6
Akashi pov :
Odadan çıkmıştım ve bokuto'ya yardım etmiştim işimiz bitince hazırlanmış ve akşama doğru sahil kenarına gelmiştik .
Geldiğimiz yere evden getirdiğimiz 3 büyük örtüyü sermiş katlanabilir sandalyelerden ve masalardan yerleştirmiştik . Etrafımıza ise fener gibi gözüken ışıklardan yerleştirmiştik . Bunu uzun zamandır yaptıkları belliydi çünkü hazırlığı hiç zorlanmadan yapmışlardı .
Bokuto ile aramız limoniydi . Beni üzüyordu ve biraz da yalnız hissettiriyordu belki de baya . Hayır diğerlerinin tavırları değişmemişti , herkes çok nazikti sadece bokuto ile aramın bozuk olması beni üzüyordu . Beni ilk bulan o iken aramızın önemsiz ve kolayca çözülebilecek bir konu yüzünden bozuk olması can sıkıcıyı .
Ben yerdeki örtüye oturmuş denizi seyrediyordum . Hava kararmıştı Güneş ışığında parıldayan deniz şu an simsiyah gözüküyordu . Biraz korkutucuydu . Bugün burada sabahlayacak olmak da korkutucydu ama tek rahatsız îlan ben gibiydin çünkü herkesin yüzü gülüyordu .
Hepsi özgürlüğüne yeniden kavuşmuş gibiydi , o hissi merak ettim .
" Naber ?" Yanıma çöküp elinde açılmış kolayı bana uzattı Kuroo . "Huzursuz duruyorsun ." Haklıydı , huzursuzdum . " belki de sana kola vermemeliydim gerginliğini ve stresini arttırabilir . Hem kafein hem tatlandırıcı hem şeker içeriyor ."
Doğru Kuroo da kimya okuyordu değil mi ? Belli. Kenma onunla nasıl başa çıkıyordu merak ettim .
Her yediğini analiz ediyorsa , ohooo . Gerçi benim ne kadar farkım vardı tartışılırdı.
" e anlatmayacak mısın ?" Bana bakmadan konuştu , denizi seyrediyordu .Kararsız kaldım , konuşsam abartmış olurdum büyük ihtimal onlar için mutluluğun simgesi olan yerde burun kıvırmış gibi olmak istemiyordum .
Bokuto pov :
" içeceklerin hepsini aldık değil mi , Bokuto senpai ." Başımı salladım . Almış olmalıydık , gerçi kafam dağınıktı . Ne yaptığımdan kendimin haberi var mıydı , tartışılırdı ?" senpai , konuşmak ister misiniz ? " arkamı dönüp turuncu saçlı oğlana baktım . Şu 1 yılda kardeşim olan Shoyo , canımın içiydi . Kollarımı açtığımda gelip bana sarıldı . Sağa sola sallanmaya başladık , sarılırken .
"Sorun ne senpai , hep bana söylersin içine atma kıçında patlar diye ." İkimizde güldük , turuncu saçlarını karıştırdım .Söylüyordum bunu en sevdiğim lafım bile olabilirdi .Benden uzaklaşıp elimi tutup çeke çeke yürümeye başladı . Atsumu ile Oikawa da bize katıldı , koşarak arkamızdan geldiler ve Atsumu sırtıma atladı . Umuyordum ki Oikawa vicdanlı davranıp shoyo'nun sırtını atlamamıştı . Arkamı döndüğümde oikawa'nın Shoyo'yu sırtına aldığını fark ettim . Bu ikisinin ilişkisi insanın yüzünde gülümseme bırakıyordu .
" deh "
Kaşlarımı çattım, o bana ne demişti . " atarım sırtımdan tsumu " kollarını hızla boynuma bacaklarını belime sardı . " yapma etme Bokkun "
Uzaktan gelen bit bağırma sesi duyduk ikimizde .
" ŞU SALAĞI SUYA AT GİTSİN BOKUTO ." Osamu beni güldürürken , atsumu kardeşine sövmeye başlamıştı . " SENİN GİBİ İKİZİ TANRILAR YAKSIN , DİONOUS SENİ ŞARAP YAPSIN . ARTEMİS SENİ DOMUZ YERİNE AVLASIN ."Küfürlerinin yarattıcılığı yüzümü güldürdü , Atsumu ile dalga geçmek için arkamı dönüp onu eğilerek onu suya yaklaştırdım ." AMA BOKKUN YA " yanağına öpücük konduran atsumu ile kahkaha patlattım . " iyi iyi atmayacağım ."
" bokuto neden moralin bozuk ? " en sonunda Oikawa dillendirmişti . Atsumu ise kafasını sallayarak destek vermişti hatta ayağıyla belimi de dürttü ." Evet cidden neden moralin bozuk ?"
" what's the problem my baby ?" Hinata'nın ifadesi kıkırdamama sebep oldu . Atsumu'yu dikkatlice sırtımdan indirdim , oikawa da aynı şeyi hinata için yapmıştı şimdi dördümüzde kumun üzerine çökmüş ayaklarımızı denize uzatmış yan yana dizilmiştik .Hinata cebinde getirdiği yemişleri hepimize eşit paylaştırmıştı biz de tadını çıkara çıkara yemeye başlamıştık . " biliyorsunuz ki Akashi bizde kalıyor ." Oikawa onayladı ."hımm" diğerleri ise gözlerini bana dikmişti ,
Ee yani sonuç olay ne diyerek bakıyorlardı .
"Bugün birlikte mutfağa girdik , baya da eğleniyorduk . Sohbet ettik sonra tatlı yapmaya geçtik neyse ben de fotoğraf makinemi getirdim resim çekmek için , o ise gerek olmadığını söyledi böyle bir anının değerli olamadığını düşündü . "
Atsumu sözümü kesti . " sen de kırıldın değil mi ?" Kafamı sallayarak onayladım onu . Beni cidden iyi tanıyorlardı . Eh bu yüzden en yakın arkadaşlarımdandılar ." ben de gereksiz bir tavır takındım yani aslında sinirlendiğin şeydi , onu aramıza kabul etmemize rağmen hala bunu anlamaması ya da buraya ait hissetmemesi ."
Oikawa kafasını sallayarak anladığını belirtiyordu . Büyük ihtimal aklında parçaları birleştiriyordu . " aslında senpai , sen akashi san'ın böyle hissetmesini istemiyorsun çünkü ilk geldiğinde sen böyle hissetmiştin . Evden uzakta yalnız ve bir başına . Sen de ilk gününün ilk vaktinde denizi bulmuştun belki de sana kendini anımsattığı için ve yalnızlığın zor olduğunu bildiğin için öyle hissetmesini istemiyorsun . Çünkü onun yanında sen ( ve biz ) varsın ( varız ) , böyle hissetmemesi için elinden geleni yapıyorsun o kendini geri çektiği için kızmış ve kırılmışsın , değil mi ? "
Yanımda oturan oğlana baktım bu benim kohaim miydi ? Bu olgunluk şaşırtıcı gerçi kendisine gelince bu dediklerinin yüzde birini düşünüp farkına varacağını sanmıyordum ama neyse konumuz bu değil . Hinata'nın da ne kadar geliştiğini fark ettim . Büyümüştü , hala küçüktü gözümde asla büyümeyecek gibiydi . Ki bazı davranışları hala böyleydi ama düşünce yapısının gelişmesi muhteşemdi .
" hinata sen niye psikoloji okumadın ya ? " herkes bana baktı . Ağızları da açık kalmıştı , e haksız değildim ki .
" senpai ben zaten psikolojik okuyorum yachi ile 2. Sınıfa geçiyoruz ya bu yıl ."
Pardon ney ? E o zaman animasyon okuyan kimdi ? " animasyonu kim okuyordu lan o zaman ." Arkamdan cevap geldi ." Ben okuyorum bokuto ."" Kenma sen hani bilgisayara mühendisi olacaktın ? " gözlerini devirdi ." İki bölüm okuyorum animasyonu açıktan okuyorum ."
Arkamı döndüğümde ise grubun toplaşmış bize bakıyor olduğunu gördüm ortalarında ise elinde tuttuğu telefon ile Akashi duruyordu .
——————
Friendsteki en sevdiğim en komik sahnelerden .<3 .
Başım çatlıyor bu arada . Normalde olsa şu an 3. Parolumu içmiştim de işte .
Şükür bu bölüm de bitti .
Yarın dersim yok Yey , bugün sunarım vardı . Allahım o nasıl kod yazmaktı hocam daha ilk lab .
Bu arada Python > c .
Açık ve net .- umarım bölümü beğenirsiniz <3