Még nem jutott el sokáig, csak a kilincsig, ott utána mentem, majd megfogtam a csuklóját és megrángattam.
-Nem azt gondoltad hogy ilyen könnyű lesz kisanyám!
A derekánál fogva magamhoz húztam , majd a mutatóujjammal és a középső ujjammal társítva a szájába raktam és lassan mozgattam.
Miután kivettem, a nyakát kezdtem el csókolgatni mire ő jólesően felnyögött.
Rálöktem az ágyra, majd rámásztam. A nyakától teljesen a bokáig csókolgattam. Lassan levettem róla a köntöst mire ő arcon köpött.-Szeretem ha így ellenkezel, nehezebb munkát végzek ettől beindulok.
-A pokolba veled Jeff!
Megfogtam a torkát majd elhallgattattam. Hirtelen bele tettem tagomat majd lassan mozgattam. Bella hatalmasat kiáltott.
Egyre gyorsabban és gyorsabban mozgattam .Nem akartam abba hagyni pedik kérte. Hatalmasakat kiáltott ezért rászóltam. Bella próbált szabadulni de kezdte feladni, lehet élvezte is...Amint mindketten kielégültünk lassan elváltunk egymástól. Fel álltam felvenni az öltönyömet.
-Útállak! -Kiáltott Bella.
-Ugyan már,be kell vallanod hogy élvezted . -Röhögtem, mintha Bella csak egy kőszobor lenne.
Elővettem az öltönyöm zsebéből a kamerát, majd egy kis zseb pisztolyt .
Lassan közeledtem Bella-hoz aki az ágyban mit sem tudott tenni csak hátrálni. Rámásztam az ágyra majd lassan kúsztam felé , bal kezembe a kamerával, számba pedig a pisztollyal.
Bella neki ütközött az ágy támlának ezért éreztem hogy nyertes leszek.-Eljött a idő kedvesem!
A térdemre ültem az ágyban majd kivettem a számból a pisztolyt.-Ha nem leszel az enyém, NEM LESZEL SENKIÉ!!
Utolsó mondatban már ordítottam míg az elsőben nyugodt voltam. A hangulat az egekbe szökött.
A szájába nyomtam a pisztojt majd a kamerát az arcáma nyomtam.-Köszönj szépen kedvesem, köszönj!
Vártam 10 mp majd rá ordítottam.-Köszönj te ribanc!
Majd meghúztam a ravaszt.
A vér felment a falra, a fehér ingemre, és telibe a kamerába.
Kis mennyiségű vér ment a számba amit jó ízűn le nyeltem.
Soha nem éreztem ennyire finom ízeket a számban.
*Kikapcsoltam a kamerát*Láttam az ablakból, hogy Michel rohant vissza a házba. Nyitogatta és ordított hogy nyissa ki valaki. Nem sejtette hogy én a házban várom őt késsel, fegyverrel és tökéletes tervekkel.
A konyaajtót betörte majd a fehér lepedővel tette biztonságosabbá az ablakon át közlekedést. Amint belépett, elfelejtette a szilánkokat ezért hatalmasat kiáltott a fájdalomtól. A vére lábnyomokat hagyott a konyhába és az egész nappalin keresztül, ahogy jött fel. Nehezen, de túl tette magát és a nappaliból indult fel a lépcsőn, belépett a szobába hol Bella-val végeztem.
Oda rohant,majd az ágyat befestve vér miatt , a kezei véresek lettek. A rendőröket akarta hívni ezért gyorsan kitörtem a szekrényből majd láncokkal a kezemben a háta mögé lopóztam. A nyaka köré tekertem azt, majd kegyelemért könyörgött.
-Michel, Michel, milyen érzés kiszolgáltatottnak lenni? Hm?
Majd a kivittem őt a szobából le a lépcsőn. Bevittem őt a pincébe ahol a lánctól nem bírt szabadulni.
Láttam ott sok puskát, ketrecet, fadarabokat, és egyebeket.
Oly alacsony kis pince volt hogy le kellett hajolnom .A pince közepébe húztam a ketrecet, majd egy kötél segítségével a plafonra akasztottam azt. Apró téglákkal körbe raktam a földet mintha bográcsozáskoz készültem volna, majd a tégla körbe bele raktam sok-sok apró fadarabot.
Megfogtam a láncot Michel nyakánál fogva, majd bele löktem a ketrecbe.
