Riccardo_nale: padrone del mio cuore
Ruya_nutku: ♡
Rüya_nutku ve 2067 kişi beğendi
Yorumlara kapatıldı
Ruya_nutku: ♡
Riccardo_nale: romantik sözler yazmış sayıyorum. Bende seni hayatım ♡
Riccardo_nale ve 3072 kişi beğendi
Yorumlara kapatıldı.
+18 +18 +18 (🤫)
Sessiz geçen yolculuğumuz ardından eve gelmiştik. Gün bitmişti gece 12'yi çoktan geçmişti ve benim artık bir şeyler yapma zamanım gelmişti.
"İstersen benim odamda yatabilirsin ben misafir oda-" Sözlerini dudaklarım kesti. Yine şok olsa da hemen toparlayıp dudaklarıma karşılık verdi.
Bütün içimdeki tutkuyla öpüyordum dudakları. Sanki bir çok soruya cevap alması için doya doya öpüyordum.
Kafamı geriye çekip konuştum. "Odana geçelim beraber." Emin olmak için gözlerime baktığında ne görmüştü bilmiyordun ama hızlıca beni kucağına aldı. Bir eli bacaklarımda bir eli sırtımdaydı.
Yatak odasına saniyeler içinde girip beni yatağa uzandırdı. Ardından kendinisi de üstüme çıkıp bacak arama girdi. Yaptığı hamlesiyle elbisem yukarı kıvrıldı.
Dudakları tekrar dudaklarımı buldu. Nefessiz kalana kadar tüketmek ister gibi öptü. Kafalarımız bir sağa bir sola bilinçsizce kıvranıyordu. Vahşi davranmasını verdiği acıyla cılızca inledim.
Geriye çekilip. "Özür dilerim Rüya. Dayanılmazsın beni deli ediyorsun." Dudakları yavaş yavaş boynuma indi. "Başlarsam duramam emin misin?"
"Devam et lütfen." Boynumu dişlerinin arasına alarak ıssırdı. Yetmedi öptü yetmedi emdi. Sanki canı boynumdaydı ve onu oradan almak istiyordu.
Odanın karanlık tarafı bizim ışığımızla aydınlanıyordu. Onu net görüyordum bana benden daha yakındı.
Dudakları göğsüme doğru indikçe Sanki ruhumu ilmek ilmek işliyordu tek tek dokunuşları. Elleri rahat durmuyordu. Kalçamda hissettiğim dokunuşlar beni ayrı yakıyordu. Sanki elleri ateştendi bana dokundukça izi kalıyordu.
Dudakları iki göğsümün arasına değince birden arsız gibi atan kalbimi öpüyor gibi hissettim. Yerinden çıkmak istiyordu adeta onun dudakları ona da değmesi için.
Aniden kalkıp tekrar dudaklarımdan öpücükler çaldı. Nefessiz kalsak da sorun değildi. "Seviyorum. Dudaklarını, boncuk bakan gözlerini, sırma saçlarını, beyaz tenini. Rüya deli gibi aşığım." Kendinden geçercesine haykırdı.
Sanki sözleri beni başka diyarlara götüren bir şarkıydı ve ben o diyarlarda onunlaydım. Elleri ayrı dokunuşları ayrı sözleri ayrı beni etkiliyordu.
Elleri sırtımı buldu. Fermuarı hızlıca indirdi. Basık şekilde duran göğüslerim serbest kaldı. Sabah giydiğim tanga benzeri iç çamaşırım ortaya çıktı. "Hazırlıklı gelmişsin bebeğim. Ama şimdi bebek olan benim ve o göğüslerini kana kana emeceğim."
Üstümden hafifçe kalkarak elbiseyi hızlıca çıkarıp odanın bir kenarına attı. Bir yandan kendini tutmaya çalışsa da kendine engel olamadan sert olduğu zamanlar oluyordu. Şimdiden boynumun morarmaya başladığına emindim.
Elbiseden geriye kalan ince tülden iç çamaşırlarıma göz gezdirdi. Elbise gibi onlarda bordoydu. "Artık gerçekten en sevdiğim renk bordo."
Üstümde yerini alıp dudaklarıyla göğüs ucumu işgal etti. "Riccardo... Ahh..." Kafasını tutup daha çok kendime çektim.
"Günlerce gögüslerinde yaşayabilirim. Kendini bana sertçe bastırdı. İdrak ettiğim sertliği kadınlığımı buldu. "Ne hale getirdiler beni görüyor musun? Şimdi sabaha kadar kim elimden alacak seni?" Kimse almasındı canıma minnetti.
(Yazar sıkılmadan 2. Kitabının da reklamını yapsın hazır boş bulmuşken)
Voteleri unutmayın düşeşlerim.
30.Bölümde Görüşmek üzere.
Tiktok = mrs.alekeyy ( bölüm kesitleri ve kitap hakkında videolara ulaşabilirsiniz. )
İnstagram = mrsalekeyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER KESİM'İM +18 | TEXTİNG
Teen FictionYolları ilk defa İtalya da kesişen 2 gencin, eşsiz bir gece geçirmesinin ardından herkes yollarına döner. 3 ay sonra gecenin etkisinde kalan adam, genç kadına yazar ve hikayeleri kaldıkları yerden devam eder... 0507 *** ** ** : Benimle yeniden ıslan...