8
- yedinci bölümü okumayı unutmayın .
Akashi pov :
" sence de ay çok güzel değil mi ? " Bana bakıp gözlerini kırpıştırdı amanın japonduk biz , aşk itirafı yapmıştım . Uzun zamandır dünya edebiyatı okumaktan düşünmeden söylediğim bu cümlenin ne anlama geldiğini unutmuştum . Ellerimi kaldırıp önümde salladım , yanlış anlaşılma yaşayıp saçma sapan durumlarda kalmak istemiyordum .
" yok , cidden yani aydan bahsediyordum parlıyor ışığı yansıyor , yakamoz görüntüsü felan onlardan bahsediyordum . Sizi sevmiyorum yani ."
Aferin akashi özrün kabahatinden büyük oldu . " sizi sevmiyorum derken ."
Bokuto kaşlarını çattı . "Siz mi ? Ne zamandır sizli bizliyiz ? " elimi alnıma vurdum , ben o kadar da kendini ifade edemeyen birisi değildim ki neden böyle olmuştu . " hayır yani seni sevmiyo değilim seviyorum ama o anlamda değil . " bana bakış kahkaha atmaya başladı . Başımı örtüye koydum ve ellerimi de etrafına sardım rezillik .Bunla yarışabilecek diğer anım ise otobüsün kapı kısmının kenarına yaslanırken kapının açılması ile çantamın sıkışması üstüne dengemi sallamayıp yere düşecekken 2 çocuk tarafından tutulmam ve buna rağmen dengemi gene de sağlayamamış olmamdı . Zor bela ayağa kalkıp ( çok güzel düşmüştüm de yani ) yol verip rezillikle bir köşeye geçmiş olmamdı . Gerçeklerle bir bağlantısı yok yani daha bu hafta başıma gelmedi , bu yüzden anlatmıyorum da zaten .
" Akashi ? Yaşıyor musun ? " evet ama deve kuşu olarak hayatıma devam edebilirdim .
Hiç de problemim olmazdı ." bence de çok güzel , geceleri hayatı daha güzel buluyorum , etraf sessizleşiyor ve kendimle baş başa kalıyorum . Düşüncelerim berraklaşıyor . Müzik dinliyorum , sessizliği dinliyorum . Huzuru geceleri en güzel hissediyorum , hele ki deniz kenarındaysam karşımda bu muhteşem manzara varken ve rüzgarı da hissederkenki mutluluğu başka hiçbir yerde bulamadım . "
Başımı kaldırıp ona baktım , cidden geceye aşık gibi konuşuyordu . Bana sorsalar bu sözlerini dinlemeden önce onun gündüzü daha çok sevdiğine yemin edebilirdim .
Arkadaşlarıyla geçirdiği vakitler olsun , gününü değerlendirme şekli olsun tam bir sabah insanıydı .Ama dediklerine katılmaktan kendimi alamıyordum . Gecenin sessizliğini deneyimlenen herkes onunla aşk yaşardı ve onu bırakmak istemezdi . Bazen keşke geceleri yaşasam da gündüzleri uyusam diye düşünmüyor değildim .
Başını benim başımın önüne getirdi . " yani bence çok haklısın Akashi , ay çok güzel "
Üzerimize meltem ederken getirdiğiniz şalı omuzlarımıza örttü , ve tek termosu bana uzattı .
" ağızdan ağızda içmekten rahatsız olur musun ? Olursan içmek zorunda değilsin bardak getirelim , sadece biz bu konuda grupça salmış durumdayız ."
Elimi uzattıp termosu aldım , bunun içinde sıcak çikolata vardı . Tadı da muhteşemdi , bizimkilerin Bam'a bağımlılığı şaşırtmıyordu , kafenin yemekleri de içecekleri de muhteşemdi ." anlat bakalım ? Ne istiyorsun neden buradasın . O yazılar ne için , hey bana bakma öyle geçen gece seni balkonda gördüm , çok odaklanmış görünüyordun dikkatini dağıtmamak için yanına gelmedim ."
