Ne yapmaya çalışıyorsun?Susarak nereye varabiliriz?Bu davranışlarını konuşmayacak mıyız?"
Başım dönmeye ayaklarım tutmamaya başlamıştı,elimi şakaklarıma götürüp iyice ovdum.Billy'nin odasının yakınlarında durduğum için direkt olarak kendimi odaya atıp yatağa oturdum,daha fazla dayanamayacaktım sanırım.
"İyi misin?" dedi yanıma otururken.
"Sence?" biraz zaman geçtikten sonra kendime gelebilmiştim sonunda.
"Sakinleşmeni bekledim güzelim." saçlarımla oynuyordu.
"Her şey çok ani gelişti,gideceğimiz belliydi ama ne zaman döneceğimizi biz de bilmiyorduk.Gitmişken birkaç işi de halledelim diyince...Sana haber vermem gerekiyordu evet,söz vermiştim.O gün döndükten sonra gerçekten kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı,nedenini sen de biliyorsun.Orası bana iyi gelmiyor,hiç bir zaman gelmedi de."
Odaklanmış şekilde onu izliyordum.Üzgün olduğu her hareketinden belliydi.
"Sonra dışarı çıktım,yürürken ilk karşıma çıkan yer orasıydı.Steve'lerle arada takıldığımız yerdi işte.Onlarla karşılaştım." dedi Billy.
"O kız..." derken sesim incelmişti ister istemez.
"Sence o kızla bir alakam olabilir mi Maggie?Denk geldi konuştuk sadece,sonra sen geldin.Arkadaşça bir konuşmaydı yani,düşündüğün gibi bir şey olamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
try me : billy hargrove & maggie harrington
FanficBilmiyordu ki o sadece sevmekten değil sevilmekten de korkuyordu.İnsanlara bağlanıp kaybetmekten korkuyordu. 𝐒𝐓𝐀𝐑𝐓𝐄𝐃 : 12.08.2022 𝐅𝐈𝐍𝐈𝐒𝐇𝐄𝐃 :13.05.2023