פרק שמיני!

362 12 1
                                    

סליחה שלא העלתי פרק כבר כמה ימים:)

נקודת מבט ליאם:

קמתי בבוקר, הלכתי לשירותים, לשטוף פנים, לצחצח שיניים וחשבתי על מה שקרה אתמול עם טיילור. ניסיתי לדבר איתה והיא לא רצתה, זין עליה. אמנדה בדיוק נכנסה לחדר "ליאם בוא ארוחת בוקר מוכנה" היא אמרה, הנהנתי והיא יצאה מהחדר.


כשירדתי ראיתי את טיילור כבר יושבת בשולחן. וכשישבתי היא הסתובבה להסתכל עליי והיא ישר הסתובבה כנראה בגלל שהיא ראתה שאני עצבני עליה, והיא המשיכה לאכול, "אמנדה איפה אבא שלי" שאלתי "הוא הלך לעבודה מוקדם היום היה לו משהו חשוב לעשות" כמו תמיד חשבתי וגילגלתי עיניים.


אחרי כמה דקות שסיימנו את האוכל טיילור קמה מהשולחן "ביי אמא אני הולכת לעבודה" היא אמרה והסתכלתי עליה, היא עובדת? היא יכולה לקבל מה שהיא צריכה גם בלי לעבוד. היא נישקה את אמא שלה ויצאה מהדלת.


"אמנדה במה טיילור עובדת?" שאלתי, "היא מלצרית במסעדה שיש ליד הבית, למה?" היא ענתה והסתכלה עליי "לא סתם שאלתי" אמרתי.

סיימתי לאכול, קמתי מהשולחן, והלכתי לחדר ישבתי על המיטה, לקחתי את הטלפון וכתבתי לחברים שלי "בואו היום נצא למסעדה" "יאללה יש לך רעיון לאיזה?" רועי שאל "כןכן אל תדאג" עניתי לו, והשאר ענו שהם גם זורמים. אני יודע שאני וטיילור לא מחבבים אחד את השני אבל אני רוצה לעצבן אותה.

אחרי כמה שעות שדיברנו ואמרתי להם איזה מסעדה התלבשתי ויצאתי לרכב שלי לקחת את הבנים. הגעתי לבית של איתן כי הוא גר קרוב אליי ושלחתי לו הודעה לרדת. הוא הגיע לרכב ונסעתי לקחת את שאר הבנים.

שהגענו למסעדה בלגנו לתפוס מקום וראיתי את טיילור וחברה שלה מסתכלות עליי, שתפסנו שולחן אחרי כמה דקות טיילור באה "מה אתם רוצים להזמין" היא שאלה והסתכלה עליי  והסתכלתי עליה בחזרה ויצרנו קשר עין ואז איתן אמר "אותך למיטה שלי" והסתכלתי עליו ישר במבט רצחני "תירגע אחי היא אחותי החורגת".

כולם הסתכלו עליי ועליה והסתכלתי על טיילור יכולתי לראות שהיא מרגישה לא בנוח "אז היא באמת שווה כמו שאמרתי" איתן אמר וכולם צחקו ורציתי להרוג אותם "נשבע אם לא תסתמו את הפה שלכם אני אהרוג אותכם" צעקתי עליהם ויכולתי לראות שהם נבהלו כולל טיילור.

" תביאי לנו סטייק וויסקי" אמרתי לטיילור והיא הלכה אני לא יודע למה זה הפריע לי לשמוע שדיברו אליה ככה ולמה רציתי להגן עליה אוליי זה סתם משהו "אני אומר לכם שאם תגידו עליה משהו אני אהרוג אותכם אני רציני" וכולם הנהנו.
אחרי כמה דקות טיילור וחברה שלה הביאו את המנות ואכלנו.

אח חורגWhere stories live. Discover now