Anlatmalı mıydım ? Dalga geçer miydi ? Anlamsız der miydi? Boş yere yapılan bir uğraş mı derdi ailem gibi . Saçma bulur muydu fikrimi . Bana ba
" anlatmak zorunda değilsin ama gerçekten dinlemek isterim ."Gülümsedim . Bokuto gerçekten altın bir kalbe sahipti . " beni kitap yazarken daha doğrusu yazmaya çalışırken görmüşsündür , açıkçası bu hayattım gittiğinde geriye bir şey bırakmış olmak istiyorum . Bunun için bir şeyler yazıyorum ya da dediğim gibi çalışıyorum ."
" ne tarz şeyler yazıyorsun ? "
" şimdilik kısa hikayeler yazmaya çalışıyorum . Aslında bir sürü farklı fikrim var ama toparlaması zor ve kitap yazmak zor kurgu oluşturmak zor . O yüzden aklıma gelen fikirleri ayırıp onların nereye gitmesini istediğimi not alıyorum . Şu an 7 farklı kısa hikayem var tamamladığım 8. kısa hikayemi yazıyorum ve fantastik roman için bölüm yazıyorum . O çok detaylı değil daha çok kafamı dağıtmak ve bu dünyadan uzaklaşmak için yazıyorum ."
" hiç daha önce birine okuttun mu hikayelerini ?"
Ne kadar ilgiliydi , ne kadar nazikti . Ailemin göstermediği ilgili ondan görüyordum şu an ." aslında bir sürü yarışmaya katıldım 3 tanesini kazanmıştım . Aileme okuttum ve onlardan istediğim tepkiyi alamadığım için tanıdığım kişilere okutmamaya karar verdim . Bilmiyorlar bile yazdığımı lise arkadaşlarım ."
Başını sallayarak beni onayladı . " hala devam ediyorsun ve tutkunun peşinden gidiyorsun bence çok havalı ."
" galiba bir tek sen böyle düşünüyorsun çünkü ne zaman yazar olmak istediğimi söylesem herkes benle dalga geçti . Ortaokulda minik bir kurgu yazmıştım bunu sıra arkadaşım buldu sıramın altında sonrasında ise bunu sınıfta yüksek sesle okuyarak benimle dalga geçmişti . "
Hayır bana acıyan gözlerle bakma , o kadar kötü durumda değilim . Elini elimin üzerine koydu .
" eğer okutmaya karar verirsen bana okutur musun ? Ve mümkünse ortaokul arkadaşının ele geçirdiği hikayeyi ."
" gülümseyerek onu onayladım ."
" hem belki bir gün bizim de hikayemizi yazarsın olmaz mı ? "
" umarım ki yazarım çünkü çok güzel bir başlangıcı var ."
" umarım ki hikayemiz güzel ilerleyecek ." Kaşlarımı kaldırıp sordum. " peki sonu ?" Başımı denize çevirdi . Kollarını kaldırdı ve derin bir nefes aldı . " son olduğu müddetçe mutlu olmayacağım bu yüzden bana mutlu bir başlangıç ve devamını ver . Ben o sonsuzlukta kaybolmak isterim ."
Bokuto' gibi bir karakterin ne kadar eşsiz olduğunu daha da iyi anladım o an .
Bitmeyecek bir hikaye ha ? Peki bu her daim mutluluğa mı sebep olurdu ?Sonrasında o da bana anılarını anlatmaya başladı . İlk defa birinin beni yargılamadan dinlediği için konunun getirdiği huzursuzluğu dağıtmıştı .
Denizin kenarında gecenin bir yarısı sohbetlerine bağımlılığımın temellerinin bu an atıldığını anladım .—————-
Çok iyi değiller mi ? tiplere bak .
Neyse çok geç geldi bölüm kısa ama kısa zamanda diğer yarısını da yazacağım .
Ama diğer bölüm okumadığından yazmak istemedim ama olsun .