Vendégek várása

2 0 0
                                    


Miközben sétáltam azon töprengeve hova kellene mennem vacsoráért.
Eszembe jutott egy régi kis bevásárló központ ami nem rég nyílt ki a házunk közelébe.

Oda rohantam majd megvettem a spagetti alapanyagokat a boltban.
Desszertet nem volt kedvem csinálni úgyhogy vettem egy tortát.

Érdekes módon miközben ismét egy húspult mellett haladtam el azt láttam hogy egy emberi fej van a pultban.
Gyorsan földhöz csaptam a kosarat majd fenyegetőzni s hisztizni kezdtem a hölgyel és az úrral aki a pultban állt.
Közben aggódóan néztek azt várva mikor jöhet valaki aki leváltja őket a hosszú munkáról.
Gondolom.. elvégre ismerem ezt a fejet/vagyis ismertem sajnálatosan.

-Ezért fel jelentem magukat ember öl..-Mi a szent szar? Maguk haloween-i vicces akarnak csinálni? Mert akkor rossz hely ez egy kibaszott ÜZLETHEZ! A kurva életbe!! *ordítottam az utolsó szó hangnemében*

Hirtelen mikor levettem a dolgozókról a szemem s vissza pillantottam a pultra de semmi nem volt ott húson kívül. 
Úgy elszégyeltem magamat.

Láttam hogy a hölgy egy valami féle gombot akar meg nyomni a pult alatt ezért vissza vettem.

-Kérném szépen azt ott. *mutattam a darált húsra*
-Oh, izé, oké!

Gyorsan le vette mutató ujját a gombról majd oda adta azt. Kifizettem majd szépen mintha mi sem történt volna össze pakoltam a vacsorához.

Meg sem próbáltam lopni , remélem büszke vagy rám!

Mikor végeztem rohamosan mentem ki az üzletből  két kezemmel szorítva a bevásárló szatyrot.
Szerencsémre nem gondolták hogy lopni akarok hiszen már épp hogy nem úgy nézett volna ki mintha menekültem volna.

Vissza fele vezető utamon eszembe jutott hogy főzni is kellene nem csak megvenni úgyhogy kissé gyorsabb tempóban kezdtem el menni.
Hála az égnek a rokonok messziről jönnek úgyhogy biztosan van még plusz 1-2 órám.

Nem volt túl messze a bevásárló központ szóval kis idő után otthon találtam magamat. Láttam a kerben a bokorban parkoló biciklit, a rendetlen kerti irodámat amit a papírok borítottak.
  Gondoltam " hogy néz már ezt ki ha jönnek?"
Főzés után utolsó simítasnak terveztem a kert rendbe rakását.

Kapcsoltam egy kis zenét aztán neki álltam a főzésnek stressz mentesen. A kés a kezemben úgy forgott mint egy szakácsnak. Pontosan értettem feladatomat mit kell tennem.
A kés oly sebesen forgott hosszú újjaimban hogy megvágtam vele azt.
Fel szisszentem majd a mosogató felé vettem az irányt hogy megmossam újjaimat.
A hallucináció ismét fel lépett nálam.
Ahogy a vér folyt le , úgy olyan volt mintha a csapból vér folyt volna.
Az arcom pofozgatni kezdtem hogy figyelmeztessem magamat hogy elég , mi a franc bajom van, lehet mégis kéne az a pszichológus?

Amint főtt a tészta éreztem hogy a házat bejárja a finom illat .
Izgatott voltam ezért előre megterítettem. Nehogy azt higgyétek hogy azért mert boldog vagyok, hanem mert nem vagyok társasági ember, szorongok.

Egy fehér terítő, fehér tányérokkal, és szépen elmosott evő eszközökkel.
Ugrándozva mentem vissza a tésztához majd megkósoltam egyet.
A tészta rendben van.

Helyénvalónak tartanám ha felfrissíteném magamat. Fel bandukoltam a fürdőbe majd levetkőztem. Olyan jó volt egy kis vízhez érni.

Először is a barackos tusfürdővel be kenem magamat. Miután kész vagyok a hajamat vegán samponnal dörzsölöm be amit kizárólag , de csak is, csak is, vegán boltba vettem! Oly forró  volt a víz hogy megszédültem egy percre ezért egy kis hideg vízzel csillapítottam azt. Majdnem sokk ért engem. Huh a kurva életbe!

Amint kinyitottam a zuhany kabint félmeztelen testemmel amit az egyik fele fehér törülköző takart, a tükör felé vettem az irányt. Megcsodáltam magamat bepárásodott tükörbe.

Bele rajzoltam kettő nevet.

"Bella and Michel is my death friends"
("Bella és Michel a halál barátaim)

*Fél óra múlva*


Tisztán, friss bőrrel, illatosan és kívanatosan jöttem ki a fürdőből, kedvenc öltönyömmel amit még két hete  mostam ki. Úgy éreztem magamat mint egy lassított filmben egy irodai dolgozóként.  Sajnos.

Oda kóboroltam anyám szobájához majd egy csókot nyomtam arcára és nagyon nehezen, de levittem az emeletről a tolószékkel eggyütt.
Oda húztam az asztalhoz majd megcsörgettem Ms.Bella-t.

-H-halo?
-Csillagom! A városban vagyunk , csak egy kis útmutatás kéne mert rég jártunk itt , az Overland bevásárló központ előtt állunk.*Ordított közben egy kisgyerek*
-Ki ez a bácsi mama?
-Shht! Elég ! Ki ez? *Ordított mindenki*
-Ms.Bella , csak egy sarokra vagytok akkor. De most búcsúzom, várjuk önöket!
* majd letettem*

-Hát fiam, ezek nem változnak! *Nevetett anya*
-Te is a régi vagy mint mindig.

Lassan feltápászkodott a tolószékből majd oda ment a csaphoz , hogy vizet öntsön magának.

-Ne idegesíts anyu, kérhetted volna!
-Nem hagyhatom el magamat, de..mi jót főztél?
-Spagettit, de vettem hozzá fagyasztott tortát ami már ki is olvadt.
-Áá! Csodálatos! De még kell kérdeznem hogy mikor jönnek már azok a fránya rokonok?!
-körülbelül 5-6 perc és itt va..

Jézusom !



Jeff, mi az álmod? Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon