2 saattir tanıdığım yabancı ..

26 1 3
                                    

3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3

Osamu Kuroo Oikawa karşında binbir farklı soru sorup olanları açıklamaya çalışıyorlardı . Kuroo ile Oikawa birbirini gaza getirip küfür ediyorlardı . Osamu ise yemeğe odaklanmıştı , çatalıma sapladığım sosisi uzattığımda teşekkür ederek aldı . Onun da morali bozuktu tavırlarından belliydi . Olmasaydı çoktan beni sorguya çekerdi sosis yapıp onu çağırmasının için .

Kuroo masadaki misafirimizi fark ettiğinde ona yumruğunu uzatıp ." Hoşgeldin " diyerek onu karşıladı . Akashi konunun bir anda kendisine dönmesi ile şaşırsa da kendini hızla toparlayıp yumruğunu uzattı . " hoşbuldum".

Kuro bana ne ayak bakışı atsa da omuzlarımı silktim , sonra anlatırdım ayrıca akashi'yi ürkütmek istemiyordum .


The Breakfast Club

tsumu grubun açıklamasını değiştirdi .

——-'İmdat imdat imdat evimiz kapanıyor ,akşam bamda buluşalım .

Yacchan : haberi aldık 
Tasarım komitesi olarak afiş hazırlıyoruz ardından tüm onula dağıtacağız
Açıkçası yardıma ihtiyacımız var .

Yama: +1 
Hem Instagram postu hem YouTube videosu için çalışma yapıyoruz .
En ufak yardım iyi olabilir
Ayrıca biriniz gelirse atıştırmalık getirsin lütfen
Çok acıktım 😞

Tsumu: şuanda toplantı yapıyoruz işim bitsin noya ile yardıma geleceğiz

Sho: ben ve sakusa ile öğrenci kulüpleriyle iletişim kurmaya çalışıyoruz . 
Biz de baya yoğunuz , üzgünüm yama <4

Kodzuken:  @ yacchan nerdesiniz ben yardıma gelebilirim .
10 dakikaya evden çıkıyorum

Yacchan: kulüp odası , C blok 2. Kat

Ryuuu: daha şehire gelemedim bile kıyamet kopmaya başlamış

Nishinola: şanssızlığın şimdiden bizi ele geçirdi

.....

Samu kibarca hepimizi kovduktan sonra salona geçip kendi kulüplerimizle iletişime geçmiştik , Kuroo diğer üniversitede hukuk okuyan Daichi'yi arayıp neler yapabileceklerini sorarken ben de iletişim bölümü ile ne yapabileceğimizi tartışıyorduk .
Sonra ortaya çıkan dedikodu ise tüm bu işleyişi bozdu .

Okul grubunda ise bir sürü moral bozan mesaj vardı . Bam'ın kapatılmasının aramızda çekişmenin olduğu üniversitenin pis bir oyunu olduğu ile ilgili bir dedikodu dönerken bu doğruysa hiçbir şey yapamayacağımızı konuşmuşlardı . Herkesin morali düşerken Bizim grupta bile konuşulma kesilmişti bu yüzden , çabalarımızın boşa olduğunu düşünmek herkesin morali bozulmuştu.

Salona geçmiştik , bizimkiler Akashi ile konuşuyordu . Klasik sorularda nerden geldin ? Nasıl tanıştınız ? Ne okuyorsun ?

Onlar konuşurken kendimi balkonda attım . Duvarın dibine çöktüm , Bam'ın kapatılmasını kabullenemezdim , orası benim evimdi . Yolumu bulamadığımda kendimi iyi hissetmedim yer .

Hikari ile tanıştığım yerdi . Hikari hayatımın ortasındaydı , ne yapsak birlikte yapardık . Bam ise Hikari'nin hikayesine başladığı yerdi . Onun ne halde olduğunu tahmin edemiyordum .

Onu arayacak gücü kendimde bulamıyordum . İlk defa elini tutup her şeyin geçeceğini söyleyemeyecektim .  Ne biçim bir insandım ben . 

Ben iyice kafamı dizlerime yaslamıştım , ağlıyordum .

Yanıma biri gelmişti büyük ihtimalle Kuroo'ydu . Beni ayağa kaldıran o olmuştu her zaman . En azından Hikari ile tanışmadan önce .

Kafama konulan peçete ile kafamı kaldırdım .

Akashi ?
Evden kaçıp gitmemiş ?
Daha bugün ona kızmıştım . Şimdi ben ne haldeydim .

Elime kupayı uzattı . Gelen kokudan kahveyi hazırlayanın samu olduğunu anladım , profesyonel gibi hazırlanmıştı , kokusu bile fark ediliyordu . 

" Kuroo , yakın arkadaşın olduğunu söyledi ve Bam'ın senin için ne kadar önemli olduğunu da söyledi ve de okul için , kaybetmek ihtimalini düşünmek istemediğin için oraya gitmediğini düşünüyorum ben . "

Yavaşça kafamı salladım , haklıydı . Bam'ı kaybetmek ihtimali bile benim kabusumken şimdi gerçek olması hayatımı orta yerinden vurmuştu .

"ama elinden geleni yapmazsan ilerde kendini suçlarsın , seni hiç tanımıyorum sosis ve patatesi sevmen dışında ama bu sabah benle sahilde konuşan çocuğun cesurdu ve benim salaklığıma fazla kızmıştı . Sadece seni 2 saattir tanıyan biri olarak bile bunu söylüyorsam kalkıp oraya gidip arkadaşlarınla birlikte çabalaman gerekiyor ."

Elimdeki kahveyi hızlıca içtim , bu iş bitince bir de keyif kahvesi yapmalıydı samu bize . Ayağa kalktım ve derin bir nefes aldım . Haklıydı , Akashi dediği gibi belki sadece beni 2 saattir tanıyan biri bile bunu söylüyorsa kesinlikle üzülmek bir boka yaramayacaktı . Orda olmalı ve çabalamalıyım . 

Akashi de ayağa kalkınca gülümsedim " teşekkür ederim " kollarımı kaldırdım tereddütle , 2 saattir tanıdığı bir yabancıydım belki ama bana sarılmakta tereddüt etmemişti .

————
Umarım beğenirsiniz , diğer kurgularıma da bakmayı unutmayın teşekkürler . Çok yorgunum sabahtan dersim var . Damn it .

Bu kişinin müthişliği halis mi ? Ben de bff imle eve böyle girmek istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kişinin müthişliği halis mi ? Ben de bff imle eve böyle girmek istiyorum .

İyi geceler <3

Tanıştığımız gün doğumu'BokuakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin