Elimde üstünde 12 pozisyon bulunan zarla Riccardo'ya bakıyordum. Eminim aklında deli düşünceler geçiyordu.
"İlk çıkan zar ön sevişme. İkincisi ise asıl olay. Anlaştık mı?"
"Zoru oynuyorsun canın çıkacak. Benden günah gitti bu senin istediğin bayan sarışın."
(Hişşş görmediniz böyle bir şeyden haberiniz yok. Okey?)
İlk zar avuçlarımın arasından kayıp yatağı buldu. Merakla zarı izleyen Riccardonun gözleri keyifle açıldı.
"69 ön sevişme için ideal bebeğim. Bir de ben atayım." Yatakda ki zarı alıp tekrar yatağa yuvarladı.
"Ve G-Whiz. İlke göre gayet kolay."
"Artık icraate geçelim sevgilim." Der demez dudaklarıma atıldı. Benimle beraber üstüme uzandı.
Ağzımın içinde dolanan dili bana farklı tatlar veriyordu. Dudaklarım sanki onun parçasıymış ve onu benden almak istiyormuş gibi öpüyordu.
Öyle sert öpüyordu ki bazen yetişmekte zorlanıyordum. Dudaklarımı dişliyordu. Birazdan kanın tadını tadacağıma emindim.
Dudaklarımdan hiç ayrılmadan elleri sırtıma ulaştı yavaş yavaş ürpertmek ister gibi dokundu. Dudaklarının aksine elleri çok uysaldı.
"Üstündeki ömür boyu üzerinde kalabilir bebeğim. Bordoya bir kez daha aşık ettirdin beni ama şuan bunlardan kurtulmamız lazım." Yavaşça kopçaya ulaşarak çözdü.
İkimizin arasında kalan göğüslerimi sadece onun bedeni tutuyordu. Yavaşça üstümden geri çekilerek serbest kalmalarını sağladı ve sütyeni bedenimden tamamen ayırdı. Sanki saatlerdir bu işle uğraşıyordu.
Artık iki bedenimizin arasında hiçbir engel olmadan ten tene değiyordu. Bu göğüs uçlarımın sivrilmesini ve İkimizinde aynı anda inlemesini sağladı.
Tekrar dudaklarımı bulan dudakları diliyle dişiyle tavaf etmeye devam etti. Dudak etlerimi çekiştirip bırakıyordu. En sonunda çeneme yol aldı. Dudakları çenemi ordan boynumu artık yolu biliyormuş gibi ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER KESİM'İM +18 | TEXTİNG
Teen FictionYolları ilk defa İtalya da kesişen 2 gencin, eşsiz bir gece geçirmesinin ardından herkes yollarına döner. 3 ay sonra gecenin etkisinde kalan adam, genç kadına yazar ve hikayeleri kaldıkları yerden devam eder... 0507 *** ** ** : Benimle yeniden ıslan...