A ketrec olyan apró volt hogy Michel csakis össze guborodva fért el benne.Szépen megfogtam a kötelet, majd felhúztam a plafonra. Láttam hogy Michel könycseppei a földre potyognak.
-Kérlek Jeff, az elmúlt 5 évben tudom hogy egy seggfej voltam,de mostmár kvittek vagyunk.
-Ez már késő kedves társam. *Húztam meg vállam.*Láttam ahogy a forró ketrec egy idő után oly annyira be fog forrosodni hogy fekete lesz. Jól meg fog égni benne.
* E gondolat miatt a kezem elé kaptam a számat majd elröhögtem magamat.
-Most mit nevetsz? *Szipogott Michel*
-Tudod vicces hogy így könyörögsz, pedig tudod hogy alig 2 óra múlva neked véged kedvesem . *Sajnálkoztam kamu empátiával*Meggyújtottam a fadarabokat majd a ketrec lassan fórrósodott be.
Megfogtam egy fehér színű műanyag széket, majd a mellettem lévő karton sört lassan ittam meg és helyet foglaltam.
Láttam hogy Jeff egyre jobban fél és könyörög. Éreztem a félelem szagát, vagy az emberi húsét? Mindegy is jól érzem magamat.*Fél óra múlva*
Lassan aludtam el a széken de Michel egyre jobban ordított a fájdalomtól, ez egyre unalmasabb volt ezért felálltam majd meghúztam a kötelet amitől a ketrec leesett. Kinyitottam had jöjjön hiszen nem hinném hogy ilyen állapotban tudna harcolni velem.
Amint kinyitottam a ketrecet négy-kéz-láb mászott ki majd felém kúszott. Megfogta fekete lakk cipőmet majd elkezdte csókolgatni.
-Kérlek Jeff, könyörgöm bármit megteszek csak hagyd abba!!
*Bele rúgtam egyet majd egy foga hagyta el a száját*
Megfogtam a láncot a nyakába majd húztam magam után ki a pincéből mint egy kutyát.
Felvezettem kiskutyámat kedvenc helyemre amiről mindig álmodoztam, álmom 50%-a itt kezdődik, itt bármit megtehetek vele amit csak akarok.Ráparancsoltam hogy ereszkedjen térdre majd a fejét hajtsa bele a kádba mintha hajat mosna. Testét véres, sebes, piros foltok borították.
Bele engedtem a forró vizet amitől ő kapálni kezdett.Mutatóujjamat felé szegezve figyelmeztettem hogyha kapálni mer, vagy segítségért kiáltani, azon nyomban olyan dolgot fogok tenni, ami fájdalmasabb a ketrecnél vagy a forró víztől.
Nemsokára megtelt a kád a vízzel. Azt terveztem hogy lúgot öntök bele ami pont kapóra jött. Bele öntöttem majd megfogtam a haját és bele nyomtam a fejét. Bele markoltam a hajába majd kivettem.
Ezt megismételtem 6×.Az arca teljes mértékben eltorzult.
-Michel azta, ilyen jól bírod? Mehet még egy menet?
Meg sem vártam hogy válaszoljon , csak bele nyomtam a fejét . Ott tartottam 10 másodpercig de még mindig kiválóan bírta.
Felállítottam őt térdelő pózából majd megfogtam a láncot rajta és felállítottam őt. Össze estett ezért bele rúgtam amitől rá esett a wc csukott tetejére.
Megfogtam fürdő feletti kis polcon lévő ultra sampont, majd bele nyomtam a szemébe.Akaratlanul elnevettem magamat oly annyira hogy a hátam mögötti fürdőbe majdnem bele estem .
Ordítani kezdett Michel. A szemét egyre hevesebben dörzsölte amitől jobban elkente szemében a sampont.Megfogtam a láncot a nyakán, térdre ereszkedett majd szépen húztam magam után le a konyhába.
A konyha padlóján haldoklott , könyörgött hogy öljem meg.
A szekrényben egy nagy vödör mézet pillantottam meg...
ESTÁS LEYENDO
Jeff, mi az álmod?
Misterio / SuspensoEgy 31éves férfi, aki pszihiátriai gondokkal küzd kiskora óta. Minden álma hogy egyszer kipróbálja milyen lehet gyilkolni. Miután megtette , sajnos rákap az ember ölés ízére, szószerint.. Úgy tűnik egy érzéketlen férfi akit csak az ember íze érdekel...