נקודת מבט ליאם:
אחרי שעה של צפייה בתקרה ומחשבות, ירדתי למטה למבטח היה חשוך, פתחתי את המקרר הוצאתי לשתות וישבתי באחד הכיסאות במטבח.
לא ידעתי מה זה היה מוקדם יותר עם טיילור היא הייתה נראת כל כך שלווה ויפה ובאמת דאגתי לה שהיא התעלפה אני לא יודע למה אני חושב עליה בכלל אני שונא אותה מאז שהיא ואמא שלה עברו לפה.
פתאום שמעתי רעש מהמדרגות וצרחה הסתובבתי ישר וראיתי את טיילור מה היא עושה ערה בכלל? חשבתי לעצמי "מה את צועקת שתיים בלילה" אמרתי לטיילור "אתה הבהלת אותי" היא אמרה וגילגלתי עיניים.
"אתה לא אמור להיות עם חברים שלך?" טיילור שאלה אותי גיחחתי ואמרתי "אם לא היית מתעלפת לי באמצע היציאה אוליי עדיין הייתי שם" אמרתי בציניות.
"אתה לקחת אותי הביתה?" היא שאלה הסתכלתי עליה וראיתי שהיא הייתה בשוק כאילו לא ציפתה לזה שאני החזרתי אותה."כן טיילור אני לקחתי אותך" אמרתי לה ובהינו אחד לשני בעיניים למרות שלא היה אור בפתח המטבח היה אפשר לראות את הניצוץ העיניים החומות שלה. "תודה ליאם" היא הודתה לי והמשכנו להסתכל אחד לשני בעיניים.
היא התקדמה למטבח פתחה את המקרר והוציאה את המים היא מזגה לה ושתתה ובכל מה שהיא עשתה לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים שלי אף פעם לא שמתי לב לשיער הגלי שלה.
היא הסתובבה והיא הייתה נראת כל כך מושכת אבל לא יכולתי להסתכל עליה יותר כאילו היא לא אחותי החורגת אז התחלתי ללכת לחדר שלי עליתי במדרגות, נכנסתי לחדר ונשכבתי במיטה ולא ידעתי מה לעשות עם המחשבות שלי עליה, לא יכול לקרות בננו כלום.
למחרת בבוקר:
קמתי בבוקר לשיחה מאיתן בדקתי מה השעה, השעה הייתה 9:26 למה הוא מתקשר אליי בשעה כזאת בכלל, עניתי לשיחה "מה קורה ליאם אח שלי" איתן אמר "בסדר מה איתך" עניתי לו "מצוין תקשיב היום מסיבה אצלי בתשע תבוא לפני לעזור לי"
הוא אמר ליאיתן הזה כל שבוע עושה מסיבה אצלו בבית אבל הוא עושה מסיבות שוות שכח הבנות באות אליה אז לא יזיק לי לבוא "סבבה אני אבוא ביי אח שלי" וניתקתי.
נקודת מבט טיילור:
קמתי בבוקר לעוד יום עבודה הייתי כל כך עייפה וכך כך מבולבלת מאתמול אבל הנחתי לזה והתלבשתי, שטפתי פנים, צחצחתי שיניים ויצאתי לעבודה.
בכניסה לעבודה פגשתי את אגם, חיבקתי אותה ונכנסנו "איך את מרגישה" היא שאלה " בסדר" אמרתי לה ובאמת הרגשתי בסדר כנראה סתם התעלפתי מהחום ולא שתיתי מספיק מים "אח שלך החורג החזיר אותך אתמול" היא אמרה וחייכה אליי " כן אני יודעת" אמרתי לה ונזכרתי במקרה של אתמול .
איך שהסתכלנו אחד על השני "באמת אכפת לו ממך" היא אמרה שפתחתי עיניים והסתכלתי עליה בשוק "על מה את מדברת?" שאלתי אותה "ישר שהתעלפת הוא רץ לבדוק מה קרה ודאג לך וישר הרים אותך והלך להחזיר אותך וראו בעיניים שלו שהוא דואג" היא אמרה והנהנתי.
סיימתי את העבודה וחזרתי הביתה כל היום לא הפסקתי להוציא מהראש שלי את מה שאגם אמרה הוא באמת דאג לי? הוא שונא אותי אין מצב שהוא היה דואג לי ככה הוא שנא אותי ואת אימי מאז שהגענו לבית שלו ושל אביו.
חזרתי הביתה וראיתי את אנדרו ואמא שלי יושבים בסלון ורואים טלוויזיה "היי" אמרתי להם הם הפנו את מבטם אליי "היי מתוקה יש אוכל בסיר אם את רעבה" אמא שלי אמרה "כן אוקיי" עניתי לה ועליתי במדרגות לחדר שלי עברתי ליד החדר של ליאם שהיה מול החדר שלי לא הפסקתי לחשוב עליו כל היום.
נכנסתי לחדר ונשכבתי במיטה האם מה שאגם אמרה באמת נכון אם הוא באמת דאג לי ובדיוק קיבלתי שיחת טלפון מאגם ועניתי "היושששש" היא אמרה "היייייייי" עניתי לה וחייכתי "ואני ואת מסיבה היום" היא אמרה שישר דחיתי אותה "לא אין מצב את יודעת שאני לא הולכת למסיבות" אמרתי וזה נכון הייתה פעם אחת שהלכתי שהיא הייתה זוועה ומאז הפסקתי ללכת.
" אנחנו הולכות שאני לא שואלת אותך" היא אמרה וכמובן שלא יכולתי לסרב לה כי היא תנסה הכל כדי להוציא אותי מהבית "בסדר בסדר, מאיפה שמעת על המסיבה הזאת בכלל?" שאלתי "מחבר של אח שלך החתיך" היא אמרה וצחקה "מהה אז אין מצב שאני הולכת ולמה בכלל דיברתם?" "כן את כן הולכת כי את הולכת להראות לליאם איזה שווה את ודבר שני הוא התחיל איתי אתמול אחרי שהתעלפת והזמין אותי" היא הסבירה
"טוב באיזה שעה זה מתחיל" שאלתי "בתשע אבל אני באה אלייך בשמונה להתארגן וניסע ביחד" היא אמרה והסכמתי איתה וניתקנו.
אחרי הרבה זמן שלא💋
YOU ARE READING
אח חורג
Romanceטיילור היא בת 19, היא ילדה טובה לא עושה בעיות היא עובדת כמלצרית במסעדה עם החברה הכי טובה שלה אגם. טיילור גרה עם אמא שלה, אחרי שאבא שלה נפטר. אחרי שנה אמא שלה עברה הלאה ומצאה איש טוב בשם אנדרו. ליאם בן ה20, הוא ילד של צרות, הוא מעשן, שותה, ליאם הוא מ...