විසිඑක්වන වැරැද්ද

1.3K 225 76
                                    

Is It My Fault...

❤️ පුතූ... නැගිටින්න.. ඇති නේද දොයියෑවා...

💚 ම්... ම්...

❤️ පුතූවෝ... දවල්ට කෑවෙත් නෑ අප්පා ඔයා..

💚 පපා....

❤️ ඇයි මැණික..

💚 පපා.. ඇයි මගෙ තාත්තට මාව හිරිකිතයි කිව්වේ.. ඇයි පපා එයා එහෙම කිව්වේ.. 🥺

තාත්තා කෙනෙක්ගෙ එක වචනෙකට පුළුවන් වැටිලා ඉන්න එක දරුවෙක්ව මහා වෘක්ෂයක් වගේ කෙලින් හිටවන්නත් ඒ වගේම මහා වෘක්ෂයක් වගේ කෙලින් තිබ්බ දරුවෙක්ව එක පාරින්ම කපා හෙලු ගසක් වගේ බිමටම වට්ටලා දාන්න..

ඇත්තටම ඇයි හිරිකිත කරන්නේ... මේ ඉන්නේ තමන්ගෙම දරුවා.. ඇත්තටම පුංචි යීබෝ කරපු වරද මොකක්ද.. කොලුකමට තාප්පෙන් පැන්න එකද.. ඒක එදා එහෙම නොවුනත් යීබෝව හැරිස් ඇතුලු පිරිස කෙසේ හෝ අරන් යනවා.. යීබෝ කරපු වැඩෙන් උනේ ගොදුර කට ලගටම ඉබේම ගිය එකයි..

❤️ මේ අහන්නකෝ පුතූ.. ඔයාගේ තාත්තා නම් ගොඩාක් වැරදි මැණික.. කවදාවත් මොනම දේ උනත් අම්මෙක් තාත්තෙක් දරුවෙක්ව අතාරින්නේ නෑ.. මොකද එයාලට කවදාවත් එහෙම අතාරින්න බෑ.. ඒත් ඔයාගේ තාත්තා  හරිම ලේසියෙන් ඔයාව අතෑරියා.. එයාට එයාගේ වරද ඉක්මනින් තේරෙයි පුතූ... ඒ වගේම එදාට එයාට බෑ ඔයාගේ ලගට එන්නවත්.. මන් එන්න දෙන්නෙත් නෑ... එදාට ඔයාටත් බෑ මගෙ වචනෙට පිටින් යන්න.. තේරුනාද...

💚 ම්... 🥺🥺🥺

❤️ මන් කවදාවත් ඔයාව අතාරින්නෙ නෑ.. ඒක පොරොන්දුවක්.. ඒ වගේම ඔයාට කිසිම කරදරයක් වෙන්නත් මන් ඉඩ තියන්නෙ නෑ.. මාව විස්වාසයි නේද..

💚 ඔව් පපා මට ගොඩාක් විස්වාසයි..

පුංචි දෙතොල් හෙලවෙද්දි ශාන් ඒ දෙතොල් අල්ල ගත්තේ නිරුවත්ව තියෙන පුංචි කොලුවගේ ඇගම අතගාන ගමන්.. යීබෝගේ දෙපා හැමදාම වගේ ශාන්ගේ ඉන වටේට එතිලා තියෙද්දි ශාන් තමන්ගේ නිරුවත් ඇගට ඒ චූටී ඇග තෙරප ගත්තේ තනි අතින් යීබොගේ පසුපසට යටින් අතක් යවලා කොල්ලව උස්සගෙන..

💚 ම්ම්....

ශාන්ගෙ දෙතොල් යීබෝගෙ සිනිදු ගෙල වටේම ගමන් කරද්දි යීබෝ කෙදිරි ගෑවේ ඉස්සරට වඩා එයාට තමන්ගෙ පපාව ගොඩාක් හොදින් දැනෙනවා කියලා ශාන්ට ඔප්පු කරන ගමන්... 

 ¿ 𝐼𝑠 𝐼𝑡 𝑀𝑦 𝐹𝑎𝑈𝐿𝑡 ?                               ✓ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