Gecenin devamında kıyının başka bir kesiminde

21 1 39
                                    

10

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10

Hikari pov :

" Hikari ." İsmimi söylemek saçlarımı karıştıran çocuğa aklımdaki tüm küfürleri saymak istiyordum .

Ondan uzaklaştığımda ise ayaklarını yüzüme koymaya çalıştı , hadi ama iwaizume ya yapılır mı bu buna ya ?

" anlatsana be ."

Elimle ayağını tutup sağa doğru ittirsem de gülüp yeniden suratıma koymuştu . Erkeklerin arasında olmak , ah ... ama ben intikam almasını bilirdim .

Onlarla takıla takıla ben de bozulmuştum , pek de normal sayılmazdım . Ayağa kalkıp Bam'dan getirdiğim kremayı aradım çantalarımızın arasında . Bulduğumda hafifçe çalkaladım ve kumların üzerine çıplak ayaklarımla basarak dolandım . İwaizumi kitabını okuyordu gözünü kaldırıp bana baktığında sevimliye gülümsedim .

Kitabını kenara bırakıp kalmaya çalıştığında ise yüzüne krem şantiyi sıktım . Bana bulaşmak haa? Sen kimsin de benimle baş edebileceğini sanıyorsun ben beş erkek kardeşle büyüdüm be ... sizin o tavırlarınız bana sökmez yani .

Kitabı yavaşça kenara koydu krema olmasını engellemek ve aramızdaki savaştan uzak tutmak içindi bu hareketi . Ayağa kalkıp sağ eliyle yüzünde kremayı eline aldı .

" hikari sen mi kendini krem şantiye bularsın ben mi yapayım ?"
Gözlerimi kocaman açtım . Hadi ama onu temizlemek çok zor olurdu , ayrıca ilk o başlatmıştı . Onu uyarmıştım da konuşma hakkına sahip değildi .
Ayaklarına geçirdiği lacivert terliklerle birlikte peşimden koşmaya başladı , ben de yalın ayak örtünün etrafını turluyordum . Ne yapacaktım ki ?başka seçeneğim yoktu diğer türlü anında beni yakalardı .

" eminim ki o sarı saçlarını üzerinde çok güzel durdu o kremşanti ."

Arkamı dönüp dil çıkardım , sonra da tek elimi yumruk yapıp diğerini üzerine kapattım .

" o kremanın saçlarıma bulaşmasına nah izin veririm ."

Yaptığım kapak sesi yankılanıp bakışları üzerimize çekerken , bu arada gözünü aralayan Kuroo dan da bir küfür yemiştik fark etmiştim . İwaizumi kaşlarını kaldırdı .
" öyle mi canım ."
" öyle canım ."

O arkamdan koşarken ben de koşmaya devam ettim , denizin içine girdiğimde sadece bileklerim ıslanmıştı .

" çık hasta olacaksın ayrıca dalga geliyo."

Omuzlarımı silktim , hepsi birer kandırmaca idi , en azından ben öyle düşünmüştüm ta ki dizlerime vuran dalgaya kadar .

Beklemediğim için dengemi koruyamayıp ve dizlerimin üzerine düşmüştüm . Orada bulunan çatal elime cam şişesi ise dizime batmıştı .

Tanıştığımız gün doğumu'BokuakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin