Evine hoşgeldin .

29 1 4
                                    

4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4

" KOTAROOOOOOO "  sırtımda hissettiğim ağırlıkla geriye doğru sendeledim düşmemek için duruşumu ayarladım . Bu kızın ani tepkileri bizi bir gün yerle sevişmek zorunda bırakacaktı , geçen hafta az kalsın kaydırağın tepesinden düşüyorduk .

kafasını omzuma koymuş kollarını da boynuma sarmıştı . " canımın içi hoşgeldin ." Ardından yanağıma öpücük kondurdu . " hoşbuldum güzelim ." Yere indikten kuroo başta olmak üzere bizim gruba sarıldı . Akashi'yi görünce ise ona kocaman gülümsedi . " hikari misaka , Bam'ı , burayı bizim ikinci evimizi kuranlardanım , aynı zamanda burada çalışıyorum ."

Akashi de gülümseyerek elinizi uzatmıştı ." Akashi keiji , 1. Sınıf olarak başlayacağım bu yıl kimya bölümündenim . " hikari ellerini çırptı sevinçle , olanlara rağmen her daim neşesini bozmayan bir kitap karakteriydi . Sihirli bir kitaptan fırlamışsa hiç de şaşırmazdım . " Demek
Xx'lisin ha , o zaman evine hoşgeldin."  Elini Akashi'nin omzuna koyup diğer kolunu uzatarak etrafı gösterdi .

Burası Bam'ın ilk katındaki kafe bölümüydü . Masalar ve koltuklar genişti , çoklu arkadaş grupları için idealdi . Etrafta bir sürü yastık vardı . Sabahlamaya gelenler , biraz uyumak için uğrayanlar için . Battaniye bile bulunurdu . Cidden burası bizim evimiz olmuştu . Gülümsedim 1 sene için de bile böyle bağlanmamız şaşırtıcıydı .

Gerçi Hikari'nin amacı buydu zaten . İstediğini başarmış gibi görünüyordu . O gün Akashi bizim arkadaş grubu ile tanışmıştı . Herkes akşama kadar bu olayın nereden çıktığını konuşuyorduk veya ne yapabileceğimizi .

Akashi beklediğimden daha büyük bir hızla adapte olmuştu şimdi de yuvarlak masa toplantısında yanımda oturuyordu . Sevinmiştim , hele ki oikawa ile iyi anlaşmalarında en çok sevinmiştim . Sonuçta bir süre bizimle kalacaktı . Ev 4+1 olduğundan sorun olacağını sanmıyordum .

Hikari herkese takmamaları gerektiğini bir sorun olmayacağını söyleyerek dikkatlerini dağıtmaya çalışıyordu en sonunda kolundan tutup çektim . Bahane uydurup duruyordu ne bok döndüğünü bilmiyordum ama bizden gizleyebileceğini sanıyorsa yanılıyordu .Kız zaten zayıftı ben de hayvan gibi güç kullandığımdan bir anda kucağıma düşmüştü .

Olayın absürtlüğüne ikimiz de kahkaha attık .Bana öpücük atıp sağ kolunu boynuma sardı .

" bebeğim benden hoşlanıyorsan söylemen yeterli." Yüzüne yakından bakınca göz altlarını kapattığını fark ettim . Kaşlarımı çattığında parmaklarıyla kaşlarımı itelemeye çalıştı . " hey hey neden kaşların çatık , kota "  ona cevap vermedim . " göz altı kapatıcısını nasıl temizlerim ?" Herkes bana ne saçmalıyorsun sen bakışı atarken ,  Masanın karşısında oturan Kiyoko bana ıslak mendil attı . " makyaj temizleme mendili , tahriş de yapmaz ." Ne yapacağımı anlayan Hikari kaçmaya çalışırken bu sefer Kuroo kaçmaya çalışan Hikari'yi kolundan tutarak yanıma oturttu .

Tanıştığımız gün doğumu'BokuakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin