10. I prefer the painful truth

113 9 0
                                    







152-151 μέρες πριν

Ο Πάνος τρέχει .Τρέχει πολύ .Το σώμα του είναι αρκετά σφιγμένο κάτι που δηλώνει την νευρικότητα και την οργή του μετά το συμβάν .Ο δρόμος  που ακολουθούμε , έχοντας απομακρυνθεί αρκετά από την  δυτική πλευρά της πόλης σίγουρα δεν οδηγεί στο σπίτι μου. Αλλά μου φαίνεται οικείος .Μέσα σε λίγα λεπτά έχουμε φτάσει στο ίδιο ακριβώς σημείο που βρισκόμασταν το χάραμα .Σε ένα από τα ψηλότερα σημεία της πόλης , με την πιο μαγευτική θέα.

Η μηχανή σταματά αρκετά απότομα και ο Πάνος  κατεβαίνει   αρκετά  εκνευρισμένος πετώντας το κράνος του σε μια γωνία του δάσους .Εγώ απλά διαβάζω τις κινήσεις του .Τον παρατηρώ που είναι σιωπηλός και που με μεγάλα βήματα πλησιάζει το παγκάκι που βρίσκεται κοντά του .Κάθεται , προσπαθώντας να ηρεμήσει τα δαιμόνιά του , αλλά μάταιος κόπος. Ενστικτωδώς   αντιγράφω τις κινήσεις του και κάθομαι δίπλα του ,ενώ την ίδια στιγμή προσπαθώ να αντιληφθώ το θέαμα που αντίκρισα πριν από λίγο

Το μέρος εδώ έχει υψόμετρο και είναι περιτριγυρισμένο από δέντρα. Τα δέντρα είναι τόσα πολλά που το κάνουν να θυμίζει δάσος .Αν χαμηλώσεις το βλέμμα σου βλέπει την πόλη φωτισμένη , μαζί με τους ουρανοξύστες και τα πανύψηλα κτήριά  της να την κάνουν ακόμα πιο εντυπωσιακή .Ενώ αν κοιτάξεις ψηλά έρχεσαι αντιμέτωπος με την απέραντη ομορφιά του ουρανού , της Σελίνης και των χιλιάδων αστεριών.

Το μυαλό μου λόγο του τοπίου έχει ξεφύγει λίγο από το προηγούμενο γεγονός. Σίγουρα ήταν ένα απρόσμενο , σπάνιο , περίεργο και δυσάρεστο πάνω από όλα γεγονός .Αλλά αυτό που με βασανίζει περισσότερο είναι γιατί κάποιος να επιλέξει έναν τέτοιο τρόπο να βασανίσει το θύμα του ? Ήταν σαν ήξερε ο δολοφόνος πως θα το βλέπαμε .Μου κάνει εντύπωση είναι η αλήθεια που δεν φοβάμαι αυτή την στιγμή και που έχω ξεπεράσει την σύγχυση της στιγμής που μου είχε δημιουργηθεί .Περιέργεια με έχει γεμίσει .Ίσως θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε στοιχεία για την υπόθεση ή να προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τον δολοφόνο μιας και υπήρξαμε μάρτυρες κατά μια έννοια . Από τις σκέψεις μου με βγάζει η φωνή του Πάνου που είχα ώρα να ακούσω.

Pano's Pov

Αποφασίζω να σπάσω την σιωπή μεταξύ μας και να της πω την αλήθεια .Την βλέπω να είναι χαμένη στις σκέψεις της .Γυρίζω το κεφάλι και αντικρίζω τα δυο αυτά τα μάτια που ερωτεύτηκα να με κοιτάζουν γεμάτα αγωνία .Της πιάνω το χέρι  και την κοιτάω  μέσα στα μάτια .Εκείνη γρήγορα με χώνει με στην αγκαλιά της , πράγμα που ξανά βάζει σιγά – σιγά τους δαίμονές μου για ύπνο. Ψιθυρίζω  το όνομά της έτοιμος να της πω πράγματα που δεν ξέρει .

Η χημεία μας δεν θα μας βγει σε καλόWhere stories live. Discover now