Adrien:
Kagami'm de Kagami'm
Bir saç teline kurban🛐
Ölürüm, aşk kadın 😖🤍Kagami:
A-Adrien? Ne diyorsunAdrien:
O odun böyle şeyler yazar mı sence? Benim ben, Félix 😏Kagami:
nEAdrien:
Awww, ne kadar şaşırdı 😖 şu tipe bak!Kagami:
Ne?Elimden alınan telefonla kafamı yukarıya kaldırdım. Telefonu parmak uçlarında tutan Félix sırıttı ve, "Çok şirin." diye mırıldandı. Burnuma hafifçe vurdu ve "Konu Adrien olunca nasıl kızarıyorsun ama...!" dedi gülerek. "Seni boğarım." dedim geriye doğru kaçmaya çalışırken ancak nafileydi çünkü aptal gibi duvar dibinde Adrien'a mesaj yazan bir aşıktım. Belimi kavrayan eller kaşlarımı çatmama neden olurken, "Nereye güzelim?" diye sordu sırıtarak. "Ne zaman güzelin oldum?" dedim kaşlarımı çatarak. "Şu an." dedi.
"Félix." dedim kaşlarımı çatarak.
"İsteğim dışında bana dokunamazsın."
"O zaman iste, güzelim." dedi yüzünü yüzüme yaklaştırırken.
"Ama istemiyorum." dedim geriye doğru kaçarak.
"Pf," diye mırıldandı geriye doğru çekilirken.
"Sıkıcı kız." dedi gözlerini devirerek.
"Sapık." dedim kollarımı kendime sararak.
"Senin sapığın." dedi ve sırıttı.
"Yavşak herif." diye mırıldandım sinirle.
"Senin yavşağın." dedi ben kendi içimde Tanrı'dan sabır dilerken.
Gözlerini gözlerime sabitledi ve, "Herkese yalan söylediğini söyleyeceğim." dedi. Biraz önceki halinden eser kalmamış ciddi ciddi beni tehdit ediyordu.
"Adrien için söylediğin yalanları, annene söylediğin yalanları." dedi kollarını göğsünde bağlarken, bir yandan sırıttı. "Ne?" diye mırıldandım.
"İstediklerimi yapmazsan işin yaş Kagami-chaaan!" dedi gülerek.
"Ne saçmalıyorsun?"
"Hiiç," dedi elini cebine attı ve telefonunu çıkardı. "Bak burada kim varmış!?" dedi telefondaki numarayı göstererek. "Annem?" dedim kaşlarımı çatarak telefona uzandığımda geriye doğru bir adım attı ve telefonu havaya kaldırdı. "Ow, sinirli Kagami-chan!" dedi ses tonu benimle uğraşmaktan keyif aldığını o kadar belli ediyordu ki şu an Félix'i bir kaşık suda boğabilirdim.
"Félix. Seni öldürürüm."
"Olur." dedi keyifle.
"Sen yapacaksan tamamdır." dedi bana doğru eğilerek sırıttı.
"Takıntılı manyağın teki misin nesin bilmiyorum ancak başımı yakacak bir şey yaparsan hiç iyi olmaz." dedim yakasını sımsıkı tutarak.
"Ow, korktum." dedi dudağını büzerek.
"FÉLİX."
"Efendim güzelim?"
"Hâlâ güzelim diyor ağlayacağım..."
"Ah hayır! Ağlama Kagami'm, kıyamam sana." dedi avuç içlerini yanaklarıma yerleştirirken.
"Dokunma bana." dedim ellerini iteklemeye çalışırken.
"Kırılıyorum ya, deme şöyle." dedi kafasını yere eğerek dudaklarını büzdü.
"İmdat."
"Biri beni kurtarsın!" diye bağırdım.
"Niye bağırıyorsun be?" dedi kaşlarını çatarak. Kafasını yavaşça yana doğru eğdi, "Sus." dedi ve dudaklarını dudaklarıma hafifçe dokundurdu.
------
-KİZİMİ TACİZ EDİYOR SEREFSİZ FÉLİX SİMDİ BEN SENİ SURUNDURMEZ MİYİM HA?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bela :: féligami [texting]
FanfictionKagami: Sesini kesecek misin? Keseyim mi? Félix: Benle buluşursan keserim güzellik:D Kagami: Biliyor musun, günümüz dünyasında seni rahatsız eden birini üç noktaya basıp engelleyebiliyorsun. Félix: Zor kullanmak istemiyorum ancak sen istiyorsun Enge...