Atsumu cephesi

27 1 48
                                    

11

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11

" atsumu dökülmeye başlar mısın ? Yoksa telefonunu ele mi geçireyim ."

Atsumu pov :

No no no no no no no (Jake peralta vibe)olamaz olmamalı olmaya bile yazmamalı . Telefonumu popo cebimden çıkartıp sağlayacakken oikawa benden hızlı davranarak eline aldı .

Elindeki telefonu sallayarak konuştu . " anlatır mısın ? "

" yooo." Bu cevabı vermem ile oikawa mesajlarımı seslice okumaya başladı .

—-

Sakusa:
Atsumu miya , neden benim öğrenci topluluğumun etkinliği iptal edildi ?

Atsumu :
Çünkü benim kongre merkezine ihtiyacım var

Sakusa:
ben rezervasyon yapmıştım tam 2 hafta önceden .

Atsumu :
Etkinliğiniz okul içi bir etkinlik herhangi bir amfi de de yapabilirsin . Ben konuşmacılar getiriyorum ve etkinliği diğer üniversitelere açıyorum .

Daha önemli bir etkinlik , hocaya bunu açıkladığımda bana hak verdi ve kongre merkezini ben aldım . 

Sakusa:
Beni ilgilendirmiyor öğrencilerimiz bu etkinlik için
Çok heyecanlı ve bunu bozmaya hakkın yok miya .

Atsumu:
Anlamıyorsun galiba bu etkinliği üstlenebilmek için 4 aydır yazışmalar yapıyorum ve tarihi de yapılacağı yer ile birlikte geçen hafta belli oldu .

Sakusa :
Bu olayın sizin kulüp için önemli olduğu belli ama hiçbir şekilde etkinliğimizi iptal edemezsin hele ki bizim kulüple konuşmadan

Atsumu :
Sakusa , graphic design şirketinin üniversite elçilerinden biri olmak için en zamandır çabaladığını bilmiyor musun ?

Bunun sadece benim için değil kulüp için de önemli hatta tüm üniversite için önemli herkes bu eğitime katılıp sertifika alabilir .

Sakusa :
evet konulardan biri de bu sadece tek bir gün değil 2 hafta boyunca her gün kongre merkezini kapatmışsın .

Atsumu :
Program bu şekilde bunu belirleyen de biz değiliz . Şirketin dediğine uyuyoruz sadece .

Sakusa:
Gene de düşüncesizce olduğunu değiştirmiyor
Gerçi sen zaten sadece kendi kulübünü düşünürsün değil mi ?

Atsumu :
öyle olmadığını biliyorsun
Gereksiz yere yargılıyorsun

Sakusa :
Oh , hata yapmış olmalıyım, haber verilmeden 2 aydır ertelenen etkinlik sizinkiydi değil mi ?
Ov hayır benim kulübümün etkinliğiydi .

Tanıştığımız gün doğumu'BokuakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin