Tanrının varlığını hep sorguladım bu yaşıma kadar. Annemin inançlı kişiliği Hristiyan inancı beni hep çelişkiye düşündürdü. İkisi de din seçimi konusunda beni zorlamadı.
Ama şuan Rüyanın inandığı Allaha ihtiyacım var. Onu bana bağışlaması lazımdı.
Benim her kesim'im acı içindeydi ona deva olması lazımdı. Sanki kalbim şuan bütün acılarını çekiyordu. Keşke şansım olsaydı da o acıyı ben çekseydim.
Riccardo: Daha haber yok mu?
Riccordo: Kaç saattir ne bekliyorlar biri de çıkıp bir şey demedi mi ?
Rüya: Herkes seferber halinde durumu kritikmiş sadece bu söylendi. Kan verildi birde.
Riccardo: Haber edin demiştim.
Rüya: Önemli bir şey olmadı daha.
Riccordo: Önemli ona verilen kan bile Önemli. Ben orada olamıyorum sizden alacağım her haber önemli.
Riccardo: Saçına dokunduklarının bile haberini alsanız bana haber edin.
Riccardo: Lütfen.
Rüya: Tamam ederiz.
"Onları da anla ne halde gördüler Rüyayı kim bilir?" Alexin sesiyle telefonu kapattım. "Gözlerin kıpkırmızı oldu." En son annemin ölümünde bu kadar ağladığımı hatırlıyordum.
"Kimseyi anlayacak halim yok. Tamam yakın arkadaşları illaki endişe edip unutmuşlardır ama onlar beni anlasın. Kaç kilometre uzağındayım. Uçaktan uçağa binip 2 kez seyahat ediyorum." Ama artık kararım netti gerekirse Rüyaya yalvarıp Italyaya taşınması için elimden geleni yapacaktım.
"Orada olsam bile ne yapabileceksin. Kız saatlerdir ameliyatta ve benim bildiğim gör senin tıp eğitimin yok." Cümlenin başı bile yeterdi. Orada olsam...
"Hisseder o beni. Yanında olduğumu, onu sevdiğimi, geri dönmesi için yalvardığım hisseder. Şimdi yalnız hissettiği gibi o zaman da yanında hisseder." Doya doya aşığım diye bağırmamıştı hatta belki de aşık değildi ama gözlerinde gördüğüm sevgi paha biçilmezdi.
Rüyanın bana olan baştan beri mesafesinin sebebi açıktı. Babası ona ihaneti ayrılığı hatta terk edilişi daha doğmadan tattırmıştı. İlk zamanlardaki hallerinin sanki imkansız için naz yapan bir kadın diye görülebilirdi ama ben biliyordum Rüya gerçekten istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER KESİM'İM +18 | TEXTİNG
Teen FictionYolları ilk defa İtalya da kesişen 2 gencin, eşsiz bir gece geçirmesinin ardından herkes yollarına döner. 3 ay sonra gecenin etkisinde kalan adam, genç kadına yazar ve hikayeleri kaldıkları yerden devam eder... 0507 *** ** ** : Benimle yeniden ıslan...