נקודת מבט טיילור:
נראה לי מה ששתיתי מתחיל להשפיע ממש חזק כי כשאני פותחת את העיניים אני לא ברחבת הריקודים אני מרגישה שסוחבים אותי לאנשיהו, הראייה שלי מטושטשת אני לא בדיוק מצליחה להבין לאן לוקחים אותי עד שאני נוחתת על משהו רך שהבנתי שזה מיטה.
הראייה שלי נהיית יותר מפוקסת ואני מצליחה לראות שאני באיזשהו חדר לאט לאט אני מרגישה שמישהו מנסה להפשיט אותי למרות שאני חלשה אני מנסה כמה שיותר להתנגד מנסה לבעוט בו "תעוף ממני אידיוט" אני צועקת עליו ומנסה להעיף אותו ממני
אבל הוא יותר חזק ממני, "את תהני מזה, תני לי לזיין אותך קצת זונה שלי" מה אני הולכת להיאנס עכשיו? אני שואלת את עצמי ומתחילה להילחץ ולצרוח כדי שמישהו ישמע אותי בזמן שהוא מצליח להוריד לי את השמלה
נקודת מבט ליאם:
אני עובר על רוב החדרים ולא מוצא את טיילור, פתאום אני מתחיל לשמוע צרחות מהחדר בפינה אני פורץ לחדר ורואה איזה מישהו מעליה אני רץ אליו, מעיף אותו על הרצפה ומתחיל להכות אותו
אני מכה אותו עוד שאני שומע איך טיילור מושכת באפה ובוכה, אני רואה שהבן זונה מאבד הכרה אני קם מסתכל על טיילור ורואה שהוא הוריד ממנה את השמלה ואני מתחיל להתעצבן שוב מוכן לדפוק בו עוד כמה אגרופים
על מה שהוא עשה להאבל אני נרגע כי אני רואה כמה שהיא לא במצב טוב אני מתקדם אליה, היא עם הברכיים מורמות ופנים שלה על הברכיים והיא בוכה, אני יושב לידה מלטף לה את הגב "הוא הצליח לעשות לך משהו?" אני שואל והיא מנידה את ראשה.
"את רוצה אני אקח אותך הביתה?" אני שואל והיא מרימה אליי את המבט אני רואה שכל המסקרה שלה נמרחה וכמה העיניים שלה אדומות, וזה פאקינג מכאיב לי.
"כן בבקשה" היא אומרת ואני שומע איך הקול שלה נשבר, נשבע אם אני רואה את הבן זונה הזה שוב, זה לא יגמר ברק סימנים על הפרצוף.
אני מוריד את החולצה שלי ומושיט לה אותה "קחי יהיה לך יותר נוח, אני אלך לקחת לאיתן מכנס שתוכלי ללבוש" היא לוקחת את החולצה אבל עוצרת אותי "בבקשה אל תעזוב אותי עכשיו" היא אומרת והלב שלי נשבר מלשמוע כמה היא פגיעה, אני מהנהן ועומד מולה בשביל שהיא תקום.
היא קמה ואני מרים אותה בצורת כלה כמו בפעם ההיא שהיא התעלפה, היא אחזה בי סביבי והניחה את ראשה בתוך צווארי ואני מרגיש איך שהדמעות שלה נוזלות על גופי.
אני יוצא מהחדר, רואה כמה אנשים למעלה מפנים אלינו את מבטם אבל לי לא אכפת אני רק צריך לוודא שהיא תחזור הביתה, אני יורד במדרגות פתאום החברה שלה באה, איפה היא הייתה כל הזמן הזה?, איך היא נתנה לה להישאר לבד? אני שואל את עצמי
"מה קרה?" היא שואלת בבהלה, ואני עונה בקור רוח "מה שקרה זה שעזבת אותה וכמעט מישהו הצליח לגעת בה, עכשיו זוזי ותני לי לקחת אותה הביתה" היא מסתכלת עליי בהלם אבל נותנת לי לקחת את טיילור, אני מחזיק בה חזק מנסה לעבור בין על האנשים. חלקם מסתכלים, וחלקם בעניינים שלהם.
אני יוצא מהדלת, והולך לכיוון המכונית שלי עוד שטיילור בין זרועי. אני פותח את המאחורה של המכונית ומכניס את טיילור "תנסי לנוח קצת" אני אומר והיא מהנהנת, אני סוגר את הדלת שלה ונכנס למושב הנהג מביט בה לשנייה ואז מתחיל לנסוע לכיוון הבית שלנו.
בזמן הנסיעה אני מתחיל להבין שהיא נרדמה כי המשיכות באף שלה הפסיקו, אז אני מבין שהיא הפסיקה לבכות וכל מה שאני שומע זה את הנשימות הרגועות שלה אני מביט בה דרך המראה ורואה איך הראש שלה מונח על הדלת.
כשאני מגיע לבית, אני רואה שהבית חשוך מה שאומר שההורים ישנים, כי ממש לא יהיה לי כוח להסביר להם מה קרה, אני יוצא מהרכב פותח את הדלת של טיילור ומרים אותה שוב, נועל את הרכב וסוחב אותה בזמן שהיא ישנה אל הבית
אני פותח וסוגר בשקט את הדלת של הבית אחרי שאני נכנס, הכל חשוך, אני עולה במדרגות אל עבר החדר של טיילור פותח את הדלת ומניח אותה על המיטה, אני מסתכל עליה לפני שאני יוצא "מה שהילדה הזאת עושה לי" אני לוחש לעצמי, נאנח ויוצא מהחדר שלה ובעצמי הולך לישון.
מקווה שאהבתם, בטוחה שפחות אהבתם את החלק שבו טיילור כמעט נאנסה אבל ליאם בא ושבר אותו מכות ראיתן מה זה?
אני כבר בעצמי מתחילה להתאהב בליאם.
אוהבת אותכן❤️❤️
YOU ARE READING
אח חורג
Romanceטיילור היא בת 19, היא ילדה טובה לא עושה בעיות היא עובדת כמלצרית במסעדה עם החברה הכי טובה שלה אגם. טיילור גרה עם אמא שלה, אחרי שאבא שלה נפטר. אחרי שנה אמא שלה עברה הלאה ומצאה איש טוב בשם אנדרו. ליאם בן ה20, הוא ילד של צרות, הוא מעשן, שותה, ליאם הוא מ...