Nagyon féltem , nem néztem volna ki hogy Jeff erre képes, mindig a normális visszahúzódó félénk srác volt. Tudom hogy szarságot tettem de valami nincs rendben Jeff agyával. Nem értem hogy talált ide el hozzánk!
Aztán mikor a ketrecbe zárt azt hittem meghalok a forróságban. Ha fogtam a ketrec rácsát akkor is nyomot hagyott a tenyeremen az égés nyom.
Nem tehettem semmit. Láttam hogy Jeff kezd elaludni ezért kissé nagyobbat kiáltottam hátha fel kel. Sikeres volt.
De amint ki engedett a ketrecből bele rúgott az arcomba amitől ki esett pár fogam. Megfogta a nyakamon a láncot majd fel vitt engem a fürdőbe, sehogy nem értettem mit akar mikor arra kényszerített térdeljek le. Rosszra gondoltam ..
Aztán mikor a forró vizet engedte míg a fejemet bele nyomta a kádba a hajamnál fogva. Amikor megláttam hogy a vízben úszkáló fehér por kezdi el a szememet és az egész arcomat csípni ekkor arra vágytam hogy meg halljak végre, hogy ne kínozzon többet engem.Miért nem kaphattam segítséget ?
Egyre homályosabban láttam az anyagtól ami a vízbe kevert folyadék alkotott. Eszmélet vesztés szélén álltam.
Gyorsan egy kéz bele markolt a hajamba majd felhúzta azt. Azt hittem segítséget kaphatok. De nem.
Le vitt engem a konyhába , már nem bírtam se térden állni, se simán állva maradni. Össze estem mint egy régi asztal ami darabokra fog törni ha hozzá érnek. Jeff mézet öntött rám.
Olyan volt mint egy nagy vödör víz ami az álmomból ébresztett fel engem.A méz bele ment a szemembe aminek következtében össze ragadt az. Próbáltam dörzsölni a szeme de ettől csak rosszabb volt. Maga volt a földi pokol.
Kivitt a verandára majd szabadon engedett. Nem értettem mi ütött bele hogy ilyen könnyen el enged most hirtelen. Úgy kocogtam ahogy bírtam , már ha lehet kocogásnak nevezni. Időnként elestem.
Be értem az erdőbe ahol tavat kerestem de a szemem nem látott semmit.Mint hófehérke este az erdőben.
Éreztem hogy madarak szállnak a fejemre . A falevelek rám dapadtak.
Olyannyira nem bírtam tovább hogy eszméletemet vesztettem. Lefekudtem egy fa alá majd minden elcsöndesült. Úgy éreztem készen állok, készen állok találkozni a feleségemmel Bella-val.
Mégsem volt olyan könnyű ahogy azt gondoltam, Jeff-nek terve volt velem, és tudta mi lesz velem ha el enged ilyen állapotban.A halál maga volt a megváltás!
DU LIEST GERADE
Jeff, mi az álmod?
Mystery / ThrillerEgy 31éves férfi, aki pszihiátriai gondokkal küzd kiskora óta. Minden álma hogy egyszer kipróbálja milyen lehet gyilkolni. Miután megtette , sajnos rákap az ember ölés ízére, szószerint.. Úgy tűnik egy érzéketlen férfi akit csak az ember íze érdekel...