Cause the drinks bring back all the memories
Of everything we've been through
Toast to the ones here today" ya yapma çocuk şunu beni bıraksana ."
Omuzlarını silkti .
" yooo"
Yarınki deneme Sınavına çalışmam gerekirken Kuroo gelmiş beni oyalamaya çalışıyordu . Salsaydı ya beni ne uğraşıyordu .Gözlerini devirdi ve kulağımı kalemin ucundaki tüy ile gıdıklamaya devam etti .
" gıdı gıdı gıdı ." Ben masada oturmuş ders çalışmaya çalışmıyordum o yanımda yerde dizlerinin üzerinde durmuş beni sinir ediyordu . Ne anladım ben bu işten .
" kenma sevgiline bir şey söyle salsın beni bak elimin tersinde zaten ."
Kulağımı gıdıklayan tüy bir anda durdu . Pes ettiğini zannetmiştim ama yeniden daha da bırakı biçimde gıdıklamaya başladı .Gözlerimi devirip bağırdım . " KENMAAAA"
yatağıma uzanmış oyun oynayan çocuk beni dinlememezlikten geliyordu , sevgilisi gibi kendisi de dayaklıktı ." haklı olduğumu biliyorsunuz salın beni . "
Ve o tüylü şey biraz da sert sayılabilecek şekilde kafama geçti . " hayır haklı felan değilsin ."
Gözlerimi çatıp ona baktığımda ilk başta bana sinirli bakışlarla karşılık veren arkadaşım sonunda pes etmiş olacak ki bakışları yumuşadı .Elini saçlarıma geçirdi ve karıştırdı .
" bokuto sence normal misin ? Şu durum normal mi ? " kafamı salladım gayet normaldi . Sınava hazırlanırken tek derdiniz Sunay olup hayatınızı bir kenara koymalıydınız , değil mi ?Kuroo alnıma bir fiske vurdu . Kenma da yanına geldi yere oturup bağdaj kurdu . Ellerimi ellerinin arasına aldı .
" bokuto senin için endişeliyiz ." Kürk da ona destek olmak için kafasını salladı , onaylar biçimde .
" evet elbette sınavlar önemli . " ben haklı çıkmanın verdiği şey ile gülümserken içime öküz oturdu anlamamıştım niye böyle tıkanmış bunalmış ve tükenmiş hissettiğimi . Haklıydım işte iyi değil miydi ? Sınavlar önemliydi bunu biliyordum hepimiz her zaman biliyorduk . Bununla yetiştirilmiştik sonuçta .Kenma elimi avuçlarının arasında tutup skarken yüzündeki gülümseme ile bana bakmıyordu , onunki de kırgın ve buruk bir gülümsemeydi . Kuroo yüzümdeki gözyaşlarını sildi . Ellerini yanaklarıma koydu .
" bro herkes elinden geleni yaptığını biliyor . Ayrıca alt tarafı bir sınav . Senin sahip olduğun yeteneklerin hiçbirini kanıtlamayan bir sınav ."" muhteşem bir voleybol asısın , hayallerin çok büyük . Bunu alt tarafı bir sınavın engellemesine izin mi vereceksin . Kendini yetersiz hissetmene ."