Εγκυμοσύνη

345 5 0
                                    

- Ο πατέρας του παιδιού της Δρόσως είμαι εγώ!
Αυτή η φράση δεν έφευγε στιγμή από τα αυτιά της. Ήθελε να ουρλιάξει. Να κλάψει. Να ξεσπάσει. Δεν έκανε τίποτα από αυτά. Πήγαινε πάνω κάτω στο ραφτάδικο της Ουρανίας. Πότε έπιανε την ραπτομηχανή, πότε σηκωνόταν κι έκανε βόλτες μέσα στο δωμάτιο. Δεν μπορούσε να ηρεμήσει. Σκεφτόταν. Μόνο αυτό έκανε, σκεφτόταν.
- Δεν μπορεί! Δεν μπορεί να συνέβη αυτό! έλεγε και ξαναλέγε από μέσα της.
- Γιατί; αναρωτιόταν συνέχεια.
Πριν λίγο ήταν εκεί. Την βρήκε εν τέλη και της ζήτησε να γυρίσει στο σπίτι. Ποιο σπίτι; Ούτε να το δει δεν ήθελε αυτό το σπίτι. Κι εκείνον; Εκείνον τον μισούσε! Όχι όχι δυστυχώς δεν τον μισούσε! Τον αγαπούσε ακόμα! Δεν γινόταν όμως να είναι μαζί. Δεν ήθελε να είναι μαζί. Πως θα συνέχιζαν; Και το παιδί; Τι θα γινόταν με το παιδί και την αδερφή της;

Αυτά σκεφτόταν συνέχεια. Κόντευε να χάσει τα λογικά της. Ξαφνικά ένιωσε μια ζαλάδα. Όλα γύριζαν γύρω της, έχανε σιγά σιγά το φως της και πριν το καταλάβει καλά καλά βρισκόταν ήδη λιπόθυμη στο πάτωμα. Μόλις μπήκε μέσα η Ουρανία και ο Κυριάκος τρόμαξαν.
- Ασημίναααα! ούρλιαξε η Ουρανία.
Δεν μπορούσαν να τη συνεφέρουν με τίποτα.
- Τρέξε Κυριάκο, φώναξε τη Ρίζω! είπε η Ουρανία πανικόβλητη.
Ο Κυριάκος έτρεξε αμέσως να φέρει τη Ρίζω. Την πήγαν στο δωμάτιο της Ουρανίας και εκεί έμεινε μόνη με τη Ρίζω να την συνεφέρει αλλά και να την εξετάσει.
Μετά από λίγη ώρα άνοιξε τα μάτια της.
- Ασημίνα μου πως είσαι; ρώτησε η Ρίζω.
- Καλά! Πού είμαι; ρώτησε η Ασημίνα ζαλισμένη ακόμα.
- Στην κάμαρη της Ουρανίας κοκονα μου. Είχες μια λιποθυμία και με ειδοποίησαν να σε εξετάσω.
- Λιποθυμία; Δεν έχω φάει τίποτα από το πρωί. Από αυτό θα είναι.
- Δεν είναι από αυτό κοκονα μου! Απορώ πως δεν το έχεις καταλάβει ακόμα!
- Ποιο πράγμα Ρίζω; ρώτησε η Ασημίνα τρομαγμένη.
- Είσαι έγκυος κορίτσι μου! Θα κάνεις στο Νικηφόρο έναν λεβέντη ίδιο με εκείνον! είπε όλο χαρά η μαμή χωρίς να ξέρει τι ακριβώς ξεστομίζει.
- Τι λες Ρίζω; Εγώ δεν μπορώ να κάνω παιδιά, απάντησε η Ασημίνα.
- Τι είναι αυτά που λες κορίτσι μου; Αφού σε εξέτασα και είδα ότι είσαι έγκυος περίπου ενός μήνα. Δεν έχω κάνει ποτέ λάθος εγώ σε κάτι τέτοιο! περηφανεύτηκε η μαμή.
Η Ασημίνα έσκυψε το κεφάλι νομίζοντας ότι την πρόσβαλε αλλά η Ρίζω συνέχισε.
- Κοιτά αν δεν είσαι σίγουρη, να πας και σε έναν γιατρό να σε εξετάσει. Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι δεν μπορείς να κανείς παιδιά αλλά εγώ είμαι σίγουρη ότι είσαι έγκυος! την προέτρεψε η Ρίζω.
- Εντάξει Ρίζω μου! Σε ευχαριστώ!

Δάκρυα ευτυχίας ή δυστυχίας;Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu