2
"Kalacak yerin var mı ? "
Arkasını döndü , gözünden akan yaşı sildi , burnunu çekti . Tatlıydı .
" hayır yok ."
Kafamı iki yana salladım , sırf denizi var diye bir şehire gelinir miydi ? Kalınacak yer ayarlamadan gerçi söz edecek durumda mıydım ? Tartışılırdı . Kuroo ile az şehir gezmemiştik o şekilde ama olsundu . Biz iki kişiydik .
Masum masum bana bakarken karnı guruldayınca arkasını döndü , denizi izlemeye koyuldu .
" istersen benimle kalabilirsiniz ? "
Bana yeniden döndü , bir o tarafa bir bu tarafa başım dönmüştü . Dizimin üstüne çöktüm . Kızarık burun , tatlııı.
Çocuğu bu kadar sevimli bulmamalıydım ama elimde değildi . Kawaiii .
" sana neden güveneyim ? "
En azından hala sorguluyor bu da iyi , kandırması kolay değil . Benden bir başkası ile de karşılaşsa kendini savunabilirler herhalde .
Duygusallığı mantığını etkilemez . Gerçi 5 dakika öncesini düşünürsem gayet de iyi sorgulardım . Konumuz şimdilik bu değildi ." bir sebebim yok , sadece yardım etmek istiyorum . Ama burada böyle yalnız kalırsan dikkat çekersin . Burası kalabalıklaşacak , bu rahat ortamın bozulacak ."
Düşünüyor gibiydi , dediklerim doğruydu . Buranın yerlisi ve benim gibi öğrenci tayfası akın edecekti , denizin sakinliğinden yararlanmak için . Sabah şu an 4. 30 idi . Ve bu saatte bile insanlar vardı . İşini bilen insanlar .
" ayrıca şu an serin olabilir ama öğlene doğru manyak sıcak olur burası . Hem şemsiyen felan da yok yanarsın . Ayrıca o sıcakta o kalabalık çekilmez ."
Tereddütte kaldığını fark ettim eminim ki gelmek istiyordu acıkmış da olmalıydı . Kendimi tanıtmaya karar verdim .
" bokuto kotaro . üniversite 2. Sınıf öğrenciyim normalde Tokyo da kalıyordum , üniversite için geldim buraya . Geçen yıl yurtta kalıyordum ama bu yıl ev tuttum ."
Ardından telefonumu çıkartıp okulun İnstagram hesabına oradan da benim de bulunduğum birkaç geziye tıklayıp uzattım .
İnceledi , inanmış olmalıydı ki ayağa kalktı . Çantasını aldı artık o da hazırdı ." geliyorum ."
"Bak şimdi evim buraya pek uzak değil ama gene de travmayla ile gidelim , sabahtan yorulmaya gerek yok . "
Kafasıyla beni onayladı , ben bir adım öndeydim o da beni takip ediyordu.
Evin önüne gelince elimi uzatıp binayı gösterdim , "burada kalıyorum" .
Kafasıyla beni onayladı .Ev arkadaşım vardı , Oikawa . Normalde evde olurdu ama dersi dolayısıyla erken çıkmıştı bugün . Ayrıca sabahtan tanışmamaları belki de iyi olmuştu . Kim bilir Oikawa'nın stresli haliyle nasıl tepki vereceğini kestiremiyorum .