Hirtelen felpattantantam az ágyból mert eszembe jutott az a sok tányér ami a mosogatóban áll. Le rohantam a lépcsőn, de azt nem vettem számításba hogy Ms.Elenor már elkezdte.
Lassan, apró léptekkel megálltam a háta mögött, majd egy halk, de annál mélyebb levegőt vettem, és a derekát megfogtam, átöleltem.
Olyan magas voltam hogy szinte térdre kellett volna állnom .
Ms.Elenor jólesően hátra hajtotta a fejét majd ugyanazt a hangot adta ki mint én az asztalnál.-Mmm..
-Ugyan Ms.Elenor, engedje meg!
*Arrébb húztam őt gyengéden , majd felhúztam az ingemet és bele nyúltam a forró vízbe majd elkezdtem mosogatni.Sűrűn próbálkozott nekem segíteni de minél többször kérte annál jobban nem hagytam hogy ő folytassa míg végül feladta.
A hátam mögé állt majd hátulról szorosan átölelt engem. Kőkemény szívemből egy darab hullott le.
Éreztem Ms.Elenor heves szívdobbanásait.
Egy hatalmas mozdulattal kivettem a kezemet a kosogatóból, megtöröltem kezemet, majd fel akartam emelni Ms.Elenor derekát hogy feltegyem őt a pultra, és ott megbüntessem.Nagyon felizgultam, nem bírtam magammal, valamiért pont a konyha közepén akartam volna ahol bárki lejöhet.
Egy női hangot hallottam meg, és pont Nancy volt az.-Anya? Oh Michel? Most akkor ki mosogat? Pont most indultam volna el mosogatni.
-Én! *Vágtam rá*Nekifogtam majd azt pillantottam meg hogy Ms.Elenor és Nancy haladnak fel a lépcsőn, csalódottan néztem vissza rájuk mire halvány mosollyal vissza nézett rám Nancy.
Nem értettem mi ez a hirtelen mosoly tőle hiszen ő egy olyan "nemérdekel" tini féle, aki a telefonján lóg egész nap.
Amint végeztem, megtöröltem a kezemet és vészesen, nehéz léptekkel, haladtam fel a lépcsőn.
Láttam hogy a kis folyosón nincs senki ezért gyorsan bementem a szobámba és előkaptam a fiókomból a naplómat, amiben mindig a gyilkos hajlamaimat élem ki, de ezúttal egy hölgyet fogok leírni a képzeletemmel.Egy percre abba hagytam az írást aztán kinéztem az ablakon, arra lettem figyelmes hogy már sötét van, és csak a csillagokat látni.
Már készültem volna fürdeni de azt a döntést hoztam hogy jobb lenne ha megvárnám a vendégeket hisz így illene.
Amíg ez eltartott, egy kis elfoglaltságot akartam magamnak.
Elővettem a telefonomat , majd kapcsoltam egy zenét a fejhallgatómon.
Ez az egy zene ami igazán közel áll hozzám , a zene amikor kirúgtak engem. És persze amikor készítettem a vacsorát.Hangos éneklésbe kezdtem, elfeledkezve a vendégekről, a hajspray volt a kedvenc mikrofonom.
Olyan volt minden mintha tíz adag marihuánát szedtem volna be. Olyan jó kedvem volt. Egyszerre éreztem szerelmet, boldogságot, szégyent, és persze uralmat.Szégyenlem hogy érzek valamit a nagynéném iránt ami több mint rokoni szeretet.
Olyannyira elment az idő hogy az órám pontosan 22:13-at mutatott.
Éreztem hogy mehetek fürdeni úgy, hogy nem fognak a gyerekek zaklatni.
Levetkőztem majd alsó testemre húztam egy fehér törölközőt. Ki kukkantottam majd szélsebesen irányba váltottam a fürdőbe.
Ott levettem magamról a törölközőt majd beléptem a zuhanyba.
Remek érzés volt hogy végre vendégeket várhatok , azt hittem nem fogom magam ilyen jól érezni.A barackos samponommal bekentem magamat , majd egy másféle samponnal kentem be a testemet, a hajamat megmostam és leöblítettem magamról minden kellemetlen szagot.
Olyan forró volt a víz, hogy kezdtem szédülni, minden homályos volt, és mintha víz alatt lettem volna.
Átváltottam hideg vízre , de az sok ként segített. Majdnem helyben elájultam.
Amint jobban lettem, megtörölköztem és felöltöztem egy fehér színű pólóba, és egy szürke melegítőnek tűnő nadrágba.
Vállamra dobtam a tölölközömet, majd egy nagy lendülettel kisétáltam az ajtón, már ki sem néztem hiszen volt rajtam pizsama.Hirtelen miközben hajamat szárítottam a törölközővel, egy hölgybe buktam. A törölköző alól láttam kecses lábait,lassab néztem fel lábától, a mellkasáig,onnantól az arcáig.
Ms.Elenor volt az...
Össze vissza kapkodtam és dadogtam.-E-elnézést Ms.Elenor, ne tessék haragudni!
-Oh cs-csillagom, hagyd csak, menj pihenni.Láttam hogy teljesen vörös volt az arca.
Gyorsan a szobám felé vettem az irányt és becsaptam az ajtót. Amint magamra zártam azt, háttal neki dőltem az ajtónak és olvadozni kezdtem.-O-olyan cseresznye illata és epres fagylalt illata volt. Mm.. * szagolgattam a törölközőmet*
Gyorsan felálltam a földről és kikukkantottam az ajtó zárból. Láttam hogy Ms.Elenor csak most megy be a szobájába, gyönyörű mosolyt enged el.
Nem mertem kimenni a szobából, a percek egyre jobban teltek , nem bírtam egy helyben maradni, valamit tenni akartam. Tudtam hogy holnap már pakolnak és elmennek, utoljára csak egy év múlva látom őt.
Egy-két évente jöttek mindig , de még nem volt ilyen kellemes érzésem vele kapcsolatban.
Mindig csak azt kérdezgette "hogy vagytok? "Hogy megy a munka?"Lefeküdtem háttal az ágyba , és gondolkodni kezdtem, mit kellene tennem hogy érezhessem Ms.Elenor illatát újra. Nem bírom ki holnapig!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jeff, mi az álmod?
Mistério / SuspenseEgy 31éves férfi, aki pszihiátriai gondokkal küzd kiskora óta. Minden álma hogy egyszer kipróbálja milyen lehet gyilkolni. Miután megtette , sajnos rákap az ember ölés ízére, szószerint.. Úgy tűnik egy érzéketlen férfi akit csak az ember íze érdekel...