פרק שישי!

379 10 0
                                    

נקודת מבט ליאם:

אני ישבתי בחדר שלי מעשן, ומדבר בטלפון עם חברים פתאום הגיעה לי הודעה "היי בייב אני יכולה לבוא?" זאת בריטני אוף אין לי כוח אליה לפני שיכולתי לסרב לה אבא שלי קרא לי "ליאם!?" מה הוא רוצה עכשיו.

ירדתי במדרגות, וראיתי שאבא שלי עומד בכניסת הבית עם מישהי בערך בגיל שלי אני חושב. היא לא הייתה הטעם שלי היו לה עיניים חומות ושיער חום גלי. הסתכלתי עליה בכעס למה היא בבית שלי בכלל "לך תראה לטיילור את הבית, ואת החדר שלה" אבא שלי אמר.

אז זאת טיילור הבת של הארוסה של אבא שלי, הייתי עצבני הוא יודע שאני לא אוהב את כל הרעיון הזה של נישואין והוא אומר לי להראות לה את הבית שהוא יראה לה או משהו "למה שאני אראה לה, תראה לה אתה או שתלך בעצמה" אמרתי, ראיתי שטיילור קצת נעלבה אבל אבא שלי היה עצבני.

"ליאם תירגע עכשיו, הן הולכות לגור פה והיא הולכת להיות אחותך אז תתנהג כמו שצריך" אחות בתחת שלי הסתכלתי על טיילור בשנאה עכשיו היא הופכת להיות אחותי איזה מעצבן פשוט עליתי מהר לחדר שלי וטרקתי את הדלת.

"אני מצטער שהוא מתנהג ככה, הוא פשוט ילד מופרע אבל הוא התחבר בסוף אני מבטיח" שמעתי את אבא שלי אומר כנראה לטיילור "אל תגיד סליחה, זה לא אשמתך" רק מלשמוע את הקול שלה כואב לי הראש עכשיו הן הולכות לגור פה.

החיים שלי הולכים להשתנות בגלל זה בגלל שאבא שלי הולך להיות נשוי שוב. אני יודע שהיא עושה אותו מאושר אף פעם לא ראיתי אותו מאושר ככה בעבר אחרי שאמא שלי עזבה אותנו אבל אני עדיין לא מוכן להבין למה הכל צריך לקרות כל כך מהר.

הסתכלתי על ההודעה שבריטני שלחה "כן בואי מהר" שלחתי לה וחיכיתי לה בריטני היא זיון מתמשך יש לי עוד הרבה בנות שאני מזיין אבל עם בריטני זה פשוט קל היא נותנת לי לזיין אותה בדרכים קשות  שלא כל אחת יכולה לעמוד בזה.

ישבתי על המיטה בשקט עד ששמעתי צעקות מלמטה "מי את ומה את עושה בבית של חבר שלי?" "ליאם לא מזיין אותך זה בטוח, את בכלל לא הטעם שלו" מה, חשבתי לעצמי ירדתי למטה וראיתי את בריטני צועקת על טיילור, טיילור הייתה עם הראש למטה וזה היה נראה כאילו היא הולכת לבכות "היי מה הולך פה?" שאלתי והסתכלתי על בריטני "מי זאת ליאם?" בריטני שאלה "זאת אחותי החורגת" אמרתי.

בריטני הייתה בשוק, וטיילור פשוט רצה לחדר שלה עם דמעות והרגשתי רע? אני לא אמור להרגיש רע אני שונא אותה היא הורסת לי את החיים. היה לי טוב לפני שהיא ואמא שלה הגיעו.

"עופי מכאן עכשיו" אמרתי לבריטני והיא הסתובבה והסתכלה עליי ולא אמרה שום דבר פשוט עמדה שם "את לא שמעת מה אמרתמ אמרתי לך לעוף מפה!" צעקתי בקול מאיים.
ראיתי על הפרצוף של בריטני שהיא פחדה אבל לא היה לי אכפת, היא רצה לדלת וסגרה אותה.

עליתי לחדר של טיילור, והדלת הייתה סגורה דפקתי על הדלת "תפתחי את הדלת טיילור זה ליאם" אמרתי בקול רך "לך לחברה שלך אני לא שגם אתה תדבר אליי מסריח" טוב זה לא אשמתה גם אני הראתי לה שאני שונא אותה. לא ידעתי מה עוד להגיד אז הלכתי לחדר שלי, וסגרתי את הדלת.



היי אני מקווה שאתם נהנים ואם יש לכם דעות על הסיפור תכתבו לי❤

15.8.22

אח חורגWhere stories live. Discover now