נקודת מבט טיילור:
פתחתי את העיניים שלי וכאב לי הראש, הסתכלתי מסביב וראיתי שאני בחדר שלי איך הגעתי לפה? לא חשוב, הסתכלתי על השעון של השידה וראיתי שהשעה רק 2:35 קמתי לישיבה ולא זכרתי מה קרה.
אחרי כמה דקות פשוט קמתי מהמיטה וראיתי שחור, לקום מהמיטה מהר לא ההחלטה הכי טובה, אחרי שהרגשתי יותר טוב התחלתי ללכת לכיוון הדלת.
פתחתי אותה הסתכלתי מסביב הכל היה חשוך העין שלי נתפסה על החדר של ליאם
אתמול ראיתי אותו במסעדה אוליי הוא החזיר אותי הביתה? לא, לא אין מצב אוליי אגם החזירה אותי לליאם לא יהיה אכפת ממני.יצאתי מהחדר הלכתי לכיוון החדר של ליאם בשקט פתחתי את הדלת של החדר שלו והחדר היה ריק בהתחלה הייתי מבולבלת ואז הבנתי שכנראה הוא עם חברים שלו.
סגרתי את הדלת וירדתי למטבח לשתות מים
ירדתי במדרגות לעבר הסלון והתחלתי ללכת למטבח פתאום ראיתי צל יושב בכיסאות במטבח אני קפצתי מבהלה וצעקתי מרוב פחד.פתאום הצל קם והדליק את האור וראיתי את ליאם נשפתי לרווחה "מה את צועקת שתיים בלילה" ליאם אמר "אתה הבהלת אותי" עניתי "אתה לא אמור להיות עם חברים שלך" שאלתי "אם לא היית מתעלפת לי באמצע היציאה אוליי עדיין הייתי שם" הוא אמר בציניות.
הסתכלתי עליו בשוק הוא זה שלקח אותי הביתה? "אתה לקחת אותי הביתה" שאלתי והוא הסתכל עליי בעיניים הירוקות שלו אף פעם לא שמתי לב לכמה הן יפות "כן טיילור אני לקחתי אותך" הסתכלנו אחד על השני כמה דקות "תודה ליאם" אמרתי והמשכנו להסתכל אחד על השני.
כבר שכחתי שרציתי לשתות מים, הלכתי לכיוון המטבח ועברתי אותו פתחתי את המקרר לקחתי את המים לקחתי כוס. מזגתי ושתיתי הסתכלתי לכיוון של ליאם עמד וראיתי שהוא בוחן כל תנועה שלי.
הסתכלתי עליו הוא היה נראה כל כך טוב
והמבט שהוא נתן לי לא יודעת למה הביא לי פרפרים בבטן אבל אסור לי להרגיש ככה לידו הוא האח החורג שלי וזה לא הגיוני לצאת עם האח החורג שלי
הוא נתן לי מבט אחרון והלך לכיוון המדרגות ועלה לחדר שלוהיייי אוקיי חזרתי הרבה זמן שלא כתבתי אני ממש מצטערתתתת אבל אני מקווה להמשיך אני יודעת שהפרק הזה קצר אבל אל תדאגו❤️❤️
YOU ARE READING
אח חורג
Romanceטיילור היא בת 19, היא ילדה טובה לא עושה בעיות היא עובדת כמלצרית במסעדה עם החברה הכי טובה שלה אגם. טיילור גרה עם אמא שלה, אחרי שאבא שלה נפטר. אחרי שנה אמא שלה עברה הלאה ומצאה איש טוב בשם אנדרו. ליאם בן ה20, הוא ילד של צרות, הוא מעשן, שותה, ליאם הוא מ...