פרק רביעי!!

390 11 0
                                    

היי לכולם! אני יודעת שהפרקים האלה משעממים אבל אני חושבת שתאהבו את ההמשך♡

נקודת מבט ליאם: (סוףסוף)

באתי לצאת מהדלת פתאום שמעתי אותו " לאן אתה חושב שאתה הולך עכשיו? פאק חשבתי לעצמי "יוצא עם חברים" אמרתי " אתה לא חושב שעשית יותר מידי בעיות השבוע?" הוא אמר " לא, לא נראה לי" עניתי בחוצפה " ליאם שב אני צריך לספר לך משהו" הוא אמר ולא היה כזה אכפת.

הלכתי לסלון וישבתי על הספה " אז אתה יודע שאני יוצא עם אמנדה והצעתי לה נישואין והיא הסכימה" הוא אמר "והצעתי לה לעבור לגור אצלנו מכיוון שאם אנחנו הולכים להיות נשואין עדיף שנעבור לגור ביחד" הוא הוסיף הייתי בשוק, הוא פשוט הפיל פצצה "אה וגם יש לה בת קטנה ממך בשנה אז שתיהן עוברות לפה שבוע הבא אני מצפה שתתנהג יפה אליהן."

" אתה לא יכול לעשות את זה!?" צעקתי עליו
" אני כן יכול להתחתן עם מי שאני רוצה" הוא ענה ולא ידעתי מה להגיד הייתי כל כל עצבני עליו שפשוט הלכתי לחדר, וסגרתי את הדלת אני לא מאמין שהוא יכול להתחתן עם מישהי אחרי מה שאמא עשתה לנו.

אמא שלי עזבה אותו מתי שהייתי ילד, הייתי בן 6 מתי שזה קרה, ואני לא מאמין שהוא פשוט שכח מכל מה שהיא עשתה היא פשוט נתנה לו לגדל אותי לבד, ופשוט ברחה עם איזה מישהו.

הייתי כל כך עצבני אז התקשרתי לבריטני הטלפון צילצל היא ענתה "היי בייב" היא אמרה בקול מעצבן "אני צריך שתבואי לפה" אמרתי בחוסר סבלנות "אוקיי אני אבוא עוד חמש דקות חתיך" היא אמרה, וניתקתי חיכיתי אחרי 5 דקות בדיוק היא הגיעה.

הולך להיות קצת קטע מיני אז מי שלא רוצה שתעבור אחריי ה ***

פשוט התנפלתי עליה בנשיקה סוערת היא החזיקה לי בשיער, הפלתי אותה על המיטה, נישקתי לה את הצוואר, נשכתי, ליקקתי והיא גנחה את שמי " ליאם" היא גנחה כמה פעמים ולא הייתה לי סבלנות אז הורדתי לנו את הבגדים.

אחרי שהורדתי את הבגדים שלהו גהרתי עליה בחזרה לקחתי קונדום מהר, שמתי ונדחקתי בה במהירות "ליאם אלוהים" היא גנחה לא יכלתי כבר לשמוע את הקול שלה הייתי כל כך עצבני רציתי רק לשכב עם מישהי.

אחרי שהיא גמרה ואני לא כי לא הייתי כל כך  מרוכז אמרתי לה לעוף מפה היא הייתה נראת קצת פגועה אבל לא אכפת לי היא יודעת שכל מה שאני עושה זה לשכב לא משהו רציני, היא התלבשה מהר ויצאה מהחדר שלי.

***

ניסיתי להירדם אבל לא הצלחתי רק חשבתי על מה שאבא שלי אמר איך הוא יכול לסמוך על זה שהיא לא תעשה לו את אותו דבר כמו שאמא שלי עשתה, בסוף אחרי נסיונות לשינה כתבתי לחבר'ה שנפגש בבר.

יצאתי מהחלון לגינה שלנו, ניסיתי לא לעשות רעש בזמן שאני יוצא מהגינה אני באמת רק צריך לשכוח מכל העיניין הזה שאבא שלי הולך להתחתן, זה לא מתאים לי.

הגעתי לבר וראיתי את חברים שלי יושבים כבר שותים, התקדמתי אליהם "היי" אמרתי "היי" הם אמרו והם שמו לב שהייתי עצבני "מה קרה" הם שאלו רק הם יודעים את הסיפור עם אמא שלי כי הם החברים הכי טובים שלי.

יש את רועי שאותו אני מכיר מגיל 8
ויש את איתן ועומרי שאותם אני מכיר מכיתה ו' וישר הפכנו לחברים הכי טובים "לא סתם אבא שלי הודיע לי שהוא מתחתן שוב והן עוברות לגור איתנו" אמרתי "הן?" הם שאלו " אה כן, גם הבת שלה עוברת אלינו" אמרתי "אחי אוליי היא תהיה שווה מאיפה לך" איתן אמר ורציתי להחטיף לו אגרוף "איתן תירגע, היא הולכת להיות אחותי החורגת".

אחרי שהשתכרנו ועישנו החלטתי שזה הזמן לחזור הביתה כדי לא לעצבן את אבא שלי שעשיתי עוד בעיות. נכנסתי לבית בשקט דרך החלון עליתי במדרגות לחדר החלפתי בגדים, ונכנסתי לישון.


אוקיי אני מרגישה שהפרק הזה יותר טוב מהקודמים ואני חושבת שזה רק משתפר♡

אח חורגWhere stories live. Discover now