פרק 16!!!

88 5 4
                                    

נקודת מבט ליאם:

נכנסתי לחדר נשכבתי על המיטה, פאק, הנשיקה עם טיילור רק הדליקה אותי יותר וגרמה לי לזקפה אז ברור שטיילור לא יכולה לטפל בזה בשבילי, אז הכנסתי יד למתחת למכנסיים שלי והחזקתי בזקפה הקשה שלי, התחלתי להניע את היד שלי למעלה ולמטה בזמן שדמיינתי את טיילור על הברכיים, סוגדת לי, מכניסה את כל הזין שלי לתוך הפה שלה, מענגת אותי.

"פאק, טיילור" אני גונח בשקט מרגיש שאני עומד לגמור, אני מתחיל לעלות את הקצב כך שהנשימות שלי נהיות כבדות יותר ואני משנייה מלגמור אבל לפני שיכולתי אז היא נכנסה לי לחדר "אמא שלי הביאה אמרה לי להביא לך את ה-" היא עצרה כשהיא הבינה באיזה מצב היא מצאה אותי.

היא עמדה שם, מפילה את הבגדים שהרגע החזיקה, היא מעבירה מבט על כולי והסמיקה "אה שיט סליחה" לפני שיכולתי להגיד משהו היא טרקה את הדלת ויצאה מהחדר.

נקודת מבט טיילור:

אחרי נשיקה הייתי במקלחת והתאפקתי לא לבכות, טעות? כנראה שבאמת זאת הייתה טעות, אני מעדיפה פשוט לשכוח מזה. יצאתי מהמקלחת לחדר שמתי פיג'מה וירדתי למטה
"טיילור מותק יש מצב את עוזרת לי ושמה את הבגדים האלה אצל ליאם" היא שאלה והנהנתי

למרות שממש לא בא לי לראות את הפרצוף שלו אחרי הנשיקה שהייתה לנו, לא רציתי שלא לעזור לאמא שלי, אז לקחתי את הבגדים ועליתי איתם לכיוון החדר של ליאם בדיוק שאני באה לפתוח את הדלת אני שומעת אותו לוחש את השם שלי, בטח סתם.

פתחתי את הדלת ומה שראיתי לא היה סתם, כנראה שהנשיקה גם השפיעה עליו כי איך שמצאתי אותו על המיטה עם הזין שלו בין היד שלו, פיו פתוח מעט. אוליי הייתי צריכה לדפוק, אבל לפי מבטו לא נראלי הפריע לו שאני נכנסתי לו באמצע

עמדתי שם קופאת, פשוט אמרתי סליחה ויצאתי בטריקה, נשענתי על הדלת ונשמתי. מה זה היה?? כל המצב הזה לא טוב אני מעדיפה להתרחק ממנו כמה שיותר, כמו שאגם אמרה לשים עליו זין זה מה שאעשה.

תאמת שאני פחות אהבתי את הפרק הזה בגלל זה הוא יותר קצר, אשמח שתגידו מה חשבתםםם❤️

אח חורגWhere stories live. Discover now